Ukierunkowane zbieranie ocen

Uruchomienie nowej platformy oznacza dodatkowe funkcje, dzięki którym możesz zbierać bardziej ukierunkowane oceny — także dla innych dostawców.

Szybsze reagowanie

Zbieraj więcej wiarygodnych opinii i analizuj odpowiedzi w czasie rzeczywistym. Dzięki temu uda Ci się uniknąć problemów i niezadowolenia klientów, zanim się pojawią.

Szersze możliwości

Treści dopasowane pod kątem SEO, wyższa stopa konwersji i silniejsza lojalność wobec marki. Wykorzystaj opinie jako wartościowy kanał w Twojej strukturzei marketingowej.

Jedna platforma, wszystkie opcje

Nowa platforma ocen eTrusted wyróżnia się nie tylko nowym, intuicyjnym interfejsem użytkownika. Jest otwarta, zindywidualizowana, elastyczna — i oczywiście zgodna z wymogami RODO. Co to konkretnie oznacza dla Ciebie i jakie funkcje możesz już teraz odkryć, zdradzimy tutaj.

Więcej produktów, więcej funkcji:

reputation-step1_PL reputation-step1_PL reputation-step1_PL

eTrusted oferuje wiele funkcji: Skorzystaj z Menedżera Wizerunku, za pomocą którego możesz zbierać opinie nie tylko na swoim profilu w Trusted Shops, ale także dla innych dostawców. Przy podejmowaniu decyzji o zakupie wspieraj swoich klientów autentycznymi opiniami o produktach i zmniejsz liczbę zwrotów. Dzięki integracji z Google możesz publikować oceny wyrażone gwiazdkami nie tylko na stronach przedmiotów, ale także w Zakupach Google.

Ale to dopiero początek: Dzięki eTrusted stworzyliśmy szeroką bazę techniczną, aby sprostać wszystkim nowym wymaganiom i rozwojowi rynku w przyszłości.

arrow_new arrow_new

Pełna elastyczność dla Twojej firmy

Dostosuj platformę eTrusted do swojej firmy, a nie na odwrót. To Ty decydujesz, w którym punkcie kontaktu i na jakim etapie ścieżki zakupowej klienta chcesz zbierać opinie. Zintegruj eTrusted z istniejącymi systemami za pomocą naszych interfejsów (np. poprzez API lub wtyczkę) i zarządzaj przychodzącymi opiniami klientów w ramach oprogramowania i procesów, które dobrze znasz. eTrusted — jako nieskończenie skalowalna i konfigurowalna platforma — będzie Twoim prostym w obsłudze zestawem narzędzi służącym do zbierania autentycznych opinii i dzielenia się nimi. Więcej informacji można znaleźć w Centrum pomocy.

shop-flexibility_pl shop-flexibility_pl shop-flexibility_pl
arrow-reverse arrow-reverse

Zoptymalizowany szablon zaproszeń
i ulepszony kwestionariusz

reputation-step3_PL reputation-step3_PL reputation-step3_PL

Skorzystaj z nowo opracowanych szablonów e-maili i kwestionariuszy, które umożliwiają skuteczne zbieranie dużej liczby ocen. Możesz zdecydować, czy Twoi klienci mają skupić się na jednym pytaniu, czy też chcesz uzyskać opinie dotyczące dostaw, usług i towarów, korzystając z dodatkowych pytań. Dodatkowe odpowiedzi są opcjonalne dla klientów i nie są publikowane ani uwzględniane w ocenie ogólnej.

Funkcja autozapisu zapewnia zapisanie odpowiedzi, nawet jeśli respondent przedwcześnie opuści kwestionariusz. Nie ma teraz ograniczeń długości wypowiedzi w polu na dodatkowe komentarze, ani w przypadku odpowiedzi od Ciebie. Więcej informacji znajdziesz w naszym Centrum Pomocy.

arrow-reverse arrow-reverse

Przegląd zaproszeń do wystawiania opinii

W Historii Zaproszeń możesz zobaczyć dokładnie, kiedy i do kogo zaproszenia do wystawienia opinii zostały wysłane – niezależnie od tego, czy zostały wysłane automatycznie, czy ręcznie. Zawsze masz wgląd w aktualny status swojego zaproszenia. Więcej informacji na temat Histoii Zaproszeń i różnych statusów można znaleźć w naszym Centrum Pomocy.

PL_invites PL_invites PL_invites
arrow_new arrow_new

Spersonalizowane zaproszenia do wystawienia opinii

personal-invites personal-invites personal-invites

Formułuj zaproszenia do wystawienia opinii w oparciu o identyfikację wizualną swojej firmy i zadbaj o to, aby ścieżka zakupowa klienta była jednolita. Dzięki odpowiedniemu podejściu zachęcasz swoich klientów do wystawienia opinii. Jeśli korzystałeś(-aś) już z personalizacji przed aktywacją platformy eTrusted, pamiętaj, że konieczne będzie ponowne skonfigurowanie ustawień, w szczególności koloru i logo. Więcej informacji na temat sposobu postępowania można znaleźć w Centrum pomocy.

arrow_new arrow_new

Indywidualne zasady wysyłania próśb
o opinię na podstawie zdarzeń

Nikt nie zna Twojej firmy i klientów lepiej niż Ty. Dlatego to od Ciebie zależy, kiedy i o jaką opinię poprosisz. Dzięki platformie eTrusted prośby o opinię są wysyłane na podstawie czynności dokonywanych przez klienta, podczas przeglądania Twojej strony. Mogą to być na przykład skorzystanie z Twoich usług, dostawa Twoich towarów lub wysłanie zamówienia.

Masz możliwość zdefiniowania reguł dla każdego takiego zdarzenia. Reguły te określają szczegółowo, kiedy zaproszenie do wystawienia opinii zostanie wysłane oraz który indywidualny kwestionariusz powinien zostać użyty w przypadku danej czynności. Aktualnie dostępne jest zdarzenie „Kasa”, więcej nowych zdarzeń pojawi się już wkrótce. Więcej informacji znajdziesz w naszym Centrum Pomocy.

invite_rules_pl invite_rules_pl invite_rules_pl
arrow-reverse arrow-reverse

Nowa skrzynka odbiorcza zebranych opinii

Bewertungsinbox_EN Bewertungsinbox_EN Bewertungsinbox_EN

Zarządzaj opiniami za pomocą nowej skrzynki odbiorczej. Oprócz funkcji inteligentnego filtrowania skrzynka zapewnia również lepszy podgląd wszystkich ocen zebranych za pomocą platformy eTrusted. Każda opinia ma również unikalny adres URL, dzięki czemu możesz w łatwy sposób dodać zakładkę lub udostępniać określone opinie w swojej firmie. Więcej informacji znajdziesz w naszym Centrum Pomocy.

arrow_new arrow_new

Lepsze wyniki SEO dla profilu sklepu

Bezpłatna aktualizacja platformy eTrusted wprowadza również ulepszenia dotyczące profilu sklepu. Od teraz konsumenci mają możliwość oznaczania opinii jako „pomocne”. Opinie z największą liczbą ocen będą wyświetlane na Twoim profilu w pierwszej kolejności. Ponadto najwyższa oraz najniższa ocena będzie od teraz wyświetlane w profilu sklepu.

Ten praktyczny prodgląd sprawia, że klienci są bardziej ciekawi dalszych opinii, a odwiedzający pozostają dłużej na Twoim profilu. Google postrzega dłuższy czas utrzymywania uwagi klientów na stronie jako znak, że w profilu sklepu można znaleźć istotne informacje, a co za tym idzie nagradza sklep lepszą pozycją w rankingu.

shopprofil shopprofil shopprofil
arrow-reverse arrow-reverse

Reklamuj się za pomocą widgetów

Widgets_EN Widgets_EN Widgets_EN

Na platformie eTrusted możesz znaleźć pozycję menu Marketing. Dzięki tej opcji oferujemy nowe elementy budujące zaufanie, aby promować Twój sklep i Twoje produkty za pomocą przekonujących opinii klientów. Aktualnie dostępne są widgety Trusted Stars i Review Carousel, które możesz w łatwy sposób dodać do profilu sklepu.

Na początku przyszłego roku rozszerzymy możliwości platformy eTrusted o widgety przeznaczone dla mediów społecznościowych, aby dzięki opiniom klientów pomóc Ci w prowadzeniu Instagrama, Facebooka i innych platform mediów społecznościowych. W ofercie znajdzie się równieżć pulpit nawigacyjny z analizami i raportami, dzięki czemu zawsze będziesz w stanie kontrolować, jakie wyniki przynoszą Twoje działania. Więcej informacji można znaleźć w Centrum pomocy.

arrow_new arrow_new

Twoje sugestie są mile widziane!

Stale rozwijamy i poszerzamy platformę eTrusted o dodatkowe funkcje — bazując na opiniach naszych klientów. Chcialibyśmy zaprosić Cię do aktywnego kształtowania platformy. Wyślij nam swoje prośby i sugestie na adres members@trustedshops.com.

contact contact contact

Jak przejść na platformę eTrusted

Wspieranie obecnej platformy ocen zakończy się z końcem 2021 r. Aby kontynuować zbieranie opinii klientów za pomocą nowej platformy eTrusted, konieczne może być dostosowanie integracji.
Istnieją dwa sposoby zbierania opinii za pomocą platformy eTrusted: Trustbadge® i interfejsy API eTrusted.

TB_PL TB_PL TB_PL

Wariant 1: Trustbadge (zalecane)

Zalecamy zbieranie opinii za pomocą Trustbadge. To proste, standardowe rozwiązanie, które możesz zintegrować z Twoim sklepem w ciągu zaledwie kilku minut. Trustbadge wysyła Twoim klientom automatyczne zaproszenia do wystawienia opinii. Dzięki temu możesz szybko i skutecznie zbierać nowe opinie bez konieczności podejmowania jakichkolwiek działań z Twojej strony.

Zintegruj Trustbadge

Wariant 2: Interfejsy API eTrusted

Masz konkretne wymagania? Dzięki interfejsom API eTrusted możesz elastycznie dostosować platformę eTrusted do swoich wymagań.

Przydatna wskazówka: API eTrusted Event to najłatwiejszy i najlepszy sposób otrzymywania opinii klientów w trakcie kontaktu z nimi. Wystarczy powiązać API eTrusted Event z wybranymi przez siebie punktami kontaktu z klientem, np. „Kasa”, „Dostawa towarów”, „Wysyłka zwrotna” itp., w swoim oprogramowaniu i korzystać z pełnej funkcjonalności platformy.

Możesz również użyć API eTrusted Questionnaire, aby osadzić link bezpośrednio w e-mailach, SMS-ach lub czatbotach.

Do korzystania z interfejsów API eTrusted wymagana jest pewna wiedza techniczna.


Dowiedz się więcej teraz

api api api

Masz pytania?

Odpowiedzi znajdziesz w naszym Centrum Pomocy.

Czytaj więcej

Helpcenter_Device_Macbook_PL Helpcenter_Device_Macbook_PL Helpcenter_Device_Macbook_PL

Możesz do nas zadzwonić.
Chętnie ci pomożemy.

+48 22 462 64 07
members@trustedshops.com

© 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies