Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Jaka jest różnica pomiędzy opiniami lokalnymi a opiniami o sklepie online?
W obu przypadkach klient ocenia swoje doświadczenia podczas zakupów. Różnica polega na tym, że ocenę sklepu online można dodać w trzech kategoriach: dostawa, serwis i towar. Ponieważ w przypadku sklepów stacjonarnych kryterium dostawy nie ma zastosowania, doświadczenia związane z zakupami są tu oceniane w sposób ogólny (łączna ocena wyrażona w gwiazdkach oraz komentarz). Opinie o sklepie można przejrzeć na dedykowanej sklepowi stronie Trusted Shops.
W jaki sposób mogę zbierać lokalne opinie?
Możesz je zbierać bezpośrednio na profilu sklepu, mailem za pomocą narzędzia Review Collector lub udostępniając formularz oceny na tabletach w sklepie.
Czy potrzebuję oddzielnego profilu dla każdego sklepu stacjonarnego?
Konsumenci szukają sklepów stacjonarnych w swojej okolicy. Aby możliwe było ich znalezienie w sieci, nieodzowne jest zaprezentowanie każdego sklepu stacjonarnego oddzielnie. Poza tym klientom zależy na precyzyjnych informacjach o sklepie. Doświadczenia związane z zakupami mogą być bardzo różne w zależności od tego, czy kupujący skorzystał z usług sklepu stacjonarnego, czy sklepu online, nawet gdy oba są zarządzane przez tę samą firmę.
Czy opinie są także wyświetlane w Google Moja Firma?
Inaczej niż ma to miejsce w przypadku opinii o sklepach internetowych w AdWords i Google Shopping, gdzie prezentowane są również opinie ze źródeł zewnętrznych takich jak Trusted Shops, w Moja Firma dopuszczone są tylko opinie pochodzące z Google.
Czy mogę używać Trustbadge© do prezentacji lokalnych opinii?
Jeżeli Twój sklep stacjonarny ma stronę internetową, możesz na niej zaprezentować oceny za pomocą technologii Trustbadge.
W jaki sposób mogę zarządzać opiniami o moich sklepach stacjonarnych?
Jako sprzedawca należący do Trusted Shops masz pełen dostęp do serwisu My Trusted Shops oraz mobilnej aplikacji dla systemów iOS i Android. Rozwiązania te pozwalają Ci obserwować, komentować i analizować opinie o sklepie.