Konwersja
12%
wyższa konwersja po zintegrowaniu usług Trusted Shops
Wartość koszyka
7%
wzrost średniej wartości koszyka po wdrożeniu usług Trusted Shops
Ocena
4,89
średnia ocena sklepu

Wyzwania

Paxit stanął przed poważnym wyzwaniem związanym z reputacją. Niezweryfikowane opinie klientów w Google były w większości nieprzychylne, co skutowało średnią oceną na poziomie 2-3 gwiazdek. Miało to negatywny wpływ na zaufanie klientów i wyniki sprzedażowe.

Sklep potrzebował wiarygodnego systemu opinii, który pozwoliłby odbudować jego reputację i zwiększyć poczucie pewności klientów co do wiarygodności sklepu i wysokiej jakości jego obsługi.

marcin-nowak

„Zależało nam na poprawie naszej wiarygodności i poczuciu pewności klientów, którzy przed zakupem często sprawdzają opinie o sklepie. Wiedzieliśmy, że musieliśmy znaleźć rozpoznawalny system do zbierania ocen oraz rozwiązanie, które pozwoli nam na skuteczne zarządzanie reputacją.”
Marcin Nowak, Marketing Manager

paxit_pl_reviews paxit_pl_reviews paxit_pl_reviews paxit_pl_reviews paxit_pl_reviews paxit_pl_reviews

Rozwiązanie

Lepsza reputacja i większa sprzedaż dzięki zweryfikowanym opiniom

Paxit wdrożył zweryfikowany system opinii, co pozwoliło znacząco poprawić ocenę w Google i Trusted Shops. Kluczową rolę odegrał Menedżer Wizerunku, który pomógł zwiększyć liczbę pozytywnych opinii w Google.

Aktywne zarządzanie reputacją: możliwość odpowiadania na opinie i wyjaśniania problemów przewijających się w nich najczęściej, pozwoliła Paxit na lepszą interakcję z klientami i poprawę gorzej działających obszarów biznesu.

Dodatkowe funkcje: rozpoznawalność i wiarygodność Trusted Shops, znak jakości i Ochrona Kupującego sprawiły, że system ten wyróżniał się dla Paxit na tle konkurencji.

 

Wyniki

Wzrost średniej oceny: reputacja sklepu znacznie się poprawiła, dzięki czemu więcej klientów zdecydowało się na zakupy.

12% wzrost współczynnika konwersji: integracja usług Trusted Shops przełożyła się na wyższą sprzedaż.

7% wzrost wartości koszyka: większe zaufanie klientów wpłynęło na ich decyzje zakupowe i średnią wartość zamówień.

Lepsza obsługa klienta: analiza opinii pozwoliła zidentyfikować kluczowe problemy, np. kwestię wysyłki, co przełożyło się na ich optymalizację.

Budowanie wiarygodności marki: Paxit wykorzystuje autentyczne opinie jako jeden z elementów swojej strategii marketingowej.

paxit_pl_checkout_12 paxit_pl_checkout_12 paxit_pl_checkout_12 paxit_pl_checkout_12 paxit_pl_checkout_12 paxit_pl_checkout_12

„Trusted Shops to naszym zdaniem najbardziej wiarygodny i rozpoznawalny system opinii. To duża wartość dla nowych klientów, którzy wiedzą, że mogą zaufać sklepom posiadającym Trustbadge.” 
Marcin Nowak, Marketing Manager

Skontaktuj się z nami

Tak jak Paxit, zwiększ wiarygodność i konwersję, dołączając do Community of Trust

Więcej case studies