Jako sprzedawca internetowy na pewno cieszysz się z każdej opinii klienta, jednak są sytuacje, w których masz możliwość zgłoszenia nieprawdziwej lub stanowiącej innego rodzaju naruszenie oceny w Trusted Shops. Z poniższego artykułu dowiesz się więcej o nowym, uproszczonym procesie wysyłki takich zgłoszeń.
Choć zdarza się to na szczęście bardzo rzadko, na profilu sklepu mogą pojawić się obraźliwe lub niezgodne z prawdą opinie. W takiej sytuacji możesz poprosić o ich sprawdzenie przez pracowników Trusted Shops.
Zgłaszanie opinii w My Trusted Shops
Zgłoszenia możesz dokonać na swoim koncie w serwisie My Trusted Shops, w zakładce „Opinie – Opinie sklepu internetowego – Edytuj – Zgłoś opinię”. Po kliknięciu przycisku „Zgłoś opinię” pojawi się poniższe okienko.
Wybierz z rozwijanego menu powód zgłoszenia opinii. Następnie opisz krótko powody zgłoszenia. Takie wyjaśnienie ułatwi naszemu zespołowi podjęcie decyzji. Na koniec wyślij zgłoszenie za pomocą przycisku na dole okienka.
Po zgłoszeniu opinii w serwisie My Trusted Shops otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail. Odpowiadając na nią, możesz dosłać dotyczące zgłoszenia dokumenty takie jak np. dowód dostawy. Po zakończeniu weryfikacji opinii otrzymasz e-mail z informacją, czy może zostać usunięta.
Zgłoszenia opinii zawsze dokonuj za pośrednictwem My Trusted Shops. Tylko w ten sposób zostanie ono szybko rozpatrzone, w przeciwieństwie do zgłoszenia telefonicznego lub mailowego.
Kiedy zgłoszenie opinii jest uzasadnione?
Zgłoszenie jest uzasadnione pod względem prawnym w trzech przypadkach: kiedy komentarz nie jest zgodny z prawdą, jest obraźliwy lub narusza inne warunki użytkowania systemu opinii.
Sam fakt, że opinia jest negatywna, nie uzasadnia jeszcze zgłoszenia. Informacje o tym, jak radzić sobie z takimi ocenami, znajdziesz w naszym poradniku:
Jeśli masz pytania lub uwagi dotyczące procesu zgłaszania opinii, napisz do nas na adres members@trustedshops.com.