3 sposoby na porzucenia koszyka

Porzucone koszyki są zmorą każdego sprzedawcy internetowego. Klient rozejrzał się już na stronie, wybrał produkt i dodał go do koszyka, jednak w ostatniej chwili rezygnuje?

blogTitle-cart_abandonment

Można temu zapobiec, np. dzięki odpowiednio przygotowanym stronom produktowym, pomocnym opisom produktów czy szerokiemu wyborowi form płatności. Dziś przedstawiamy trzy sposoby na zmniejszenie wskaźnika przerwanych zakupów z wykorzystaniem rozwiązań Trusted Shops.

Konsumenci chętnie czytają opinie o produktach.

Klasycznym sposobem na rozwianie wątpliwości dotyczących jakości towarów są opinie o produktach. Kupujący ufają innym klientom i chcą poznać opinię osób już używających danego artykułu. Recenzje innych kupujących pomagają ocenić, czy dany produkt rzeczywiście jest dla nas odpowiedni. A zatem: im więcej informacji o produkcie otrzyma konsument, tym większe prawdopodobieństwo, że zdecyduje się złożyć zamówienie.

Kupon rabatowy to zawsze dobra zachęta.

Klienci, którzy pomimo obszernych informacji na stronie produktu jeszcze się wahają i zamierzają opuścić stronę, często zmieniają zdanie pod wpływem informacji o rabacie. Można ją umieścić w okienku exit-intent pop-up. Otwiera się ono, gdy tylko klient przesunie kursor myszki w stronę miejsca, gdzie zamyka się okno przeglądarki.

Znak jakości, ochrona kupującego i opinie o sklepie zwiększają wiarygodność sklepu.

Odpowiedzią na obawy kupujących jest także prezentujący znak jakości, informacje o gwarancji zwrotu pieniędzy i/lub ocenę sklepu Trustbadge®. W wariancie standardowym wyświetla się w prawnym dolnym rogu okna przeglądarki i pozostaje widoczny niezależnie od tego, którą stronę przegląda klient. Dzięki niemu sklep odbierany jest przez odwiedzających jako wiarygodny już na pierwszy rzut oka.

Jeżeli masz pytania lub sugestie dotyczące przedstawionych rozwiązań, możesz skontaktować się z nami, pisząc na adres members@trustedshops.com.

Nouveau call-to-action

0 komentarzy