Szukaj na blogu

      System ERP: kompleksowa obsługa e-biznesu w jednym ekosystemie

      System ERP to oprogramowanie służące do kompleksowego zarządzania procesami w firmie. Jego główną zaletą jest ułatwienie zarządzania biznesem.

      4min. czytania  |  17.04.2024

      Jaki jest Twój Net Promoter Score (NPS)?

      NPS to narzędzie, dzięki któremu ocenisz stopień zadowolenia klientów z Twoich usług. Jak go obliczyć i wykorzystywać w prowadzeniu biznesu?

      4min. czytania  |  10.04.2024

      5 sposobów na promocję Dnia Ojca w e-sklepie

      Dzień Ojca to dobra okazja do zwiększenia sprzedaży i pogłębienia relacji z klientami przed wakacyjnym zastojem w handlu.

      8min. czytania  |  03.04.2024

      Co to jest współczynnik konwersji i jak go obliczyć?

      Optymalizacja wskaźnika konwersji to temat ważny dla właścicieli sklepów. Dzięki niej możesz przyjąć uporządkowaną strategię, by poprawić wydajność strony.

      6min. czytania  |  27.03.2024

      Shopify usunie aplikację Product Reviews w maju 2024

      Zbierasz opinie z Product Reviews od Shopify? 6 maja 2024 r. utracisz je, jeśli nie przeniesiesz ich do nowego dostawcy.

      2min. czytania  |  13.03.2024

      Rich snippets, czyli jak wyróżnić się w wyszukiwarce Google

      Rich snippets to dodatkowe elementy w wynikach wyszukiwania. Za ich pomocą możesz pokazać m.in. opinie, cenę i dostępność produktu.

      6min. czytania  |  06.03.2024

      Porady marketingowe na Dzień Matki

      Dzień Matki to jedna z najpopularniejszych okazji do obdarowywania swoich najbliższych. Jak przypomnieć klientom o tym dniu i zwiększyć sprzedaż?

      7min. czytania  |  27.02.2024

      Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami klientów?

      Opinie klientów to dla właścicieli firm cenna lekcja. To od nich może zależeć czy klient kupi nasze produkty czy też kliknie znaczek „x”.

      7min. czytania  |  20.02.2024

      5 marketingowych pomysłów na Wielkanoc

      Nie tylko duże e-sklepy mogą pozwolić sobie na wielkanocną promocję. Oto 5 wskazówek marketingowych, które warto wdrożyć na Wielkanoc.

      4min. czytania  |  07.02.2024
      Select Country: