Metody płatności w internecie – jakie oferować w e-sklepie?
Udostępnienie klientom wielu metod płatności to jeden z kluczowych czynników zapobiegających porzucaniu koszyka zakupowego.
Udostępnienie klientom wielu metod płatności to jeden z kluczowych czynników zapobiegających porzucaniu koszyka zakupowego.
Gdy Google wyświetli Twoją stronę w Google Discover, zgarniasz ogromną ilość ruchu. Za darmo. Dowiedz się, jak tam trafić.
Utrata klientów łamie ci serce? Mamy kilka sztuczek, które mogą pomóc Ci w ich zatrzymaniu.
Jeśli samodzielnie prowadzisz sklep online, w końcu nadejdzie chwila, w której ilość zadań przerośnie Twoje możliwości. Rozwiązaniem może być outsourcing.
Na rynku istnieje wiele darmowych platform do zbierania opinii, więc po co sklep internetowy miałby za nią płacić? Oto 10 powodów.
Neuromarketing może pomóc w usprawnieniu kampanii i informowaniu o produktach. Ponadto może pozytywnie wpłynąć na decyzję o zakupie.
Dodaj faviconę do swojej strony internetowej i wyróżnij się w wynikach wyszukiwania. Bonus: jak zmienić kolor paska przeglądarki na smartfonie.
Im lepsze dopasowanie oferty sklepu internetowego do potrzeb klientów, tym lepszy wskaźnik konwersji. Jakie masz możliwości?