Myli się ten, kto uważa, że osoby powyżej 55. roku życia nie istnieją w internecie i nie robią zakupów w sieci. Co więcej, biorąc pod uwagę fakt, że żyjemy w społeczeństwie starzejącym się, udział przedstawicieli pokolenia silver będzie w przyszłości coraz większy. Jak docierać do pokolenia silver, czyli klientów 55+ i w jaki sposób stworzyć skuteczną strategię marketingową?
Dzięki naszym wskazówkom SEO poprawisz swój ranking i zwabisz do swojej witryny internetowej nowych odwiedzających oraz klientów. Szczególnie wskazówka nr 5 pomoże Ci krótkim czasie poprawić notowania.Więcej
WhatsApp Business to aplikacja wykorzystująca wiadomości błyskawiczne do poprawy jakości usług małych i średnich firm. Dzięki tej wersji komunikatora przedsiębiorstwa mogą efektywniej komunikować się ze swoimi klientami. Ale jak działa WhatsApp Business i czy jest potrzebny Twojemu biznesowi? W artykule pokazujemy, jak pobrać, zainstalować i skonfigurować konto firmowe na WhatsAppie.
Jak wypromować sklep internetowy? To pytanie zadaje sobie wielu początkujących e-sprzedawców. Dla osób, które dopiero zaczęły przygodę ze sprzedażą online, wybranie najlepszych kanałów promocji może przyprawić o ból i głowy i zniechęcić do dalszych działań, gdy przez jakiś czas nie widać większych efektów.
Sektor e-commerce rozwinął się skokowo w ciągu ostatnich dwóch lat i stał się istotną częścią globalnego rynku detalicznego. Handel online był praktycznie jedynym sposobem, za pomocą którego ludzie mogli kupować produkty, a firmy – generować dochody.
Współczynnik odrzuceń lub bounce rate to wskaźnik często omawiany, ale wciąż budzący wiele wątpliwości. Temat ten rodzi szereg pytań: kiedy współczynnik odrzuceń jest dobry czy zły? Jak go obliczyć? Jak go poprawić?
SEO to szereg działań mających na celu poprawienie pozycjonowania witryny w Google. Chociaż dokładne działanie algorytmu wyszukiwarki jest tajemnicą, na światło dzienne często wychodzą techniki lub sztuczki, które pomagają osobom zajmującym się SEO. Jednak nie wszystko, co słyszysz, zawsze jest prawdą. W tym artykule zamierzamy potwierdzić lub obalić prawdziwość 13 technik SEO.
Strategie cenowe mogą wydawać się proste: oferujesz produkt po cenie wyższej, niż Cię kosztował, i odnotowujesz zysk. Ale ceny to coś więcej niż tylko liczby.
LinkedIn działa jak wyszukiwarka: tak jak słowa kluczowe i SEO pomagają poprawić pozycję w rankingu i ruch na stronie internetowej, tak SEO na LinkedInie pozwala zwiększyć widoczność Twojego profilu, aby wyróżnić się wśród konkurencji. W tym artykule poznasz 10 wskazówek, jak uzyskać lepsze pozycjonowanie na tej platformie.
Koniec spersonalizowanych reklam Google kierowanych do nastolatków. Wiemy już, że wyszukiwarka stawia na pierwszym miejscu użytkowników i ich wrażenia, a to oznacza również, że firma stara się chronić prywatność internautów. W tym artykule omawiamy nadchodzące zmiany i przedstawiamy alternatywy , dzięki którym dotrzesz do nastolatków!