Szukaj na blogu

      Jak dbać o wizerunek firmy w sieci? Poradnik dla e-sklepów

      Stworzenie pozytywnego wizerunku w sieci pomoże zwiększyć świadomość marki, sprzedaż oraz wzbudzić zaufanie u potencjalnych klientów.

      3min. czytania  |  21.08.2024

      Reklamacje w sklepie internetowym: wszystko, co musisz wiedzieć

      Prawo do reklamacji wadliwego towaru oraz możliwość skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy to dla e-sprzedawców kluczowe aspekty prawne.

      4min. czytania  |  14.08.2024

      UOKiK nakłada kary za fałszywe opinie

      UOKiK nałożył na dwie firmy kary finansowe za publikowanie fałszywych opinii. Trusted Shops oferuje rzetelne opinie zgodne z dyrektywą Omnibus.

      2min. czytania  |  07.08.2024

      Jak optymalnie wykorzystać opinie klientów?

      Samo zbieranie opinii nie wystarcza. Jak wykorzystywać feedback klientów, by ulepszyć swój sklep internetowy i podnieść marketing na wyższy poziom?

      4min. czytania  |  01.08.2024

      Zaufanie w e-commerce: jak je zbudować i zwiększyć sprzedaż?

      Zaufanie to fundament e-commerce. Dowiedz się, je zbudować, zwiększyć wiarygodność sklepu i cieszyć się wyższą sprzedażą.

      4min. czytania  |  24.07.2024

      Jak zlokalizować witrynę, by sprzedawać za granicą?

      Twój sklep doskonale prosperuje w Polsce, dlatego chcesz podbić kolejne rynki. Od czego zacząć? Jak dostosować sklep?

      5min. czytania  |  18.07.2024

      6 lat obowiązywania RODO

      W kwietniu minęło sześć lat od wprowadzenia RODO. Co udało się osiągnąć dzięki nowym przepisom oraz jakie są wyzwania na przyszłość?

      4min. czytania  |  11.07.2024

      Kampania Back to school w e-commerce: o czym pamiętać?

      Powrót do szkoły to czas przecen i promocji. Które produkty dobrze się sprzedają i co możesz zrobić w kwestii marketingu?

      6min. czytania  |  05.07.2024
      Select Country: