Reklamacja – ile razy sprzedawca może naprawiać rzecz?
W sytuacji wystąpienia wady w zakupionym produkcie klient może złożyć reklamację i dochodzić swoich roszczeń na podstawie „rękojmi za wadę” lub gwarancji.
Skorzystaj z wiedzy ekspertów takich jak Audrey von Essen (prawo e-commerce)
Wyprzedzaj trendy w e-commerce, czytając nasze artykuły.
W sytuacji wystąpienia wady w zakupionym produkcie klient może złożyć reklamację i dochodzić swoich roszczeń na podstawie „rękojmi za wadę” lub gwarancji.
Więcej
Gwiazdki oceny w wynikach wyszukiwania Google skuteczne przyciągają uwagę potencjalnych klientów.
Więcej
Facebook chce, abyśmy inwestowali swój budżet w reklamy. Mimo to nadal istnieje kilka sztuczek, które pomogą zwiększyć organiczny zasięg naszego fanpage'a.
Więcej
Radzimy, jak stworzyć zachęcające tytuły, które pomogą zwiększyć wskaźnik otwieralności wiadomości wysyłanych pocztą elektroniczną.
Więcej
Odwiedź nasz blog
Konkretnie. Zwięźle. Bezpłatnie.
Nasze poradniki i raporty dla e-sprzedawców
Wszystkie wydarzenia
/Shutterstock.com
Napisz do nas.
boehle@trustedshops.de
© 2020 Trusted Shops GmbH. Wszystkie prawa zastrzeżone. Informacje o firmie i polityka prywatności