Kampania Back to school w e-commerce: o czym pamiętać?

Powrót do szkoły to czas przecen i promocji. Które produkty dobrze się sprzedają i co możesz zrobić w kwestii marketingu?

6min. czytania  |  05.07.2024

Urlop w sklepie internetowym: jak informować klientów?

Urlop w sklepie internetowym to często sytuacja nieunikniona. Jak poinformować o nim klientów i nie stracić na sprzedaży?

5min. czytania  |  04.07.2024

Jak poprawić poziom satysfakcji klienta?

Zadowoleni klienci - życzy ich sobie każdy sprzedawca internetowy, ponieważ to oni napędzają obrót. Co trzeba zrobić, by uszczęśliwić klientów?

6min. czytania  |  20.06.2024

16 wskazówek, które poprawią ranking SEO strony

Unikalne treści, metadane, backlinki... jak jeszcze możesz sprawić, by Twoja strona internetowa zdobyła szczyty rankingu Google?

7min. czytania  |  05.06.2024

Zobacz, co myślą Twoi klienci: Analiza sentymentu od Trusted Shops

Zrozumienie i wykorzystanie opinii kupujących: Analiza sentymentu pozwoli Ci w optymalizacji podróży zakupowej klienta.

3min. czytania  |  21.05.2024

Jak wykorzystać igrzyska olimpijskie do zwiększenia sprzedaży?

Igrzyska olimpijskie to dobra okazja do zwiększenia sprzedaży. Wykorzystanie imprezy w marketingu wymaga jednak pewnej kreatywności. Jak to robić?

4min. czytania  |  08.05.2024

Kiedy myśleć o migracji z jednej platformy e-commerce na drugą?

Migracja z jednej platformy e-commerce opłaca się m.in., gdy ta dotychczasowa wpływa negatywnie na czas ładowania strony czy staje się ona zbyt kosztowna.

4min. czytania  |  02.05.2024

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w e-commerce?

Chatboty, wyszukiwanie głosowe czy za pomocą obrazu to niektóre z rozwiązań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji pomocne w e-commerce.

8min. czytania  |  24.04.2024

System ERP: kompleksowa obsługa e-biznesu w jednym ekosystemie

System ERP to oprogramowanie służące do kompleksowego zarządzania procesami w firmie. Jego główną zaletą jest ułatwienie zarządzania biznesem.

4min. czytania  |  17.04.2024
Wybierz kraj: