Jak społeczny dowód słuszności może zwiększyć sprzedaż?

Społeczny dowód słuszności w e-commerce to wykorzystywanie doświadczeń klientów do generowania sprzedaży. Jedna z jego form to opinie kupujących.

Czytaj dalej
koncept społecznego dowodu słuszności w e-commerce: cztery gwiazdki i serce

Sztuczna inteligencja i jej rola w SEO

Sztuczna inteligencja może wesprzeć Twoje działania SEO. Co możesz wdrożyć w e-sklepie, aby jak najlepiej wykorzystać sztuczną inteligencję?

Czytaj dalej
grafika przedstawiająca koncept sztucznej inteligencji

Aktualizacje produktów: nowości od Trusted Shops

Wszystkie nowe produkty oraz aktualizacje usług Trusted Shops zebrane w jednym artykule. Wykorzystaj swoje członkostwo w pełni!

Czytaj dalej
logo trusted shops

Jak przekonać niezdecydowanych klientów do zakupu?

Przekonanie niezdecydowanych klientów do zakupu to jedno z największych wyzwań e-sprzedawców. Jak tego dokonać?

Czytaj dalej
Artikelbild Kundengewinnung

Metody płatności w internecie – jakie oferować w e-sklepie?

Udostępnienie klientom wielu metod płatności to jeden z kluczowych czynników zapobiegających porzucaniu koszyka zakupowego.

Czytaj dalej
metody płatności w internecie

Google Discover: co to jest i do czego służy?

Gdy Google wyświetli Twoją stronę w Google Discover, zgarniasz ogromną ilość ruchu. Za darmo. Dowiedz się, jak tam trafić.

Czytaj dalej

Dlaczego klienci do Ciebie nie wracają? [+rozwiązania]

Utrata klientów łamie ci serce? Mamy kilka sztuczek, które mogą pomóc Ci w ich zatrzymaniu.

Czytaj dalej
złamane serce

Outsourcing w e-commerce – kiedy ma sens?

Jeśli samodzielnie prowadzisz sklep online, w końcu nadejdzie chwila, w której ilość zadań przerośnie Twoje możliwości. Rozwiązaniem może być outsourcing.

Czytaj dalej
Outsourcing

Co jest lepsze: płatna czy bezpłatna platforma z opiniami?

Na rynku istnieje wiele darmowych platform do zbierania opinii, więc po co sklep internetowy miałby za nią płacić? Oto 10 powodów.

Czytaj dalej
zbieranie opinii sklepu internetowego

Szukaj na blogu

      Jak społeczny dowód słuszności może zwiększyć sprzedaż?

      Społeczny dowód słuszności w e-commerce to wykorzystywanie doświadczeń klientów do generowania sprzedaży. Jedna z jego form to opinie kupujących.

      7min. czytania  |  04.10.2023

      Sztuczna inteligencja i jej rola w SEO

      Sztuczna inteligencja może wesprzeć Twoje działania SEO. Co możesz wdrożyć w e-sklepie, aby jak najlepiej wykorzystać sztuczną inteligencję?

      6min. czytania  |  27.09.2023

      Aktualizacje produktów: nowości od Trusted Shops

      Wszystkie nowe produkty oraz aktualizacje usług Trusted Shops zebrane w jednym artykule. Wykorzystaj swoje członkostwo w pełni!

      11min. czytania  |  22.09.2023

      Jak przekonać niezdecydowanych klientów do zakupu?

      Przekonanie niezdecydowanych klientów do zakupu to jedno z największych wyzwań e-sprzedawców. Jak tego dokonać?

      4min. czytania  |  20.09.2023

      Metody płatności w internecie – jakie oferować w e-sklepie?

      Udostępnienie klientom wielu metod płatności to jeden z kluczowych czynników zapobiegających porzucaniu koszyka zakupowego.

      5min. czytania  |  19.09.2023

      Google Discover: co to jest i do czego służy?

      Gdy Google wyświetli Twoją stronę w Google Discover, zgarniasz ogromną ilość ruchu. Za darmo. Dowiedz się, jak tam trafić.

      3min. czytania  |  13.09.2023

      Dlaczego klienci do Ciebie nie wracają? [+rozwiązania]

      Utrata klientów łamie ci serce? Mamy kilka sztuczek, które mogą pomóc Ci w ich zatrzymaniu.

      5min. czytania  |  06.09.2023

      Outsourcing w e-commerce – kiedy ma sens?

      Jeśli samodzielnie prowadzisz sklep online, w końcu nadejdzie chwila, w której ilość zadań przerośnie Twoje możliwości. Rozwiązaniem może być outsourcing.

      5min. czytania  |  30.08.2023

      Co jest lepsze: płatna czy bezpłatna platforma z opiniami?

      Na rynku istnieje wiele darmowych platform do zbierania opinii, więc po co sklep internetowy miałby za nią płacić? Oto 10 powodów.

      6min. czytania  |  23.08.2023

      © 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies