Metody płatności w internecie – jakie oferować w e-sklepie?

Udostępnienie klientom wielu metod płatności to jeden z kluczowych czynników zapobiegających porzucaniu koszyka zakupowego.

Czytaj dalej
metody płatności w internecie

Google Discover: co to jest i do czego służy?

Gdy Google wyświetli Twoją stronę w Google Discover, zgarniasz ogromną ilość ruchu. Za darmo. Dowiedz się, jak tam trafić.

Czytaj dalej

Dlaczego klienci do Ciebie nie wracają? [+rozwiązania]

Utrata klientów łamie ci serce? Mamy kilka sztuczek, które mogą pomóc Ci w ich zatrzymaniu.

Czytaj dalej
złamane serce

Outsourcing w e-commerce – kiedy ma sens?

Jeśli samodzielnie prowadzisz sklep online, w końcu nadejdzie chwila, w której ilość zadań przerośnie Twoje możliwości. Rozwiązaniem może być outsourcing.

Czytaj dalej
Outsourcing

Co jest lepsze: płatna czy bezpłatna platforma z opiniami?

Na rynku istnieje wiele darmowych platform do zbierania opinii, więc po co sklep internetowy miałby za nią płacić? Oto 10 powodów.

Czytaj dalej
zbieranie opinii sklepu internetowego

Neuromarketing – 9 technik zwiększających sprzedaż

Neuromarketing może pomóc w usprawnieniu kampanii i informowaniu o produktach. Ponadto może pozytywnie wpłynąć na decyzję o zakupie.

Czytaj dalej
neuromarketing

Favicon: jak dodać swoje logo do Google?

Dodaj faviconę do swojej strony internetowej i wyróżnij się w wynikach wyszukiwania. Bonus: jak zmienić kolor paska przeglądarki na smartfonie.

Czytaj dalej

Personalizacja w e-commerce i jej zalety

Im lepsze dopasowanie oferty sklepu internetowego do potrzeb klientów, tym lepszy wskaźnik konwersji. Jakie masz możliwości?

Czytaj dalej

Czym są dynamiczne ceny i jak działają?

Czy strategia dynamicznie zmieniających się cen w Twoim sklepie może Ci pomóc. Sprawdź, czym jest dynamic pricing i jak działa.

Czytaj dalej
dynamiczne ceny

Szukaj na blogu

      Metody płatności w internecie – jakie oferować w e-sklepie?

      Udostępnienie klientom wielu metod płatności to jeden z kluczowych czynników zapobiegających porzucaniu koszyka zakupowego.

      5min. czytania  |  19.09.2023

      Google Discover: co to jest i do czego służy?

      Gdy Google wyświetli Twoją stronę w Google Discover, zgarniasz ogromną ilość ruchu. Za darmo. Dowiedz się, jak tam trafić.

      3min. czytania  |  13.09.2023

      Dlaczego klienci do Ciebie nie wracają? [+rozwiązania]

      Utrata klientów łamie ci serce? Mamy kilka sztuczek, które mogą pomóc Ci w ich zatrzymaniu.

      5min. czytania  |  06.09.2023

      Outsourcing w e-commerce – kiedy ma sens?

      Jeśli samodzielnie prowadzisz sklep online, w końcu nadejdzie chwila, w której ilość zadań przerośnie Twoje możliwości. Rozwiązaniem może być outsourcing.

      5min. czytania  |  30.08.2023

      Co jest lepsze: płatna czy bezpłatna platforma z opiniami?

      Na rynku istnieje wiele darmowych platform do zbierania opinii, więc po co sklep internetowy miałby za nią płacić? Oto 10 powodów.

      6min. czytania  |  23.08.2023

      Neuromarketing – 9 technik zwiększających sprzedaż

      Neuromarketing może pomóc w usprawnieniu kampanii i informowaniu o produktach. Ponadto może pozytywnie wpłynąć na decyzję o zakupie.

      6min. czytania  |  17.08.2023

      Favicon: jak dodać swoje logo do Google?

      Dodaj faviconę do swojej strony internetowej i wyróżnij się w wynikach wyszukiwania. Bonus: jak zmienić kolor paska przeglądarki na smartfonie.

      5min. czytania  |  09.08.2023

      Personalizacja w e-commerce i jej zalety

      Im lepsze dopasowanie oferty sklepu internetowego do potrzeb klientów, tym lepszy wskaźnik konwersji. Jakie masz możliwości?

      5min. czytania  |  02.08.2023

      Czym są dynamiczne ceny i jak działają?

      Czy strategia dynamicznie zmieniających się cen w Twoim sklepie może Ci pomóc. Sprawdź, czym jest dynamic pricing i jak działa.

      4min. czytania  |  26.07.2023

      © 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies