Trusted Shops radzi, jak bezpiecznie kupować w sieci

W ostatnim czasie pojawiło się w mediach wiele publikacji z udziałem Trusted Shops. Większość zapytań od dziennikarzy dotyczyła tematu bezpiecznych zakupów online. Anna Rak, Country Manager Trusted Shops, między innymi na antenie Polskiego Radia doradzała konsumentom, jak robić bezpieczne zakupy przez internet. Zanim udamy się na świąteczny odpoczynek, przygotowaliśmy podsumowanie najważniejszych działań skierowanych do konsumentów.

Na wizji

Jednym z tematów poruszanych w połowie listopada w programie „Dzieje się na żywo” emitowanym przez serwis Wirtualnej Polski były świąteczne zakupy w sieci. Gośćmi programu były Agnieszka Hamelusz z Komendy Głównej Policji oraz Anna Rak. Nasza Country Manager radziła na co powinni zwracać uwagę kupujący online oraz opowiedziała o znakach jakości będących potwierdzeniem wiarygodności e-sklepu. Widzowie dowiedzieli się również o gwarancji zwrotu pieniędzy i korzyściach, jakie przynosi finansowe zabezpieczenie transakcji.

Informacja o programie pojawiła się między innymi na stronie głównej serwisu. Według statystyk Wp.pl, w styczniu 2015 roku stronę główną portalu odwiedziło 10,05 miliona realnych użytkowników.

Cały wywiad możecie obejrzeć tutaj.

Ponadto jesienią tego roku mieliśmy okazję wziąć udział w kampanii telewizyjnej. Wraz ze sklepem Tirendo.pl przygotowaliśmy spot reklamowy na temat zakupu zimowych opon przez internet. Spot emitowany był w telewizji TVN.

… i w eterze

Według danych Radio Track za pierwszy kwartał 2014 roku, radio przyciąga dziennie ponad 73% słuchaczy, czyli ponad 22 milionów Polaków. Spora część tej grupy aktywnie kupuje w sieci.

Pod koniec listopada, Anna Rak na antenie radiowej Czwórki opowiedziała o polskim rynku e-commerce, wydatkach na e-zakupy oraz ich częstotliwości.

Niedługo później w programie „Sygnały Dnia” emitowanym w Programie I Polskiego Radia Anna Rak radziła jak rozpoznać bezpieczny sklep internetowy i kupić świąteczne prezenty online. W programie wypowiedzieli się także przedstawiciele Europejskiego Centrum Konsumenckiego Polska oraz UOKiK.

Polskie Radio jest jedną z najchętniej słuchanych rozgłośni. Według danych Radio Track Millward Brown za pierwszy kwartał 2015 roku, Polskiego Radia słuchało w tym okresie ponad 6 900 000 słuchaczy, z czego 3 mln użytkowników wybrało radiową Jedynkę.

Staramy się aktywnie wspierać i promować każdą inicjatywę, która ma na celu zwiększenie świadomości osób kupujących w sieci. Jesteśmy pewni, że w nadchodzącym Nowym Roku będziemy mieli wiele okazji do szerzenia wiedzy na temat e-handlu :)

0 komentarzy