Twoi klienci codziennie oceniają Twój sklep, ale czy na pewno masz czas, by przeczytać i przeanalizować każdą nową opinię?
Aby ułatwić Ci zadanie, rozbudowaliśmy nasz system wskaźników jakości i przekształciliśmy je w narzędzie Trusted Shops Analytics.
- Wskaźniki jakości obrazują w czytelny sposób jakość usług sklepu.
- Benchmarking pozwala na porównanie wskaźników jakości sklepu ze średnimi wynikami branży lub rynku.
- W zakładce Analiza opinii znajdziesz wykresy z informacjami, jak klienci oceniają Twój sklep i jakie frazy najczęściej pojawiają się w ich komentarzach.
Zawsze aktualne i dokładne informacje
W zakładce Analiza opinii pokazujemy średnią ocenę sklepu z rozbiciem na poszczególne dni i miesiące, co umożliwia szczegółową analizę jakości usług w wybranym okresie.
Można także porównać bieżące wyniki z archiwalnymi analizami z ubiegłego roku, by zidentyfikować sezonowe trendy.
Od 25.06.2015 r. wszystkie nowe funkcje są automatycznie udostępniane naszym klientom na ich kontach w systemie My Trusted Shops.
Jeśli masz pytania lub sugestie dotyczące nowej usługi, napisz do nas na adres: productfeedback@trustedshops.com.