Jak optymalnie wykorzystać opinie klientów?
Samo zbieranie opinii nie wystarcza. Jak wykorzystywać feedback klientów, by ulepszyć swój sklep internetowy i podnieść marketing na wyższy poziom?
Samo zbieranie opinii nie wystarcza. Jak wykorzystywać feedback klientów, by ulepszyć swój sklep internetowy i podnieść marketing na wyższy poziom?
Zaufanie to fundament e-commerce. Dowiedz się, je zbudować, zwiększyć wiarygodność sklepu i cieszyć się wyższą sprzedażą.
Twój sklep doskonale prosperuje w Polsce, dlatego chcesz podbić kolejne rynki. Od czego zacząć? Jak dostosować sklep?
W kwietniu minęło sześć lat od wprowadzenia RODO. Co udało się osiągnąć dzięki nowym przepisom oraz jakie są wyzwania na przyszłość?
Powrót do szkoły to czas przecen i promocji. Które produkty dobrze się sprzedają i co możesz zrobić w kwestii marketingu?
Urlop w sklepie internetowym to często sytuacja nieunikniona. Jak poinformować o nim klientów i nie stracić na sprzedaży?
Zadowoleni klienci - życzy ich sobie każdy sprzedawca internetowy, ponieważ to oni napędzają obrót. Co trzeba zrobić, by uszczęśliwić klientów?
Unikalne treści, metadane, backlinki... jak jeszcze możesz sprawić, by Twoja strona internetowa zdobyła szczyty rankingu Google?