carrello della spesa giallo carrello della spesa giallo carrello della spesa giallo carrello della spesa giallo carrello della spesa giallo carrello della spesa giallo

+8,66% więcej zamówień

cruscotto con stella cruscotto con stella cruscotto con stella cruscotto con stella cruscotto con stella cruscotto con stella

+6,92% wyższe obroty


Chcesz wykorzystać potencjał usług Trusted Shops w swoim sklepie internetowym?
Poproś o bezpłatne demo

O Garten & Freizeit

Garten & Freizeit (w tłumaczeniu: „ogród i czas wolny”) sprzedaje towary wysokiej jakości w stosunkowo wysokich cenach. W związku z tym zakup jest zwykle poprzedzony długim procesem selekcji.

Każdy, kto ma zamiar przeznaczyć dużą kwotę na zakup, musi mieć zaufanie do sprzedawcy internetowego. Trustbadge, pokazujący znak jakości i opinie, jest ważnym elementem w budowaniu wiarygodności. Sprzedawca mebli ogrodowych został członkiem Trusted Shops zaledwie rok po założeniu firmy, dzięki czemu od wielu lat korzysta z produktów wzmacniających zaufanie.

Wyniki testu A/B z Trustbadge® i bez niego

recensioni di prodotto recensioni di prodotto recensioni di prodotto recensioni di prodotto recensioni di prodotto recensioni di prodotto

Dwie wersje, sześć dni

Podczas testu A/B z Trusted Shops, Garten & Freizeit przetestował dwie wersje swojej strony. Wersja A pokazuje Trustbadge, wersja B go nie zawiera. Ponadto w wersji B brakuje znaku jakości Trusted Shops, która jest widoczna w kilku miejscach na stronie w wersji A.

Test A/B odbył się w dniach od 16 do 22 lipca 2019 r. W tym czasie połowa odwiedzających witrynę widziała wariant A, a druga połowa wariant B. Wybór był losowy.


Wyniki testu:

  • Zamówienia: +8,66% w wariancie A
  • Obroty: +6,92% w wariancie A
Test A/B definitywnie potwierdza, że narzędzia budujące zaufanie nie tylko zapewniają lepszy wizerunek sklepu, ale także wpływają na wzrost sprzedaży. W erze cyfrowej zaufanie jest kluczem do sukcesu w handlu online.

„Wyniki testu A/B były zaskakujące w swojej klarowności. Nie spodziewalibyśmy się, że Trustbadge będzie miał tak pozytywny wpływ na współczynnik konwersji.”

Jürgen Schuster, Dyrektor zarządzający w Garten & Freizeit

Kliknij, aby uzyskać dostęp do pełnej wersji case study:

Pobierz PDF

 

Chcesz zacząć zwiększać
konwersję swojego sklepu?

Poproś o bezpłatne demo