<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-WC7K75" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Niemiecki rynek e-commerce 2015 - upomnienia

Niemiecki_rynek_ecommerce_raport.png

Raport na temat prawnych aspektów prowadzenia sprzedaży internetowej w Niemczech

Coraz więcej polskich firm decyduje się na oferowanie swoich produktów także na rynku niemieckim, który daje duże możliwości zwiększenia sprzedaży. Według badań Centre for Retail Research wartość niemieckiej sprzedaży internetowej wyniosła w 2014 r. 36,23 mld GBP, podczas gdy w Polsce było to 3,57 mld. Rozpoczynając e-sprzedaż w Niemczech, warto jednak optymalnie przygotować regulamin swojego sklepu. Za niedozwolone klauzule w jego zapisach można otrzymać tzw. Abmahnungen (upomnienia), które wiążą się z karami finansowymi. Nasz bezpłatny raport pomoże Ci odpowiednio przygotować sklep.

Z naszego bezpłatnego raportu dowiesz się m.in.:

  • za jakie zapisy w regulaminach najczęściej były karane niemieckie sklepy,
  • ile wynoszą kary za niedozwolone klauzule,
  • jak radzą sobie z upomnieniami niemieccy e-sprzedawcy.

Sprawdź, jak uniknąć kar podczas sprzedaży online w Niemczech!