Zaufanie w e-commerce: jak je zbudować i zwiększyć sprzedaż?

Zaufanie to fundament e-commerce. Dowiedz się, je zbudować, zwiększyć wiarygodność sklepu i cieszyć się wyższą sprzedażą.

4min. czytania  |  24.07.2024

Jak zlokalizować witrynę, by sprzedawać za granicą?

Twój sklep doskonale prosperuje w Polsce, dlatego chcesz podbić kolejne rynki. Od czego zacząć? Jak dostosować sklep?

6min. czytania  |  18.07.2024

6 lat obowiązywania RODO

W kwietniu minęło sześć lat od wprowadzenia RODO. Co udało się osiągnąć dzięki nowym przepisom oraz jakie są wyzwania na przyszłość?

4min. czytania  |  11.07.2024

Urlop w sklepie internetowym: jak informować klientów?

Urlop w sklepie internetowym to często sytuacja nieunikniona. Jak poinformować o nim klientów i nie stracić na sprzedaży?

5min. czytania  |  04.07.2024

Jak poprawić poziom satysfakcji klienta?

Zadowoleni klienci - życzy ich sobie każdy sprzedawca internetowy, ponieważ to oni napędzają obrót. Co trzeba zrobić, by uszczęśliwić klientów?

6min. czytania  |  20.06.2024

16 wskazówek, które poprawią ranking SEO strony

Unikalne treści, metadane, backlinki... jak jeszcze możesz sprawić, by Twoja strona internetowa zdobyła szczyty rankingu Google?

7min. czytania  |  05.06.2024

Zobacz, co myślą Twoi klienci: Analiza sentymentu od Trusted Shops

Zrozumienie i wykorzystanie opinii kupujących: Analiza sentymentu pozwoli Ci w optymalizacji podróży zakupowej klienta.

3min. czytania  |  21.05.2024

Jak wykorzystać igrzyska olimpijskie do zwiększenia sprzedaży?

Igrzyska olimpijskie to dobra okazja do zwiększenia sprzedaży. Wykorzystanie imprezy w marketingu wymaga jednak pewnej kreatywności. Jak to robić?

4min. czytania  |  08.05.2024

Kiedy myśleć o migracji z jednej platformy e-commerce na drugą?

Migracja z jednej platformy e-commerce opłaca się m.in., gdy ta dotychczasowa wpływa negatywnie na czas ładowania strony czy staje się ona zbyt kosztowna.

4min. czytania  |  02.05.2024
Wybierz kraj: