7 skutecznych sposobów na zatrzymanie klienta na stronie
Mało intuicyjna nawigacja, niepraktyczny układ strony... to niektóre z czynników sprawiających, że klient decyduje się opuścić witrynę. Jak temu zapobiec?
Mało intuicyjna nawigacja, niepraktyczny układ strony... to niektóre z czynników sprawiających, że klient decyduje się opuścić witrynę. Jak temu zapobiec?
W dobie rozwoju e-commerce, zaufanie i bezpieczeństwo stały się kluczowymi elementami w relacji między sprzedawcami a kupującymi.
Znając typy klientów, możesz lepiej pomóc klientowi w podjęciu decyzji oraz zwiększyć sprzedaż swoich produktów.
Rozpoczynając sprzedaż na innych rynkach, musisz wziąć pod uwagę aspekty związane z SEO. Jak pozycjonować się za granicą?
Walentynki to dzień, który świętują nie tylko zakochani. Sprawdź, jak dotrzeć do innych grup i poznaj wskazówki, by zwiększyć sprzedaż z tej okazji.
Chargeback to procedura zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą. Jak e-sklepy mogą unikać obciążeń zwrotnych, by nie ponosić strat?
Breadcrumbs (nawigacja okruszkowa) to element e-sklepu, który ułatwia poruszanie się po nim i może mieć pozytywny wpływ na SEO. Jak je wdrożyć?
Rozszerzenia Google Ads mogą być naprawdę korzystne dla kampanii reklamowych. Wiele sklepów z nich nie korzysta, a mogą one zwiększyć skuteczność reklam.