Rich snippets, czyli jak wyróżnić się w wyszukiwarce Google
Rich snippets to dodatkowe elementy w wynikach wyszukiwania. Za ich pomocą możesz pokazać m.in. opinie, cenę i dostępność produktu.
Rich snippets to dodatkowe elementy w wynikach wyszukiwania. Za ich pomocą możesz pokazać m.in. opinie, cenę i dostępność produktu.
Dzień Matki to jedna z najpopularniejszych okazji do obdarowywania swoich najbliższych. Jak przypomnieć klientom o tym dniu i zwiększyć sprzedaż?
Opinie klientów to dla właścicieli firm cenna lekcja. To od nich może zależeć czy klient kupi nasze produkty czy też kliknie znaczek „x”.
Mało intuicyjna nawigacja, niepraktyczny układ strony... to niektóre z czynników sprawiających, że klient decyduje się opuścić witrynę. Jak temu zapobiec?
W dobie rozwoju e-commerce, zaufanie i bezpieczeństwo stały się kluczowymi elementami w relacji między sprzedawcami a kupującymi.
Znając typy klientów, możesz lepiej pomóc klientowi w podjęciu decyzji oraz zwiększyć sprzedaż swoich produktów.
Rozpoczynając sprzedaż na innych rynkach, musisz wziąć pod uwagę aspekty związane z SEO. Jak pozycjonować się za granicą?
Chargeback to procedura zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą. Jak e-sklepy mogą unikać obciążeń zwrotnych, by nie ponosić strat?