Wywiad z założycielem sklepu DbamoKregoslup.pl

Dlaczego warto publikować na stronie sklepu artykuły eksperckie i filmiki instruktażowe? Jakie są największe wyzwania w prowadzeniu sklepu internetowego – na te i inne pytania odpowiada Patryk Burzej, założyciel sklepu DbamoKregoslup.pl, który oferuje produkty ortopedyczne i rehabilitacyjne wspomagające leczenie schorzeń i bóli kręgosłupa.

Jakie kroki podjęli Państwo, aby zwiększyć zaufanie konsumentów?

Aby zwiększyć zaufanie konsumentów publikujemy na naszej stronie – DbamoKregoslup.pl – artykuły związane z tematyką zdrowia kręgosłupa. Artykuły są przygotowywane przez specjalistów, czyli fizjoterapeutów oraz lekarzy. Ostatnio zamieszczamy również filmiki instruktażowe, w jaki sposób prawidłowo korzystać z oferowanych produktów i wzmacniać mięśnie kręgosłupa. Dodatkowo na naszej stronie widnieje zdjęcie naszej siedziby, numer tel. stacjonarnego, nr wpisu do KRS, a także odnośnik do naszego konta na Facebooku, liczącego kilkuset fanów. Dzięki temu klient ma poczucie, że firma rzeczywiście istnieje. W ostatnim czasie dołączyliśmy również do sklepów internetowych certyfikowanych przez Trusted Shops.

Interesujesz się branżą e-commerce? Sprawdź: Praca w Trusted Shops

Dlaczego ważne jest dla Pana wykorzystywanie w sklepie elementów budujących zaufanie, takich jak znak jakości Trusted Shops czy opinii o sklepie?

Myślę, że system opinii obsługiwany przez zewnętrzną firmę sprawia, że klienci mają większe zaufanie do zamieszczonych komentarzy.

Jaka unikalna propozycja sprzedaży oferowana przez Trusted Shops przekonała Pana do skorzystania ze znaku jakości Trusted Shops i opinii o sklepie?

Przekonała nas gwarancja zwrotu pieniędzy, z której klienci mogą bezpłatnie skorzystać dokonując zakupów na kwotę do 10 tys. złotych.

Skąd pochodzą Państwa klienci? Jak ważny jest dla Państwa rynek polski i międzynarodowy?

Zamówienia realizujemy głównie na terytorium Polski. Zdarzają się także przykłady zamówień do innych krajów, takich jak: Wielka Brytania, Irlandia i Niemcy. Takie zamówienia realizujemy, jeśli klient zaakceptuje koszty przesyłki. Kwestią czasu jest także otwarcie sklepu Dbamokregoslup.pl na rynku amerykańskim.

Z jakich tradycyjnych kanałów marketingowych i z jakich kanałów społecznościowych korzysta Pan w celu dotarcia do nowych klientów? Jakie ma Pan doświadczenie z powyższymi kanałami?

Korzystamy z pozycjonowania, e-mail marketingu, porównywarek cen. Działalność w mediach społecznościowych przynosi stosunkowo małą stopę zwrotu, ale prowadzimy konto naszego sklepu na Facebooku.

Z jakimi największymi wyzwaniami zmagał się̨ Pan prowadząc sklep DbamoKregoslup.pl?
W jaki sposób, Pana zdaniem, firma Trusted Shops mogłaby pomóc je pokonać?

Największym wyzwaniem była współpraca z informatykami tworzącymi i obsługującymi naszą stronę :)

Czy uczestniczył Pan kiedykolwiek w sporze prawnym mającym związek ze sklepem DbamoKregoslup.pl? Jaki rodzaj wsparcia byłby pomocny we wcześniejszym uniknięciu takiego incydentu?

Nie uczestniczyliśmy w żadnym sporze prawnym.

Jakich rad udzieliłby Pan innym sprzedawcom?

Dla sprzedawców internetowych mam jedną radę, aby znaleźli niszę na rynku i skoncentrowali się na niej. Moim zdaniem, przynosi to lepsze wyniki finansowe niż sklep oferujący szeroki asortyment z różnych kategorii.

0 komentarzy