Szukaj na blogu

      Typy klientów w e-commerce: poznaj je i sprzedawaj więcej

      Znając typy klientów, możesz lepiej pomóc klientowi w podjęciu decyzji oraz zwiększyć sprzedaż swoich produktów.

      6min. czytania  |  18.01.2024

      Międzynarodowe SEO: jak pozycjonować się na wielu rynkach?

      Rozpoczynając sprzedaż na innych rynkach, musisz wziąć pod uwagę aspekty związane z SEO. Jak pozycjonować się za granicą?

      7min. czytania  |  10.01.2024

      Marketing na walentynki: 9 pomysłów dla e-sklepów

      Walentynki to dzień, który świętują nie tylko zakochani. Sprawdź, jak dotrzeć do innych grup i poznaj wskazówki, by zwiększyć sprzedaż z tej okazji.

      9min. czytania  |  04.01.2024

      Czym są obciążenia zwrotne i jak się przed nimi uchronić?

      Chargeback to procedura zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą. Jak e-sklepy mogą unikać obciążeń zwrotnych, by nie ponosić strat?

      4min. czytania  |  20.12.2023

      Breadcrumbs: czym jest nawigacja okruszkowa i jak wpływa na SEO?

      Breadcrumbs (nawigacja okruszkowa) to element e-sklepu, który ułatwia poruszanie się po nim i może mieć pozytywny wpływ na SEO. Jak je wdrożyć?

      6min. czytania  |  13.12.2023

      3 bezpłatne rozszerzenia Google Ads dla lepszej skuteczności

      Rozszerzenia Google Ads mogą być naprawdę korzystne dla kampanii reklamowych. Wiele sklepów z nich nie korzysta, a mogą one zwiększyć skuteczność reklam.

      5min. czytania  |  08.12.2023

      Kalendarz e-commerce: najważniejsze daty dla e-sklepów

      Sprawdź najważniejsze daty dla właścicieli e-sklepów, a także niedziele handlowe i dni wolne od pracy w 2024 roku.

      5min. czytania  |  30.11.2023

      7 trików zwiększających zasięg sklepu internetowego

      Zasięg sklepu internetowego możesz zwiększyć niewielkim kosztem i prostymi sposobami. Oto, jak sprawić, by do Twojego biznesu trafiło więcej klientów.

      6min. czytania  |  22.11.2023

      Brand awareness – jak budować świadomość marki i zwiększać sprzedaż?

      Brand awareness, czyli świadomość marki, to poziom jej rozpoznawalności wśród konsumentów. Jak wpływa ona na sprzedaż i jak dać się zapamiętać?

      7min. czytania  |  16.11.2023
      Select Country: