Szukaj na blogu

      Urlop w sklepie internetowym: jak informować klientów?

      Urlop w sklepie internetowym to często sytuacja nieunikniona. Jak poinformować o nim klientów i nie stracić na sprzedaży?

      5min. czytania  |  04.07.2024

      Jak poprawić poziom satysfakcji klienta?

      Zadowoleni klienci - życzy ich sobie każdy sprzedawca internetowy, ponieważ to oni napędzają obrót. Co trzeba zrobić, by uszczęśliwić klientów?

      6min. czytania  |  20.06.2024

      16 wskazówek, które poprawią ranking SEO strony

      Unikalne treści, metadane, backlinki... jak jeszcze możesz sprawić, by Twoja strona internetowa zdobyła szczyty rankingu Google?

      7min. czytania  |  05.06.2024

      Zobacz, co myślą Twoi klienci: Analiza sentymentu od Trusted Shops

      Zrozumienie i wykorzystanie opinii kupujących: Analiza sentymentu pozwoli Ci w optymalizacji podróży zakupowej klienta.

      3min. czytania  |  21.05.2024

      Jak wykorzystać igrzyska olimpijskie do zwiększenia sprzedaży?

      Igrzyska olimpijskie to dobra okazja do zwiększenia sprzedaży. Wykorzystanie imprezy w marketingu wymaga jednak pewnej kreatywności. Jak to robić?

      4min. czytania  |  08.05.2024

      Kiedy myśleć o migracji z jednej platformy e-commerce na drugą?

      Migracja z jednej platformy e-commerce opłaca się m.in., gdy ta dotychczasowa wpływa negatywnie na czas ładowania strony czy staje się ona zbyt kosztowna.

      4min. czytania  |  02.05.2024

      Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w e-commerce?

      Chatboty, wyszukiwanie głosowe czy za pomocą obrazu to niektóre z rozwiązań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji pomocne w e-commerce.

      8min. czytania  |  24.04.2024

      System ERP: kompleksowa obsługa e-biznesu w jednym ekosystemie

      System ERP to oprogramowanie służące do kompleksowego zarządzania procesami w firmie. Jego główną zaletą jest ułatwienie zarządzania biznesem.

      4min. czytania  |  17.04.2024

      Jaki jest Twój Net Promoter Score (NPS)?

      NPS to narzędzie, dzięki któremu ocenisz stopień zadowolenia klientów z Twoich usług. Jak go obliczyć i wykorzystywać w prowadzeniu biznesu?

      4min. czytania  |  10.04.2024
      Select Country: