19 maja spotkaj się z nami na E-commerce Innovations!

Już za kilka dni odbędzie się kolejna edycja E-commerce Innovations. Tegoroczna edycja wydarzenia poświęcona jest e-commerce B2B. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, między innymi, w jaki sposób można wykorzystać systemy internetowe w handlu hurtowym i komunikacji z kontrahentami, jak zoptymalizować współpracę pomiędzy firmami oraz w jakim kierunku rozwijają się trendy w e-commerce B2B.

Kilka słów o wydarzeniu

E-commerce Innovations składa się z dwóch części: wystawienniczej oraz wykładowej. Podczas prezentacji, uczestnicy wydarzenia będą mogli posłuchać o tym, jak sprzedaż B2B poprzez sklep internetowy pozwala na automatyzację procesów ofertowania, windykacji i kontroli dystrybucji. Pozwala nie tylko zwiększyć obroty, ale również zredukować koszty. Prelegenci opowiedzą o najnowszych trendach w rozwoju rozwiązań z tego zakresu.

Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce, wygłosi prezentację pt. „Sprzedaż internetowa B2C i B2B – różnice i wspólne mianowniki”. Omówi podstawowe różnice w obowiązkach prawnych B2C i B2B oraz przedstawi konsekwencje wynikające z braku rozdzielenia oferty dla konsumentów i firm. Opowie również o mechanizmach marketingowych ważnych dla obu rodzajów sprzedaży.

Po wykładach uczestnicy wydarzenia będą mogli porozmawiać ze specjalistami i poruszyć nurtujące ich kwestie na stoiskach konsultacyjnych.

Szczegółowe informacje na temat konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajdziecie na stronie wydarzenia.

Do zobaczenia już 19 maja w Business Centre Club w Warszawie.

0 komentarzy