Nowy Trustbadge: przejrzysty, konkretny, nowoczesny

Trustbadge® to znak rozpoznawczy firmy Trusted Shops. W sklepach internetowych prezentuje Znak jakości i opinie klientów.

W najbliższych dniach wprowadzamy nową wersję mobilnego Trustbadge®.

W tym artykule przedstawiamy i omawiamy nowe warianty graficzne.

header picture_Trustbadge5_632x260_PL

W  tym artykule dowiesz się:

  • edit_image jak będzie wyglądał nowy Trustbadge

  • services jakie nowe funkcje otrzyma i dlaczego

  • overtime kiedy zostanie wprowadzony do sklepów

Jeśli jeszcze nie korzystasz z Trustbadge, zapraszamy do kontaktu.
Sprawdź, dlaczego warto [case study naszego Klienta]:

case study - jak zwiększyć wartość zamówienia

W ciągu ostatnich miesięcy dotarło do nas wiele informacji zwrotnych dotyczących Trustbadge, pochodzących od konsumentów i sprzedawców internetowych.

Z informacji tych wynika, że sprzedawcy życzą sobie:

  • dyskretnego znaku o niewielkich rozmiarach,

  • który jednocześnie będzie dobrze rozpoznawalny.

Konsumenci chcą natomiast wyraźnie widzieć korzyści, jakie oferuje im Trustbadge podczas zakupów w Internecie.

Bazując na otrzymanym feedbacku, przygotowaliśmy nowy design Trustbadge. Poniżej przedstawiamy przegląd wszystkich nowych wariantów:

1. Wersja desktopowa

PL_TB_desktop

2. Wersja mobilna

PL_TB_mobile

Wersja mobilna na smartfonie

Poniżej możesz zobaczyć, mobilny Trustbadge na smartfonie.

PL TB mobile in phone

Gdy użytkownik przewija stronę, przesuwa się ona nad zawartością i znika. Ta wersja zastępuje stary wariant paska u góry ekranu.

Zmiany — w skrócie:

  • Koniec z kanciastymi krawędziami:
    Wszystkie nowe warianty Trustbadge mają zaokrąglone krawędzie lub okrągłe kształty. Zaokrąglone narożniki poprawiają komfort obsługi na urządzeniach mobilnych i lepiej eksponują możliwość kliknięcia elementu Trustbadge.

  • Żegnaj ananasie:
    Odchodzimy od koloru żółtego w odcieniu ananasa, aby nie odwracać uwagi użytkowników od zawartości witryny. Trustbadge to teraz dyskretny i łatwo dostępny znak będący synonimem jakości sklepu.

  • Wyraźne logo:
    Znak jakości Trusted Shops cieszy się najwyższym poziomem znajomości wśród konsumentów i dlatego stawiamy go na pierwszym miejscu. Logo naszej firmy i logo eTrusted naszej nowej platformy ocen nie pojawiają się już w Trustbadge. W tym miejscu nie stanowią one bowiem wartości dodanej dla konsumentów.

3. Zmaksymalizowany Trustbadge

Oto jak prezentuje się okienko ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi profilu w Trusted Shops po kliknięciu na Trustbadge:

PL TB max

Zmiany w skrócie:

  • Zwykły tekst zamiast symboli:
    W nowym Trustbadge postawiono na zwykły tekst, aby podkreślić najważniejszy przekaz: Twój sklep internetowy to bezpieczne miejsce na zakupy. Główny nacisk jest położony na to, jakie informacje są istotne dla użytkowników.

  • Mniej znaczy więcej:
    Zamiast pięciu obszarów z informacjami w okienku Trustcard znajdują się teraz tylko trzy takie obszary.

  • Bez opuszczania sklepu:
    W okienku Trustcard klienci znajdą wiele treści, które mogą przeczytać w całości bez wychodzenia ze sklepu.

  • Łatwe zamykanie:
    Okienko Trustcard można łatwo zamknąć, klikając krzyżyk w prawym górnym rogu. Nic nie stoi zatem na przeszkodzie w kontynuowaniu zakupów.

4. Ochrona Kupującego

Okienko Ochrony Kupującego również zmienia swój wygląd:

PL TB buyer protection

Zmiany w skrócie:

  • Bezpieczeństwo to podstawa:
    Oferta Ochrony Kupującego jest najważniejsza i nie wymaga żadnych dodatkowych treści. Dzięki niej konsumenci mają poczucie, że mogą bezpiecznie robić zakupy w danym sklepie internetowym.

Nie musisz nic robić

Aktualizacja Trustbadge odbywa się automatycznie i nie są przy niej wymagane żadne działania ze strony Sprzedawcy. Wkrótce nastąpi publikacja w Szwajcarii, a zaraz potem zostaną nią objęte kolejne rynki.

Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie, wyślij do nas wiadomość na adres members@trustedshops.com.

0 komentarzy