Jak Trusted Shops wpływa na skuteczność kampanii PPC

Skorzystanie z rozwiązań Trusted Shops może zwiększyć konwersję Twoich reklam oraz obniżyć ich koszt.

2min. czytania  |  03.10.2024

Jak wykorzystywać zaufanie w marketingu?

Zaufanie może być potężnym narzędziem marketingowym. Jak je wykorzystywać w SEO, SEA i mediach społecznościowych?

3min. czytania  |  26.09.2024

Kupowanie pozytywnych opinii to niedozwolona praktyka

Poztywne opinie nakręcają sprzedaż. Jednak kupno fałszywych może wiązać się z poważnymi konsekwencjami.

4min. czytania  |  18.09.2024

Zakładanie e-sklepu – aspekty prawne

Prawne aspekty związane z prowadzeniem e-sklepu to m.in. regulamin bez klauzul niedozwolonych oraz obsługa reklamacji i zwrotów.

6min. czytania  |  04.09.2024

Jak wyróżnić sklep na tle konkurencji? Skuteczne metody

Wszystkie kampanie marketingowe prowadzone są głównie po to, by wyróżnić się na tle konkurencji. Co zrobić, by Twoja marka wybiła się na rynku?

7min. czytania  |  28.08.2024

Jak dbać o wizerunek firmy w sieci? Poradnik dla e-sklepów

Stworzenie pozytywnego wizerunku w sieci pomoże zwiększyć świadomość marki, sprzedaż oraz wzbudzić zaufanie u potencjalnych klientów.

4min. czytania  |  21.08.2024

Reklamacje w sklepie internetowym: wszystko, co musisz wiedzieć

Prawo do reklamacji wadliwego towaru oraz możliwość skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy to dla e-sprzedawców kluczowe aspekty prawne.

4min. czytania  |  14.08.2024

UOKiK nakłada kary za fałszywe opinie

UOKiK nałożył na dwie firmy kary finansowe za publikowanie fałszywych opinii. Trusted Shops oferuje rzetelne opinie zgodne z dyrektywą Omnibus.

2min. czytania  |  07.08.2024

Jak optymalnie wykorzystać opinie klientów?

Samo zbieranie opinii nie wystarcza. Jak wykorzystywać feedback klientów, by ulepszyć swój sklep internetowy i podnieść marketing na wyższy poziom?

4min. czytania  |  01.08.2024
Wybierz kraj: