Typy klientów w e-commerce: poznaj je i sprzedawaj więcej
Znając typy klientów, możesz lepiej pomóc klientowi w podjęciu decyzji oraz zwiększyć sprzedaż swoich produktów.
Znając typy klientów, możesz lepiej pomóc klientowi w podjęciu decyzji oraz zwiększyć sprzedaż swoich produktów.
Rozpoczynając sprzedaż na innych rynkach, musisz wziąć pod uwagę aspekty związane z SEO. Jak pozycjonować się za granicą?
Chargeback to procedura zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą. Jak e-sklepy mogą unikać obciążeń zwrotnych, by nie ponosić strat?
Breadcrumbs (nawigacja okruszkowa) to element e-sklepu, który ułatwia poruszanie się po nim i może mieć pozytywny wpływ na SEO. Jak je wdrożyć?
Rozszerzenia Google Ads mogą być naprawdę korzystne dla kampanii reklamowych. Wiele sklepów z nich nie korzysta, a mogą one zwiększyć skuteczność reklam.
Promowanie się w sieci wymaga przemyślanej strategii. Tylko wtedy przynosi ono efekty. Dzisiaj kilka porad na temat strategi SEO.
Zasięg sklepu internetowego możesz zwiększyć niewielkim kosztem i prostymi sposobami. Oto, jak sprawić, by do Twojego biznesu trafiło więcej klientów.
Brand awareness, czyli świadomość marki, to poziom jej rozpoznawalności wśród konsumentów. Jak wpływa ona na sprzedaż i jak dać się zapamiętać?