Rejestracja zakończona. Co dalej?
Po rejestracji otrzymasz e-mail z dalszymi instrukcjami.
Pakiet START od zł 159 w miesiącu* Zwiększ zaufanie do Twojego sklepu. |
Pakiet PRO od zł 379 w miesiącu* Zwiększ widoczność Twojego sklepu dzięki integracji z Google i opiniom o produktach. |
Pakiet PREMIUM od zł 609 w miesiącu* Tutaj znajdziesz pełen pakiet rozwiązań, w tym pakiet Traffic oraz Regulamin z Gwarancją Premium. |
|
Sprawdź |
Sprawdź |
Sprawdź |
|
Technologia Trustbadge®Details |
|||
Znak jakości z ochroną kupującego |
|||
Opinie o sklepie unbegrenzte Anzahl |
|||
Integracja z Google |
|||
Pakiet Traffic |
|||
Review Collector mtl. Bewertungsanfragen |
3.000 |
||
Sprawdź |
Sprawdź |
Sprawdź |
|
START | PRO | PREMIUM |
Trustbadge® zawiera wszystkie kluczowe elementy wzmacniające wiarygodność Twojego sklepu. Dodanie tego widżetu w sklepie internetowym jest bardzo proste. W przypadku niektórych rodzajów oprogramowania wystarczy jedynie kilka kliknięć.
Trustbadge® jest responsywny, co oznacza, że wyświetli się poprawnie zarówno na ekranach komputerów stacjonarnych, jak i tabletów czy smartfonów. Jego wygląd będzie dopasowany do wybranego pakietu Trusted Shops. Dodanie znaku jakości na widżecie w późniejszym terminie nie stanowi problemu i odbywa się automatycznie.
Nie są to jednak jedyne funkcje Trustbadge®. Za jego pośrednictwem zaoferujesz swoim klientom możliwość wyboru gwarancji zwrotu pieniędzy, poprosisz ich o opinię, czy też ustawisz okienko exit intent popup z informacją o rabacie, które wyświetli się osobom porzucającym stronę.
Znany znak jakości od pierwszej chwili zwiększa poczucie bezpieczeństwa odwiedzających stronę. Wzmacnia je także oferowana podczas składania zamówienia gwarancja zwrotu pieniędzy. Twój sklep internetowy jest wart polecenia? Podkreśl to, pokazując znak jakości Trusted Shops!
Podczas certyfikacji otrzymasz protokół z audytu z konkretnymi wskazówkami dotyczącymi zmian, dzięki którym szybko uzyskasz znak jakości. Nasza technologia Trustbadge® sprawi, że integracja produktów Trusted Shops w Twoim sklepie też będzie szybka i prosta.
Tylko prawdziwe opinie wzbudzają zaufanie. Dlatego w Trusted Shops oceniać mogą tylko prawdziwi klienci, którzy rzeczywiście dokonali zakupu w Twoim sklepie.
W naszym systemie stosujemy połączenie automatycznych i manualnych mechanizmów kontrolnych. Wszelkie niezgodności przekazywane są naszemu zespołowi obsługi klienta. Właściciele sklepów mają oczywiście możliwość zgłaszania dyskusyjnych opinii do ponownego sprawdzenia.
Poza technologią Trustbadge® oferujemy otwarte do konfiguracji ramki Review Sticker i dostęp do interfejsu API. Dzięki temu opinie mogą być wyświetlane bezpośrednio na stronie sklepu. Możesz także korzystać z naszych narzędzi analitycznych i reagować na opinie, aby podkreślić wysoki standard obsługi klienta w Twojej firmie.
Dzięki funkcji Review Collector możesz wysłać e-mail z prośbą o opinię do swoich dotychczasowych klientów. Wystarczy, że dodasz ich listę w postaci pliku Excel lub CSV i wybierzesz jeden z naszych sprawdzonych szablonów wiadomości. Jeśli chcesz korzystać z tej możliwości automatycznie, wykorzystaj nasz interfejs API. Dzięki temu połączysz Review Collectora ze swoim systemem CSM (Customer Relationship Management) i ustalisz czas wysyłki maili (np. dzień po dostawie).
Funkcja Review Collector dostępna jest w różnych wariantach, np. 1000 próśb o opinię w miesiącu. Uwaga: niewykorzystane maile nie przechodzą na kolejny miesiąc.
Jako partner Google oferujemy Ci interfejs, dzięki któremu przeniesiesz oceny sklepu internetowego i opinie o oferowanych w nim produktach do reklam Ads i Google Shopping. Przyciągające wzrok gwiazdki oceny wpłyną na wzrost liczby kliknięć na Twoje reklamy, a także lepszy Wynik Jakości i ranking w Google. W efekcie uzyskasz lepsze rezultaty przy mniejszym koszcie kliknięcia.
Dodaj na swoim profilu Trusted Shops link do wybranego przez siebie landing page, np. strony kampanii Twojego sklepu.
Użyj okienka exit intent popup, by zaoferować rabat osobom, które zamierzają opuścić Twoją stronę, i tym samym zachęcić je do złożenia zamówienia. Możesz także zaproponować rabat klientom, którzy wystawili opinię, i zachęcić ich do powrotu na następne zakupy.
Cena dla firm posiadających siedzibę w Polsce, których roczne obroty nie przekraczają 400.000 zł. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT. Jednorazowa opłata aktywacyjna wynosi 199 zł. Minimalny czas trwania umowy to 12 miesięcy. Wszystkie usługi świadczone są w języku wybranego rynku docelowego. Szczegółowe warunki umowy znajdziesz tutaj.
Uniknij opłaty aktywacyjnej i przygotuj swój sklep na Boże Narodzenie!
Chętnie z Tobą porozmawiamy i przygotujemy dopasowaną do Twoich potrzeb ofertę.
/Shutterstock.com
Pobierz wszystkie dokumenty w formie jednego pliku PDF lub każdy dokument osobno:
© 2020 Trusted Shops GmbH. Wszystkie prawa zastrzeżone. Informacje o firmie i polityka prywatności