Darmowa dostawa – czy (i jak) ją oferować?

Darmowa dostawa jest oferowana przez coraz większą liczbę sklepów internetowych i pożądana przez klientów. Jak ją wdrożyć, by nie stracić?

3min. czytania  |  13.11.2024

Jak przyciągnąć klientów na świąteczne zakupy last minute?

Dowiedz się, jak przyciągnąć klientów na świąteczne zakupy last minute, wykorzystując skuteczne strategie promocji i marketingu online.

3min. czytania  |  06.11.2024

5 trików marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność Twojego sklepu

Marketing nie musi być skomplikowany, by był skuteczny. Oto kilka trików, które pomogą Ci w zwiększeniu rozpoznawalności sklepu internetowego.

2min. czytania  |  24.10.2024

Black Friday i Cyber Monday zgodnie z prawem

Black Friday oraz Cyber Monday – sprawdź, jak przygotować swój sklep, aby przeprowadzić promocję zgodnie z prawem.

5min. czytania  |  16.10.2024

Co to jest UX i dlaczego jest ważne dla e-sklepu?

UX to doświadczenie użytkownika i jego wrażenia z interakcji ze stroną. Jego rola jest coraz bardziej istotna w e-commerce. Co składa się na UX e-sklepu?

14min. czytania  |  16.10.2024

Ustawa o dostępności – nowe wyzwanie dla rynku e-commerce

W 2025 r. w życie wejście Ustawa o dostępności, która nałoży na sprzedawców internetowych nowe obowiązki. Co dokładnie nas czeka?

4min. czytania  |  10.10.2024

Jak Trusted Shops wpływa na skuteczność kampanii PPC

Skorzystanie z rozwiązań Trusted Shops może zwiększyć konwersję Twoich reklam oraz obniżyć ich koszt.

2min. czytania  |  03.10.2024

Jak wykorzystywać zaufanie w marketingu?

Zaufanie może być potężnym narzędziem marketingowym. Jak je wykorzystywać w SEO, SEA i mediach społecznościowych?

3min. czytania  |  26.09.2024

Kupowanie pozytywnych opinii to niedozwolona praktyka

Poztywne opinie nakręcają sprzedaż. Jednak kupno fałszywych może wiązać się z poważnymi konsekwencjami.

4min. czytania  |  18.09.2024
Wybierz kraj: