Optymalny sposób kontaktu z klientem — spersonalizowane wiadomości e-mail z prośbą o wystawienie opinii

Jako sprzedawca najlepiej znasz swoich klientów i wiesz, jaki sposób kontaktu przynosi najlepsze efekty. Dlatego od teraz możesz samodzielnie redagować wiadomości e-mail z prośbą o wystawienie opinii na swoim koncie w serwisie My Trusted Shops. Ponadto we wrześniu dodaliśmy funkcję Net Recommendation Score, która pozwala na sprawdzenie, jak bardzo prawdopodobne jest polecenie Twojego sklepu przez klientów.

Samodzielne tworzenie wiadomości z prośbą o wystawienie opinii to wyjątkowo atrakcyjna funkcja, dzięki której wyróżnisz się na tle konkurencji, zyskując aprobatę klientów. Zarówno tekst, jak i układ wiadomości e-mail można dostosować do szaty graficznej sklepu, aby zapewnić ujednolicony proces obsługi klienta od pierwszej wizyty aż po wystawienie opinii.

Wystarczy kilka kliknięć na koncie w serwisie My Trusted Shops, aby bez zaawansowanych umiejętności technicznych zaprojektować wiadomości e-mail z prośbą o wystawienie opinii, które są wysyłane do klientów przez serwis Trusted Shops np. za pośrednictwem Trustbadge®.

Od teraz dostępne są następujące możliwości projektowania wiadomości e-mail z prośbą o wystawienie opinii:

  • redagowanie tematu, tytułu, treści e-maila oraz przycisku dodawania opinii,
  • dodanie logo sklepu,
  • wybór koloru przycisku dodawania opinii.

Możesz sprawdzić zmiany w podglądzie, zanim zdecydujesz się je wprowadzić. Oczywiście samodzielne dostosowanie e-maila z prośbą o opinię jest opcjonalne i jeśli nic nie zmienisz, wysłana zostanie zoptymalizowana po licznych testach standardowa wiadomość Trusted Shops.

Ustawienia można skonfigurować na swoim koncie w serwisie My Trusted Shops, w zakładce „Opinie – Ustawienia – Zbieranie opinii”.

Efektywny pomiar liczby poleceń

Zbieranie ocen w postaci gwiazdek oraz komentarzy klientów to standard. Korzystając z funkcji Net Recommendation Score, możesz teraz zadać klientom w formularzu oceny pytanie o prawdopodobieństwo polenienia przez nich Twojego sklepu  przyjaciołom lub znajomym (w skali od 0 do 10).

Zmierz współczynnik poleceń w trzech krokach:

  1. Aktywuj funkcję Net Recommendation Score na swoim koncie w serwisie My Trusted Shops, w zakładce „Opinie – Ustawienia – Zbieranie opinii”.
  2. W formularzu oceny obok gwiazdek i pola komentarza pojawi się dodatkowe pytanie, czy klienci poleciliby Twój sklep. Prawdopodobieństwo rekomendacji konsumenci oceniają w skali od 0 (jako „nieprawdopodobne”) do 10 (jako „bardzo prawdopodobne”).
  3. Odczytaj wynik Net Recommendation Score sklepu na swoim koncie w serwisie My Trusted Shops, w zakładce „Opinie – Opinie sklepu internetowego – Ocena łączna”.

Wykorzystaj możliwość łatwego pomiaru prawdopodobieństwa polecenia Twojego sklepu przez klientów. Dane te nie zostaną nigdzie opublikowane i służą jedynie do celów analizy wewnętrznej.

W razie pytań lub sugestii dotyczących zaprezentowanych funkcji prosimy o przesłanie wiadomości na adres productfeedback@trustedshops.com.

0 komentarzy