Przeanalizuj opinie klientów z Trusted Shops Analytics!

Twoi klienci codziennie oceniają Twój sklep, ale czy na pewno masz czas, by przeczytać i przeanalizować każdą nową opinię?

blogTitle-webinar_google_analytics

Aby ułatwić Ci zadanie, rozbudowaliśmy nasz system wskaźników jakości i przekształciliśmy je w narzędzie Trusted Shops Analytics.

  • Wskaźniki jakości obrazują w czytelny sposób jakość usług sklepu.
  • Benchmarking pozwala na porównanie wskaźników jakości sklepu ze średnimi wynikami branży lub rynku.
  • W zakładce Analiza opinii znajdziesz wykresy z informacjami, jak klienci oceniają Twój sklep i jakie frazy najczęściej pojawiają się w ich komentarzach.

Zawsze aktualne i dokładne informacje

W zakładce Analiza opinii pokazujemy średnią ocenę sklepu z rozbiciem na poszczególne dni i miesiące, co umożliwia szczegółową analizę jakości usług w wybranym okresie.

Można także porównać bieżące wyniki z archiwalnymi analizami z ubiegłego roku, by zidentyfikować sezonowe trendy.

Od 25.06.2015 r. wszystkie nowe funkcje są automatycznie udostępniane naszym klientom na ich kontach w systemie My Trusted Shops.

Jeśli masz pytania lub sugestie dotyczące nowej usługi, napisz do nas na adres: productfeedback@trustedshops.com.

 

0 komentarzy