Nowe profile opinii w Trusted Shops

Szykujemy dla Was nowość:

Na początku grudnia 2019 r. udostępniamy nowy profil opinii. Ulepszone SEO, przejrzysta wersja mobilna i zwiększona ogólna czytelność.

Dowiedz się, jakie korzyści oznacza to dla Twojego sklepu internetowego.

Artikelbild_seoprofil_product_update_pl_632x260

W tym artykule dowiesz się:

  • jakie zmiany wprowadzamy

  • co to oznacza dla sklepów internetowych

  • jak włączyć nowy profil opinii

Opinie o sklepie — wprowadzenie

Sklepy internetowe będące członkami Trusted Shops zbierają opinie od swoich klientów. Wyświetlane są one następnie na profilach opinii.

Na dzień dzisiejszy profil opinii wygląda następująco:

cyfrowe-profil

Jeśli nie korzystałeś nigdy z Trusted Shops, nie widziałeś prawdopodobnie profili opinii na żywo.

Tutaj znajdziesz przykłady:

Nowy profil opinii wprowadza szereg zmian.

Układ skoncentrowany na opiniach, istotne słowa kluczowe, wersja mobilna z mocnym SEO i nie tylko.

Nowy profil opinii — skąd ten pomysł?

Zachowania kupujących w sklepach internetowych nieustannie się zmieniają.

Według prognoz odsetek osób kupujących za pośrednictwem smartfonów lub tabletów wyniesie w 2020 roku 66 procent1.

Jak pokazują doświadczenia klientów, niezależnie od urządzenia, czynnikiem decydującym o dokonaniu zakupu w danym sklepie pozostają opinie na temat sklepu, znalezione za pomocą wyszukiwarki Google.

Aktualizacja profilu opinii jest naszą reakcją na ten rozwój.

Wyświetlaj opinie wraz ze Znakiem jakości i zwiększ konwersję:

case study - jak zwiększyć wartość zamówienia

Zalety nowego profilu opinii

1. Wyszczególnione słowa kluczowe

Słowa kluczowe takie jak „opinie” i „recenzje” wysuwają się na pierwszy plan profilu opinii.

Użytkownicy wpisują najczęściej właśnie te słowa w połączeniu z nazwą sklepu internetowego, dokonując zapytania w Google.

2. Zoptymalizowane metadane

Zoptymalizowane metadane profilu opinii wraz ze słowami kluczowymi przyczyniają się do poprawy rankingu w Google.

3. Bardziej przejrzysta wersja mobilna

Mobilna wersja prezentuje na pierwszym planie najważniejsze treści — ocenę ogólną oraz opinie klientów.

Rozwijane menu pozwalają odwiedzającym dowiedzieć się wszystkiego o danym sklepie internetowym.

Dzięki tym zmianom profil jest nie tylko bardziej przyjazny dla użytkownika, ale osiąga również lepsze efekty SEO, co podwyższa jego ranking w Google.

4. Układ skoncentrowany na opiniach

Profil opinii przekonuje uporządkowanym, nowoczesnym układem, stworzonym właśnie po to, aby opinie klientów od razu rzucały się użytkownikowi w oczy.

Znak jakości Trusted Shops oraz pozostałe informacje dotyczące sklepu znajdują się w wersji desktopowej na krawędzi okna przeglądarki.

5. Ograniczenie do tego, co najistotniejsze

W nowym profilu wyświetlana jest tylko ocena ogólna, a nie indywidualne opinie w kategoriach dostawa, towar i dział obsługi konsumenta.

Chociaż użytkownicy nadal przyznają w formularzu oceny gwiazdki w trzech podkategoriach, to tworzą one dla każdej przesłanej opinii jedną ocenę ogólną.

W przyszłości również formularz oceny zostanie dostosowany do nowej wersji profilu, tak aby klienci mogli przyznawać gwiazdki dla sklepu internetowego tylko raz, a nie w trzech kategoriach.

6. Przygotowanie na kolejne funkcje

Oprócz widocznych zmian aktualizacja profilu opinii oznacza również techniczne przygotowanie na kolejne funkcje.

W następnych miesiącach pojawi się jeszcze więcej nowych funkcji, takich jak oznaczanie opinii jako pomocne, zwiększenie szybkości ładowania stron i więcej opcji sortowania opinii.

Nowy profil opinii — jak wygląda i jak włączyć?

Tak będzie wyglądał nowy profil opinii już w grudniu tego roku:

Blog_in_article_seoprofil_product_update_pl

Aby skorzystać z nowych funkcji, nie trzeba nic robić — aktualizacja profilu opinii nastąpi automatycznie 03.12.2019 r.

Masz pytania lub sugestie?

Skontaktuj się z nami, pisząc na adres members@trustedshops.com.

1Źródło: Dossier portalu Statista „Mobile Commerce”, 2018

0 komentarzy