Porady marketingowe na Dzień Matki

Dzień Matki to jedna z najpopularniejszych okazji do obdarowywania swoich najbliższych. Jak przypomnieć klientom o tym dniu i zwiększyć sprzedaż?

Czytaj dalej
dzień matki

Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami klientów?

Opinie klientów to dla właścicieli firm cenna lekcja. To od nich może zależeć czy klient kupi nasze produkty czy też kliknie znaczek „x”.

Czytaj dalej
blogTitle-How_to_handle_negative_reviews

5 marketingowych pomysłów na Wielkanoc

Nie tylko duże e-sklepy mogą pozwolić sobie na wielkanocną promocję. Oto 5 wskazówek marketingowych, które warto wdrożyć na Wielkanoc.

Czytaj dalej
pisanki

7 skutecznych sposobów na zatrzymanie klienta na stronie

Mało intuicyjna nawigacja, niepraktyczny układ strony... to niektóre z czynników sprawiających, że klient decyduje się opuścić witrynę. Jak temu zapobiec?

Czytaj dalej
grafika przedstawiająca koncepcję przyciągania klientów

Trusted Talks: budowanie zaufania i bezpieczeństwa w e-commerce

W dobie rozwoju e-commerce, zaufanie i bezpieczeństwo stały się kluczowymi elementami w relacji między sprzedawcami a kupującymi.

Czytaj dalej

Typy klientów w e-commerce: poznaj je i sprzedawaj więcej

Znając typy klientów, możesz lepiej pomóc klientowi w podjęciu decyzji oraz zwiększyć sprzedaż swoich produktów.

Czytaj dalej
ilustracja przedstawiająca koncept typów klientów w sprzedaży

Międzynarodowe SEO: jak pozycjonować się na wielu rynkach?

Rozpoczynając sprzedaż na innych rynkach, musisz wziąć pod uwagę aspekty związane z SEO. Jak pozycjonować się za granicą?

Czytaj dalej
lupa na tle mapy świata: koncepcja międzynarodowego seo

Marketing na walentynki: 9 pomysłów dla e-sklepów

Walentynki to dzień, który świętują nie tylko zakochani. Sprawdź, jak dotrzeć do innych grup i poznaj wskazówki, by zwiększyć sprzedaż z tej okazji.

Czytaj dalej
grafika przedstawiająca koncepcję zakupów z okazji walentynek

Czym są obciążenia zwrotne i jak się przed nimi uchronić?

Chargeback to procedura zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą. Jak e-sklepy mogą unikać obciążeń zwrotnych, by nie ponosić strat?

Czytaj dalej
grafika przedstawiająca kobietę dokonującą płatności kartą w internecie

Szukaj na blogu

      Porady marketingowe na Dzień Matki

      Dzień Matki to jedna z najpopularniejszych okazji do obdarowywania swoich najbliższych. Jak przypomnieć klientom o tym dniu i zwiększyć sprzedaż?

      7min. czytania  |  27.02.2024

      Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami klientów?

      Opinie klientów to dla właścicieli firm cenna lekcja. To od nich może zależeć czy klient kupi nasze produkty czy też kliknie znaczek „x”.

      7min. czytania  |  20.02.2024

      5 marketingowych pomysłów na Wielkanoc

      Nie tylko duże e-sklepy mogą pozwolić sobie na wielkanocną promocję. Oto 5 wskazówek marketingowych, które warto wdrożyć na Wielkanoc.

      4min. czytania  |  07.02.2024

      7 skutecznych sposobów na zatrzymanie klienta na stronie

      Mało intuicyjna nawigacja, niepraktyczny układ strony... to niektóre z czynników sprawiających, że klient decyduje się opuścić witrynę. Jak temu zapobiec?

      4min. czytania  |  31.01.2024

      Trusted Talks: budowanie zaufania i bezpieczeństwa w e-commerce

      W dobie rozwoju e-commerce, zaufanie i bezpieczeństwo stały się kluczowymi elementami w relacji między sprzedawcami a kupującymi.

      3min. czytania  |  25.01.2024

      Typy klientów w e-commerce: poznaj je i sprzedawaj więcej

      Znając typy klientów, możesz lepiej pomóc klientowi w podjęciu decyzji oraz zwiększyć sprzedaż swoich produktów.

      6min. czytania  |  18.01.2024

      Międzynarodowe SEO: jak pozycjonować się na wielu rynkach?

      Rozpoczynając sprzedaż na innych rynkach, musisz wziąć pod uwagę aspekty związane z SEO. Jak pozycjonować się za granicą?

      7min. czytania  |  10.01.2024

      Marketing na walentynki: 9 pomysłów dla e-sklepów

      Walentynki to dzień, który świętują nie tylko zakochani. Sprawdź, jak dotrzeć do innych grup i poznaj wskazówki, by zwiększyć sprzedaż z tej okazji.

      9min. czytania  |  04.01.2024

      Czym są obciążenia zwrotne i jak się przed nimi uchronić?

      Chargeback to procedura zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą. Jak e-sklepy mogą unikać obciążeń zwrotnych, by nie ponosić strat?

      4min. czytania  |  20.12.2023
      Select Country: