Selling faster with Trusted Shops Selling faster with Trusted Shops Selling faster with Trusted Shops

„Mogliśmy szybciej rozpocząć sprzedaż w krajach, gdzie nasza marka była nieznana.”

TS integration leads to sales TS integration leads to sales TS integration leads to sales

„Po 6 miesiącach od integracji widgetów na stronie zauważyliśmy wyższą sprzedaż.”

zendesk integration zendesk integration zendesk integration

„Integracja Zendesk od Trusted Shops jest najbardziej niezawodna ze wszystkich aplikacji.”


Chcesz wykorzystać potencjał usług Trusted Shops w swoim sklepie internetowym?
Poproś o bezpłatne demo

O Stikets

Stikets narodziło się w 2010 roku z pomysłu mamy, Stephanie Marko, która chciała rozwiązać codzienny problem rodzin gubiących rzeczy. Firma specjalizuje się w tworzeniu spersonalizowanych etykiet i naklejek dla dzieci, które są dystrybuowane za pośrednictwem różnych platform handlowych na całym świecie.

Największym rynkiem jest Hiszpania, która odpowiada za 63% obrotów. Kolejne największe rynki to portugalski, włoski, francuski, angielski i niemiecki.

Współpraca Stikets z Trusted Shops rozpoczęła się w styczniu 2017 r. od domen hiszpańskiej i włoskiej. Dwa miesiące później dołączyła strona francuska, a następnie niemiecka i portugalska. W 2018 roku dodano domenę austriacką, belgijską, szwajcarską, angielską i holenderską.

W 2019 r. nasze usługi zintegrowano na stronie polskiej, czeskiej i irlandzkiej. Wraz z ekspansją i otwarciem się na inne rynki, Stikets rozszerza swoją współpracę z Trusted Shops.

pl-stikets-laptop

 

Budowanie zaufania z Trusted Shops

Firma Stikets wyraźnie dostrzegła wiele korzyści płynących z integracji produktów Trusted Shops w swojej witrynie i w procesie podróży zakupowej klienta. Przyjrzyjmy się najważniejszym elementom ich sukcesu osiągniętego dzięki naszym rozwiązaniom.

Znak jakości na rynkach międzynarodowych

Biorąc pod uwagę łatwość, z jaką Stikets rozszerza swoją działalność na nowe rynki, można by pomyśleć, że będzie to dziecinnie proste. Prawda jest taka, że nie jest to takie trudne dzięki początkowemu impulsowi zapewnionemu przez Trusted Shops.

Alessio Scotto, Customer Experience Manager w Stikets, opowiada o tym, jak pomimo faktu, że firma nie była zbyt dobrze znana poza Hiszpanią, była w stanie rozpocząć sprzedaż bezpośrednią od pierwszego dnia, bez żadnych opinii. Jest to w dużej mierze zasługa znaku jakości i marki Trusted Shops, która jest dobrze znana w całej Europie.

scotto-alessio-fluid-w600h600„W krajach, w których nasza marka była nieznana, ale znak jakości Trusted Shops był rozpoznawalny, mogliśmy szybciej zacząć sprzedaż. Trusted Shops sam buduje zaufanie, więc nie ma potrzeby zdobywania 1000 opinii, aby rozpocząć działalność na innych rynkach.”

Alessio Scotto, Customer Experience Manager w Stikets

pl-stikets-trustbadge

Ocena stikets.pl (stan na 29 maja 2023)

Opinie klientów o poziom wyżej

Stikets przywiązuje dużą wagę do feedbacku klientów, dlatego opiera się również na opiniach Trusted Shops o sklepie i produktach.

Opinie wyświetlane na stronie

Zarówno opinie o produktach, jak i o obsłudze nie tylko są przydatne dla klientów, aby mogli zgromadzić więcej informacji przed dokonaniem zakupu, ale także pomagają firmie dowiedzieć się, jak dobrze odbierany jest ich asortyment, zwłaszcza ten nowy.

Dla Stikets jasne było również to, że opinie muszą być widoczne dla klientów podczas przeglądania strony. Widżety Trusted Shops uławiają ich integrację w witrynie.

Jeśli chodzi o opinie o sklepie, zawsze można uzyskać do nich dostęp na dowolnej stronie za pośrednictwem Trustbadge. W wersji na komputery znajduje się on w prawym dolnym rogu strony. Na urządzeniach mobilnych widoczny jest w jej dolnej części.

Uzyskanie bezpośredniej informacji zwrotnej daje również sklepom możliwość ulepszenia różnych etapów podróży klienta. Współpraca z certyfikowanym przez Google dostawcą opinii to także możliwość osiągnięcia lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania.

"Odkąd 6 miesięcy temu zintegrowaliśmy widgety na naszej stronie, zauważyliśmy większą sprzedaż. Nie sądziliśmy, że tak niewielki wysiłek może mieć tak duży wpływ."

Alessio Scotto, Customer Experience Manager w Stikets

stikets-mobile

 

Zarządzanie wizerunkiem w sieci

Oprócz wyświetlania gwiazdek w reklamach Google i w sekcji Zakupy, Stikets zauważyło, że otrzymuje negatywne opinie na innych portalach z opiniami od osób, które nawet nie dokonały zakupu w sklepie.

Początkowo problem był niewielki i został zignorowany. Wkrótce jednak strony te zaczęły pozycjonować się wyżej w wynikach wyszukiwania Google. Potencjalni kupujący mogli zobaczyć te negatywne opinie, co było źródłem niepokoju, tym bardziej że nie odzwierciedlały one prawdziwych doświadczeń prawdziwych klientów Stikets.

Dzięki Menedżerowi Wizerunku Trusted Shops, narzędziu, które przekierowuje zaproszenia do wystawienia opinii na innych portalach (Trustpilot czy Profilu Firmy w Google), udało się rozwiązać ten problem. Poprzez proaktywne proszenie prawdziwych klientów o napisanie opinii i opublikowanie ich na innych platformach, Stikets upewniło się, że ich ogólna reputacja online jest solidna. W końcu pierwsze wrażenie można zrobić już w Google, gdy oceny gwiazdkowe są wyświetlane bezpośrednio w wynikach wyszukiwania.

Rating-Distribution-PL-Marketing-Image

 

Integracja Zendesk

Posiadanie wielu źródeł opinii i zapytań klientów to problem, który dobrze mieć, ale zarządzanie nimi na oddzielnych platformach może przyprawiać o ból głowy.

Zendesk, wydajne narzędzie CRM, to popularna platforma używana przez tysiące firm na całym świecie. Dzięki niemu firmy takie jak Stikets zarządzają zapytaniami klientów, które napływają z wielu kanałów za pomocą systemu zgłoszeń.

Platforma eTrusted od Trusted Shops jest dla tysięcy firm miejscem do zarządzania opiniami klientów. Posiadanie dwóch platform nie jest jednak efektywnym sposobem pracy dla pracowników. Niektóre z tych opinii z pewnością zaginą w chaosie.

Dzięki inteligentnej integracji eTrusted dla Zendesk, wtyczka była w stanie połączyć te dwa potężne narzędzia, aby pomóc Stikets uzyskać lepszy przegląd wszystkich opinii klientów.

Za pomocą wtyczki dane te są gromadzone w jednym panelu, gdzie oprócz widoku wszystkich kanałów podzielonych według języka, można zobaczyć liczbę otwartych, oczekujących i rozwiązanych zgłoszeń w czasie rzeczywistym. Można również monitorować godziny, zarówno rzeczywiste, jak i robocze, które są potrzebne, aby odpowiedzieć na opinię.

Obecnie w firmie Stikets czytane są wszystkie opinie, które pojawiają się w Zendesk w formie zgłoszenia lub zapytania. Pracownicy także odpowiadają na każdą z nich. Ułatwia to analizę opinii klientów, wyciąganie wniosków i wprowadzanie niezbędnych zmian.

„Integracja Trusted Shops z Zendesk to najbardziej niezawodna ze wszystkich aplikacji, z których korzystamy.”

Alessio Scotto, Customer Experience Manager w Stikets

trusted-shops-zendesk-integration-w1280h762

Chcesz zacząć zwiększać
konwersję swojego sklepu?

Poproś o bezpłatne demo

© 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies