Obsługa klienta w e-sklepie: jak robić to dobrze?

Dobra obsługa klienta w e-sklepie obejmuje m.in. dobre wyszkolenie pracowników i ich umiejętności komunikacyjne. O czym jeszcze trzeba pamiętać?

Czytaj dalej
obsługa klienta

Remarketing i retargeting – na czym polegają i czym się różnią?

Remarketing i retargeting to pojęcia często ze sobą mylone. Co je różni, jakie są ich cele i kiedy je stosować?

Czytaj dalej
remarketing i retargeting

Pinterest dla e-sklepu: jak generować sprzedaż?

Pinterest, w porównaniu do Facebooka i Instagrama, jest rzadko wykorzystywany w marketingu. Drzemie w nim jednak duży potencjał!

Czytaj dalej
blogTitle-pinterest_marketing

Co wpływa na konwersję reklam produktowych? Wykorzystaj cenę i...

Cena i reputacja mają duże znaczenie przy podejmowaniu decyzji zakupowej, a zarządzanie nimi przekłada się na wyższą konwersję i sprzedaż.

Czytaj dalej
konwersja

Tytuł maila - jak stworzyć skuteczny?

Personalizacja, wzbudzenie ciekawości, nawiązanie do aktualnych trendów - z czego jeszcze warto korzystać, tworząc tytuł e-maila?

Czytaj dalej
20171005_Mottobild-Blogbeitrag-Eigener-Text-in-Bewertungsemails_632x260px_MKT-1265

Google Ads czy Facebook Ads – co wybrać dla e-sklepu?

Wybór między reklamami w Google i na Facebooku w dużej mierze zależy od celu, który chcesz osiągnąć oraz Twojej branży. Na co się zdecydować?

Czytaj dalej
google ads czy facebook ads

Dyrektywa Omnibus: nowe wymogi dot. wyprzedaży i udostępniania...

Zaplanowana na maj dyrektywa Omnibus nałoży na e-sprzedawców m.in. nowe obowiązki informacyjne i wymogi dotyczące korzystania z opinii klientów.

Czytaj dalej
dyrektywa omnibus wyprzedaż

Jak zapobiegać zwrotom towaru?

Zwrot towaru to kwestia, z którą muszą mierzyć się wszyscy właściciele e-sklepów. Jakie są strategie, by ich unikać?

Czytaj dalej
zwroty towaru

Co oferuje Trusted Shops, czego nie mają inni?

Większa widoczność, lojalność i konwersje: dowiedz się, które produkty wyróżniają Trusted Shops na tle konkurencji i jakie są ich zalety.

Czytaj dalej
co wyróżnia trusted shops na tle konkurencji

Szukaj na blogu

      Obsługa klienta w e-sklepie: jak robić to dobrze?

      Dobra obsługa klienta w e-sklepie obejmuje m.in. dobre wyszkolenie pracowników i ich umiejętności komunikacyjne. O czym jeszcze trzeba pamiętać?

      3min. czytania  |  04.05.2023

      Remarketing i retargeting – na czym polegają i czym się różnią?

      Remarketing i retargeting to pojęcia często ze sobą mylone. Co je różni, jakie są ich cele i kiedy je stosować?

      6min. czytania  |  25.04.2023

      Pinterest dla e-sklepu: jak generować sprzedaż?

      Pinterest, w porównaniu do Facebooka i Instagrama, jest rzadko wykorzystywany w marketingu. Drzemie w nim jednak duży potencjał!

      5min. czytania  |  19.04.2023

      Co wpływa na konwersję reklam produktowych? Wykorzystaj cenę i...

      Cena i reputacja mają duże znaczenie przy podejmowaniu decyzji zakupowej, a zarządzanie nimi przekłada się na wyższą konwersję i sprzedaż.

      3min. czytania  |  14.04.2023

      Tytuł maila - jak stworzyć skuteczny?

      Personalizacja, wzbudzenie ciekawości, nawiązanie do aktualnych trendów - z czego jeszcze warto korzystać, tworząc tytuł e-maila?

      3min. czytania  |  14.04.2023

      Google Ads czy Facebook Ads – co wybrać dla e-sklepu?

      Wybór między reklamami w Google i na Facebooku w dużej mierze zależy od celu, który chcesz osiągnąć oraz Twojej branży. Na co się zdecydować?

      5min. czytania  |  05.04.2023

      Dyrektywa Omnibus: nowe wymogi dot. wyprzedaży i udostępniania...

      Zaplanowana na maj dyrektywa Omnibus nałoży na e-sprzedawców m.in. nowe obowiązki informacyjne i wymogi dotyczące korzystania z opinii klientów.

      4min. czytania  |  30.03.2023

      Jak zapobiegać zwrotom towaru?

      Zwrot towaru to kwestia, z którą muszą mierzyć się wszyscy właściciele e-sklepów. Jakie są strategie, by ich unikać?

      3min. czytania  |  29.03.2023

      Co oferuje Trusted Shops, czego nie mają inni?

      Większa widoczność, lojalność i konwersje: dowiedz się, które produkty wyróżniają Trusted Shops na tle konkurencji i jakie są ich zalety.

      8min. czytania  |  22.03.2023

      © 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies