Szukaj na blogu

      5 sposobów na promocję Dnia Ojca w e-sklepie

      Dzień Ojca to dobra okazja do zwiększenia sprzedaży i pogłębienia relacji z klientami przed wakacyjnym zastojem w handlu.

      8min. czytania  |  03.04.2024

      Co to jest współczynnik konwersji i jak go obliczyć?

      Optymalizacja wskaźnika konwersji to temat ważny dla właścicieli sklepów. Dzięki niej możesz przyjąć uporządkowaną strategię, by poprawić wydajność strony.

      6min. czytania  |  27.03.2024

      Shopify usunie aplikację Product Reviews w maju 2024

      Zbierasz opinie z Product Reviews od Shopify? 6 maja 2024 r. utracisz je, jeśli nie przeniesiesz ich do nowego dostawcy.

      2min. czytania  |  13.03.2024

      Rich snippets, czyli jak wyróżnić się w wyszukiwarce Google

      Rich snippets to dodatkowe elementy w wynikach wyszukiwania. Za ich pomocą możesz pokazać m.in. opinie, cenę i dostępność produktu.

      6min. czytania  |  06.03.2024

      Porady marketingowe na Dzień Matki

      Dzień Matki to jedna z najpopularniejszych okazji do obdarowywania swoich najbliższych. Jak przypomnieć klientom o tym dniu i zwiększyć sprzedaż?

      7min. czytania  |  27.02.2024

      Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami klientów?

      Opinie klientów to dla właścicieli firm cenna lekcja. To od nich może zależeć czy klient kupi nasze produkty czy też kliknie znaczek „x”.

      7min. czytania  |  20.02.2024

      5 marketingowych pomysłów na Wielkanoc

      Nie tylko duże e-sklepy mogą pozwolić sobie na wielkanocną promocję. Oto 5 wskazówek marketingowych, które warto wdrożyć na Wielkanoc.

      4min. czytania  |  07.02.2024

      7 skutecznych sposobów na zatrzymanie klienta na stronie

      Mało intuicyjna nawigacja, niepraktyczny układ strony... to niektóre z czynników sprawiających, że klient decyduje się opuścić witrynę. Jak temu zapobiec?

      4min. czytania  |  31.01.2024

      Trusted Talks: budowanie zaufania i bezpieczeństwa w e-commerce

      W dobie rozwoju e-commerce, zaufanie i bezpieczeństwo stały się kluczowymi elementami w relacji między sprzedawcami a kupującymi.

      3min. czytania  |  25.01.2024
      Select Country: