Remarketing i retargeting – na czym polegają i czym się różnią?
Remarketing i retargeting to pojęcia często ze sobą mylone. Co je różni, jakie są ich cele i kiedy je stosować?
Walentynki to dzień, który świętują nie tylko zakochani. Sprawdź, jak dotrzeć do innych grup i poznaj wskazówki, by zwiększyć sprzedaż z tej okazji.
Nowe Rozporządzenie o ogólnym bezpieczeństwie produktów (GPSR) nakłada nowe obowiązki na e-sklepy. O czym muszą pamiętać sprzedawcy?
Sprawdź najważniejsze daty dla właścicieli e-sklepów, a także niedziele handlowe i dni wolne od pracy w 2025 roku.
Zwiększenie wartości koszyka jest możliwe - wystarczy zastosować sprawdzone metody. Dowiedz się, jak zwiększyć wartość koszyka w sklepie internetowym.
Darmowa dostawa jest oferowana przez coraz większą liczbę sklepów internetowych i pożądana przez klientów. Jak ją wdrożyć, by nie stracić?
Dowiedz się, jak przyciągnąć klientów na świąteczne zakupy last minute, wykorzystując skuteczne strategie promocji i marketingu online.
Marketing nie musi być skomplikowany, by był skuteczny. Oto kilka trików, które pomogą Ci w zwiększeniu rozpoznawalności sklepu internetowego.