Zakładanie e-sklepu – aspekty prawne

Prawne aspekty związane z prowadzeniem e-sklepu to m.in. regulamin bez klauzul niedozwolonych oraz obsługa reklamacji i zwrotów.

6min. czytania  |  04.09.2024

Jak wyróżnić sklep na tle konkurencji? Skuteczne metody

Wszystkie kampanie marketingowe prowadzone są głównie po to, by wyróżnić się na tle konkurencji. Co zrobić, by Twoja marka wybiła się na rynku?

7min. czytania  |  28.08.2024

Jak dbać o wizerunek firmy w sieci? Poradnik dla e-sklepów

Stworzenie pozytywnego wizerunku w sieci pomoże zwiększyć świadomość marki, sprzedaż oraz wzbudzić zaufanie u potencjalnych klientów.

4min. czytania  |  21.08.2024

Reklamacje w sklepie internetowym: wszystko, co musisz wiedzieć

Prawo do reklamacji wadliwego towaru oraz możliwość skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy to dla e-sprzedawców kluczowe aspekty prawne.

4min. czytania  |  14.08.2024

UOKiK nakłada kary za fałszywe opinie

UOKiK nałożył na dwie firmy kary finansowe za publikowanie fałszywych opinii. Trusted Shops oferuje rzetelne opinie zgodne z dyrektywą Omnibus.

2min. czytania  |  07.08.2024

Jak optymalnie wykorzystać opinie klientów?

Samo zbieranie opinii nie wystarcza. Jak wykorzystywać feedback klientów, by ulepszyć swój sklep internetowy i podnieść marketing na wyższy poziom?

4min. czytania  |  01.08.2024

Zaufanie w e-commerce: jak je zbudować i zwiększyć sprzedaż?

Zaufanie to fundament e-commerce. Dowiedz się, je zbudować, zwiększyć wiarygodność sklepu i cieszyć się wyższą sprzedażą.

4min. czytania  |  24.07.2024

Jak zlokalizować witrynę, by sprzedawać za granicą?

Twój sklep doskonale prosperuje w Polsce, dlatego chcesz podbić kolejne rynki. Od czego zacząć? Jak dostosować sklep?

6min. czytania  |  18.07.2024

6 lat obowiązywania RODO

W kwietniu minęło sześć lat od wprowadzenia RODO. Co udało się osiągnąć dzięki nowym przepisom oraz jakie są wyzwania na przyszłość?

4min. czytania  |  11.07.2024
Wybierz kraj: