LOKALNE
OPINIE

Gwiazdki oceny odgrywają w świecie zakupów coraz większą rolę, szczególnie podczas wyszukiwania sklepów i produktów. Aby optymalnie zaprezentować swój sklep stacjonarny w Internecie, możesz zbierać i wyświetlać opinie o nim za pośrednictwem narzędzi Trusted Shops.

Oto, dlaczego potrzebujesz lokalnych opinii!

Więcej klientów

Konsumenci znajdują lokalne sklepy w Internecie w trakcie wyszukiwania produktu lub sklepu, korzystając ze zoptymalizowanego profilu z opiniami dla sklepów stacjonarnych.

Większa sprzedaż

Opinie przekonują o wysokiej jakości obsługi i wzmacniają zaufanie do sklepu stacjonarnego.

Lepsze decyzje

Porównując jakość różnych kanałów sprzedaży (online i offline) w jednym systemie opinii, zyskasz cenne informacje stanowiące podstawę do działań optymalizacyjnych w Twojej firmie.

Przekonaj klientów do odwiedzenia lokalnych sklepów!

Twoje sklepy stacjonarne otrzymają własne profile z opiniami, dzięki którym będzie je można łatwo odnaleźć w Google. Potencjalni klienci nie tylko zobaczą, że poszukiwane produkty są dostępne bardzo blisko miejsca, w którym się znajdują, ale i będą mogli zapoznać się z budzącymi zaufanie opiniami innych konsumentów.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jaka jest różnica pomiędzy opiniami lokalnymi a opiniami o sklepie online?

W obu przypadkach klient ocenia swoje doświadczenia podczas zakupów. Różnica polega na tym, że ocenę sklepu online można dodać w trzech kategoriach: dostawa, serwis i towar. Ponieważ w przypadku sklepów stacjonarnych kryterium dostawy nie ma zastosowania, doświadczenia związane z zakupami są tu oceniane w sposób ogólny (łączna ocena wyrażona w gwiazdkach oraz komentarz). Opinie o sklepie można przejrzeć na dedykowanej sklepowi stronie Trusted Shops.

W jaki sposób mogę zbierać lokalne opinie?

Możesz je zbierać bezpośrednio na profilu sklepu, mailem za pomocą narzędzia Review Collector lub udostępniając formularz oceny na tabletach w sklepie.

Czy potrzebuję oddzielnego profilu dla każdego sklepu stacjonarnego?

Konsumenci szukają sklepów stacjonarnych w swojej okolicy. Aby możliwe było ich znalezienie w sieci, nieodzowne jest zaprezentowanie każdego sklepu stacjonarnego oddzielnie. Poza tym klientom zależy na precyzyjnych informacjach o sklepie. Doświadczenia związane z zakupami mogą być bardzo różne w zależności od tego, czy kupujący skorzystał z usług sklepu stacjonarnego, czy sklepu online, nawet gdy oba są zarządzane przez tę samą firmę.

Czy opinie są także wyświetlane w Google Moja Firma?

Inaczej niż ma to miejsce w przypadku opinii o sklepach internetowych w AdWords i Google Shopping, gdzie prezentowane są również opinie ze źródeł zewnętrznych takich jak Trusted Shops, w Moja Firma dopuszczone są tylko opinie pochodzące z Google.

Czy mogę używać Trustbadge© do prezentacji lokalnych opinii?

Jeżeli Twój sklep stacjonarny ma stronę internetową, możesz na niej zaprezentować oceny za pomocą technologii Trustbadge.

W jaki sposób mogę zarządzać opiniami o moich sklepach stacjonarnych?

Jako sprzedawca należący do Trusted Shops masz pełen dostęp do serwisu My Trusted Shops oraz mobilnej aplikacji dla systemów iOS i Android. Rozwiązania te pozwalają Ci obserwować, komentować i analizować opinie o sklepie.

Chętnie Ci pomożemy!

Rozwijasz swój sklep? Myślisz nad sposobami zwiększenia swoich obrotów? Masz więcej pytań? Zadzwoń. Chętnie z Tobą porozmawiamy i przygotujemy dopasowaną do Twoich potrzeb ofertę.

22 462 64 00