Porady marketingowe na Dzień Matki

Dzień Matki to jedna z najpopularniejszych okazji do obdarowywania swoich najbliższych. Jak przypomnieć klientom o tym dniu i zwiększyć sprzedaż?

9min. czytania  |  27.02.2024

Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami klientów?

Opinie klientów to dla właścicieli firm cenna lekcja. To od nich może zależeć czy klient kupi nasze produkty czy też kliknie znaczek „x”.

7min. czytania  |  20.02.2024

5 marketingowych pomysłów na Wielkanoc

Nie tylko duże e-sklepy mogą pozwolić sobie na wielkanocną promocję. Oto 5 wskazówek marketingowych, które warto wdrożyć na Wielkanoc.

4min. czytania  |  07.02.2024

7 skutecznych sposobów na zatrzymanie klienta na stronie

Mało intuicyjna nawigacja, niepraktyczny układ strony... to niektóre z czynników sprawiających, że klient decyduje się opuścić witrynę. Jak temu zapobiec?

4min. czytania  |  31.01.2024

Trusted Talks: budowanie zaufania i bezpieczeństwa w e-commerce

W dobie rozwoju e-commerce, zaufanie i bezpieczeństwo stały się kluczowymi elementami w relacji między sprzedawcami a kupującymi.

3min. czytania  |  25.01.2024

Typy klientów w e-commerce: poznaj je i sprzedawaj więcej

Znając typy klientów, możesz lepiej pomóc klientowi w podjęciu decyzji oraz zwiększyć sprzedaż swoich produktów.

6min. czytania  |  18.01.2024

Międzynarodowe SEO: jak pozycjonować się na wielu rynkach?

Rozpoczynając sprzedaż na innych rynkach, musisz wziąć pod uwagę aspekty związane z SEO. Jak pozycjonować się za granicą?

7min. czytania  |  10.01.2024

Czym są obciążenia zwrotne i jak się przed nimi uchronić?

Chargeback to procedura zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą. Jak e-sklepy mogą unikać obciążeń zwrotnych, by nie ponosić strat?

4min. czytania  |  20.12.2023

Breadcrumbs: czym jest nawigacja okruszkowa i jak wpływa na SEO?

Breadcrumbs (nawigacja okruszkowa) to element e-sklepu, który ułatwia poruszanie się po nim i może mieć pozytywny wpływ na SEO. Jak je wdrożyć?

6min. czytania  |  13.12.2023
Wybierz kraj: