<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-WC7K75" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">

Poradnik: Jak reagować na negatywne opinie klientów?

Jak reagować na negatywne opinie klientów Poradnik Trusted Shops.png

Większość kupujących uważa pozytywne opinie za oczywistość i czyta przede wszystkim te negatywne. Niestety każdemu sprzedawcy internetowemu zdarza się je otrzymać, nawet jeśli obsługa w sklepie jest rzetelna i profesjonalna. Dlatego warto wiedzieć, jak zareagować w takich sytuacjach, aby obrócić je na swoją korzyść i potwierdzić wiarygodność sklepu w oczach kolejnych potencjalnych klientów.

 

Negatywna opinia to nie koniec świata! Z naszego bezpłatnego poradnika dowiesz się, jak reagować na krytykę i budować markę e-sklepu.
Podziel się wiedzą ze znajomymi:
    

fa-file-o-rgb-black.png 

Dowiedz się więcej:

Podając adres e-mail, wyrażam zgodę na otrzymywanie od Trusted Shops GmbH drogą elektroniczną porad i aktualności z branży e-commerce, informacji o produktach oraz ofert.