Analiza sentymentu Trusted Shops
Analizuj opinie klientów za pomocą sztucznej inteligencji i zapewnij im optymalny poziom satysfakcji.
Dzięki Analizie sentymentu możesz dowiedzieć się, co myślą Twoi klienci i podejmować świadome decyzje, aby pozyskać więcej zadowolonych klientów, którzy będą chcieli wracać do Twojego sklepu.
Aby tak się stało, wszystkie opinie są skanowane, ich odpowiednie sekcje identyfikowane oraz przypisywane do sentymentu i kategorii.
Oszczędzaj czas i pieniądze
Wykorzystaj sztuczną inteligencję do skanowania wszystkich opinii i automatycznie identyfikuj oraz analizuj odpowiednie sekwencje.
Wykorzystuj dane do podejmowania decyzji
Wzmacnianie pozytywnych trendów oraz szybkie i precyzyjne reagowanie na problemy w oparciu o dane.
Zwiększaj sprzedaż dzięki zadowolonym klientom
Popraw orientację na klienta, aby pozyskać więcej tych zadowolonych, zostawiających lepsze opinie i kupujących więcej.
Tak to działa
1. Otwórz Analizę sentymentu na swoim koncie eTrusted. Sekcja Sentiment Breakdown pokazuje, w ilu opiniach została wspomniana dana kategoria oraz ile jest pozytywnych, neutralnych i negatywnych wzmianek w każdej z nich.
2. Sentiment Score jest obliczany na podstawie ocen w poszczególnych kategoriach.
3. Po kliknięciu na kategorię można zobaczyć, które fragmenty zostały przeanalizowane w poszczególnych opiniach. Możesz również przejść bezpośrednio do skrzynki odbiorczej, aby odpowiedzieć na odpowiednie komentarze.
4. Otrzymujesz przegląd wszystkich najważniejszych faktów i aktualnych trendów, co pozwala Ci wzmocnić pozytywne tendencje i zwiększyć zadowolenie klientów na podstawie aktualnych danych.