Co jest lepsze: płatna czy bezpłatna platforma z opiniami?

Na rynku istnieje wiele darmowych platform do zbierania opinii, więc po co sklep internetowy miałby za nią płacić? Oto 10 powodów.

Czytaj dalej
zbieranie opinii sklepu internetowego

Neuromarketing – 9 technik zwiększających sprzedaż

Neuromarketing może pomóc w usprawnieniu kampanii i informowaniu o produktach. Ponadto może pozytywnie wpłynąć na decyzję o zakupie.

Czytaj dalej
neuromarketing

Favicon: jak dodać swoje logo do Google?

Dodaj faviconę do swojej strony internetowej i wyróżnij się w wynikach wyszukiwania. Bonus: jak zmienić kolor paska przeglądarki na smartfonie.

Czytaj dalej

Personalizacja w e-commerce i jej zalety

Im lepsze dopasowanie oferty sklepu internetowego do potrzeb klientów, tym lepszy wskaźnik konwersji. Jakie masz możliwości?

Czytaj dalej

Czym są dynamiczne ceny i jak działają?

Czy strategia dynamicznie zmieniających się cen w Twoim sklepie może Ci pomóc. Sprawdź, czym jest dynamic pricing i jak działa.

Czytaj dalej
dynamiczne ceny

Jak sprzedawać na Amazonie? Wszystko, co musisz wiedzieć

Amazon otwiera przed sprzedawcami online wiele możliwości. Jak wykorzystać je w jak największym stopniu i jak rozpocząć sprzedaż na platformie?

Czytaj dalej

Jakie treści tworzyć dla każdego etapu ścieżki zakupowej?

Świadomość, rozważanie i decyzja: stwórz odpowiednie treści, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów na każdym etapie zakupu.

Czytaj dalej
kobieta i mężczyzna oglądający mapę

Co to jest piksel Facebooka i do czego służy?

Piksel Facebooka to krótki kod HTML, który pomoże Ci w lepszej optymalizacji reklam na tej platformie. Jakie są jego korzyści?

Czytaj dalej
kobieta przeglądająca facebooka i trzymająca kartę płatniczą

Jak aktualizować treści, by poprawić SEO?

Czy pamiętasz o aktualizowaniu swoich treści? Już opublikowane teksty mogą przynieść Ci wyższy ruch i pozycję w Google.

Czytaj dalej
grafika przedstawiająca koncept seo

Szukaj na blogu

      Co jest lepsze: płatna czy bezpłatna platforma z opiniami?

      Na rynku istnieje wiele darmowych platform do zbierania opinii, więc po co sklep internetowy miałby za nią płacić? Oto 10 powodów.

      6min. czytania  |  23.08.2023

      Neuromarketing – 9 technik zwiększających sprzedaż

      Neuromarketing może pomóc w usprawnieniu kampanii i informowaniu o produktach. Ponadto może pozytywnie wpłynąć na decyzję o zakupie.

      6min. czytania  |  17.08.2023

      Favicon: jak dodać swoje logo do Google?

      Dodaj faviconę do swojej strony internetowej i wyróżnij się w wynikach wyszukiwania. Bonus: jak zmienić kolor paska przeglądarki na smartfonie.

      5min. czytania  |  09.08.2023

      Personalizacja w e-commerce i jej zalety

      Im lepsze dopasowanie oferty sklepu internetowego do potrzeb klientów, tym lepszy wskaźnik konwersji. Jakie masz możliwości?

      5min. czytania  |  02.08.2023

      Czym są dynamiczne ceny i jak działają?

      Czy strategia dynamicznie zmieniających się cen w Twoim sklepie może Ci pomóc. Sprawdź, czym jest dynamic pricing i jak działa.

      4min. czytania  |  26.07.2023

      Jak sprzedawać na Amazonie? Wszystko, co musisz wiedzieć

      Amazon otwiera przed sprzedawcami online wiele możliwości. Jak wykorzystać je w jak największym stopniu i jak rozpocząć sprzedaż na platformie?

      5min. czytania  |  21.07.2023

      Jakie treści tworzyć dla każdego etapu ścieżki zakupowej?

      Świadomość, rozważanie i decyzja: stwórz odpowiednie treści, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów na każdym etapie zakupu.

      5min. czytania  |  13.07.2023

      Co to jest piksel Facebooka i do czego służy?

      Piksel Facebooka to krótki kod HTML, który pomoże Ci w lepszej optymalizacji reklam na tej platformie. Jakie są jego korzyści?

      7min. czytania  |  06.07.2023

      Jak aktualizować treści, by poprawić SEO?

      Czy pamiętasz o aktualizowaniu swoich treści? Już opublikowane teksty mogą przynieść Ci wyższy ruch i pozycję w Google.

      5min. czytania  |  29.06.2023

      © 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies