Co jest ważne dla Twoich klientów? Zdradzą to wskaźniki jakości!

Jako sprzedawca internetowy każdego dnia otrzymujesz opinie od klientów. Ale czy przy takiej ilości informacji wiesz, co jest tak naprawdę dla nich ważne? Jeśli jesteś członkiem Trusted Shops, to od teraz odpowiedź brzmi „Tak”!

Wprowadziliśmy nową funkcję, dzięki której będzie można jeszcze dokładniej ocenić i zoptymalizować jakość obsługi w sklepie. Pokazuje ona najczęściej pojawiające się w komentarzach klientów wyrażenia, dzieląc je na pozytywne (łączna ocena ≥ 3.00) i negatywne opinie (łączna ocena < 3.00). Dzięki temu można na pierwszy rzut oka stwierdzić, co klienci chwalą, a co poddają krytyce.

Czy Twoi klienci są zadowoleni z dostawy? Świadczą o tym sformułowania takie jak „szybka dostawa” lub „bardzo szybko” w pozytywnych opiniach klientów. Po przeciwnej stronie, w negatywnych opiniach klientów, znajdują się wyrażenia typu „nieosiągalny” lub „kolejka”, które są jasną wskazówką, że obsługa klienta wymaga optymalizacji. Dzięki naszym nowym narzędziom do eksploracji tekstu (text mining) zyskasz szybki i stosowny do Twoich potrzeb przegląd opinii.

Tak jak w przypadku innych produktów Trusted Shops dołożymy wszelkich starań, aby dalej rozwijać tę funkcję. Dzięki innowacyjnym metodom analizy tekstowej tam, gdzie dzisiaj znajdujesz nieistotne pojęcia typu „mam” lub „w tym”, udostępnimy w przyszłości maksymalną ilość ważnych dla Ciebie informacji. Naszym celem jest zapewnienie Ci jak najlepszego wparcia, które pomoże Ci utrzymać wysoką jakość obsługi w sklepie.

Gdzie znaleźć nowe narzędzie do eksploracji tekstu (text mining)? Z chwilą, gdy otrzymasz pierwsze 10 pozytywnych i 10 negatywnych opinii klientów, na Twoim koncie w systemie My Trusted Shops automatycznie wyświetlą się wyrażenia, które najczęściej pojawiały się komentarzach klientów od dnia  07.05.2015 r.

Masz pytania lub sugestie dotyczące nowej funkcji? Chętnie zapoznamy się z Twoją opinią.

Dr Dominique Ziegelmayer
Product Owner Wskaźniki Jakości

0 komentarzy