carrello-trusted-shops carrello-trusted-shops carrello-trusted-shops

Wartość koszyka wyższa o 7,3%

recensioni-servizio-trusted-shops recensioni-servizio-trusted-shops recensioni-servizio-trusted-shops

Konwersja wyższa o 5% dzięki opiniom

trustbadge-trusted-shops trustbadge-trusted-shops trustbadge-trusted-shops

Konwersja wyższa o 42% dzięki Trustbadge


Chcesz wykorzystać potencjał usług Trusted Shops w swoim sklepie internetowym?
Poproś o bezpłatne demo

O Millésimie

Historia Millésimy zaczyna się już w 1928 r., kiedy to Lucien Bernard założył przedsiębiorstwo zajmujące się handlem winem. W 1983 r. jego wnuk, Patrick, urozmaicił działalność firmy, tworząc Vins des Grands Vineyards i dostosował ją do postępu technologicznego. 14 lat później, wykorzystując trend sprzedaży wysyłkowej, uruchomił pierwszą stronę internetową Millésima.

W 2016 r. sklep rozpoczął współpracę z Trusted Shops. Powód? Chęć rozpoczęcia działalności na innych rynkach. Przedsiębiorstwo musiało znaleźć partnerów pomocnych w budowaniu zaufania – tym bardziej, że średnie wartości koszyka w sklepie są wysokie. Do dziś Millésima korzysta z opinii klientów oraz znaku jakości z Ochroną Kupującego.

Historia sukcesu firmy, która odnotowała 80 mln euro obrotu

razzo-trusted-shops razzo-trusted-shops razzo-trusted-shops

Wartość koszyka wyższa o 7,3%


Integracja Trustbadge® na stronie Millésimy nie tylko dawała klientom poczucie bezpieczeństwa, lecz także dostarczyła społecznego dowodu słuszności. Zestaw ten pomógł w zwiększeniu średniej wartości koszyków o 7,3%.

Budowanie zaufania było dla Millésimy o tyle ważne, że firma planowała rozszerzenie działalności na nowe rynki. Współpraca z Trusted Shops pozwoliła na poszanowanie ich specyfiki kulturowej, co przełożyło się na wyższe zaufanie, a w konsekwencji – wyższą konwersję.



„Jakość produktów Trusted Shops, łatwość integracji i profesjonalizm ich ekspertów, którzy są łatwo dostępni i wielojęzyczni, przekonały nas, aby skorzystać zarówno z opinii klientów, jak i znaku jakości na wszystkich naszych rynkach.”

Ingrid Miossec, Marketing Manager w Millésimie

Konwersja wyższa o 5% dzięki opiniom

Autentyczne opinie klientów pomogły Millésimie w dostarczeniu social proof, co przełożyło się na zwiększenie konwersji o 5%.

Wdrożenie systemu opinii Trusted Shops oznaczało dla sklepu także większą satysfakcję i zaufanie klientów, mniejszą liczbę zwrotów, lepszy wskaźnik retencji, większą responsywność oraz uproszczoną i szybszą relację z kupującymi.

raccogliere-recensioni-trusted-shops raccogliere-recensioni-trusted-shops raccogliere-recensioni-trusted-shops
sigillo-qualita-trusted-shops sigillo-qualita-trusted-shops sigillo-qualita-trusted-shops

Konwersja wyższa o 42% dzięki Trustbadge

Trustbadge, czyli element widoczny na każdej podstronie sklepu zawierający znak jakości z Ochroną Kupującego oraz opinie, to kolejna oznaka zaufania, na którą zdecydowała się Millésima. Jego obecność na stronie potwierdza jakość usług sklepu.

Ochrona Kupującego daje klientom poczucie bezpieczeństwa oraz komfort zakupów bez ryzyka finansowego. Efekt dla Millésimy? Zmniejszenie wskaźnika porzuconych koszyków oraz o 42% wyższa konwersja dla klientów, którzy zdecydowali się na gwarancję zwrotu pieniędzy w porównaniu z tymi, którzy tego nie zrobili.

„Znak jakości daje naszym klientom pewność, że nasza strona jest w 100% niezawodna, a gwarancja zwrotu pieniędzy działa jako prawdziwy element zaufania.”

Ingrid Miossec

Kliknij, aby uzyskać dostęp do pełnej wersji case study:

Pobierz PDF

Chcesz zacząć zwiększać
konwersję swojego sklepu?

Poproś o bezpłatne demo

© 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies