Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w e-commerce?

Chatboty, wyszukiwanie głosowe czy za pomocą obrazu to niektóre z rozwiązań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji pomocne w e-commerce.

8min. czytania  |  24.04.2024

System ERP: kompleksowa obsługa e-biznesu w jednym ekosystemie

System ERP to oprogramowanie służące do kompleksowego zarządzania procesami w firmie. Jego główną zaletą jest ułatwienie zarządzania biznesem.

4min. czytania  |  17.04.2024

Jaki jest Twój Net Promoter Score (NPS)?

NPS to narzędzie, dzięki któremu ocenisz stopień zadowolenia klientów z Twoich usług. Jak go obliczyć i wykorzystywać w prowadzeniu biznesu?

4min. czytania  |  10.04.2024

5 sposobów na promocję Dnia Ojca w e-sklepie

Dzień Ojca to dobra okazja do zwiększenia sprzedaży i pogłębienia relacji z klientami przed wakacyjnym zastojem w handlu.

8min. czytania  |  03.04.2024

Co to jest współczynnik konwersji i jak go obliczyć?

Optymalizacja wskaźnika konwersji to temat ważny dla właścicieli sklepów. Dzięki niej możesz przyjąć uporządkowaną strategię, by poprawić wydajność strony.

6min. czytania  |  27.03.2024

Shopify usunie aplikację Product Reviews w maju 2024

Zbierasz opinie z Product Reviews od Shopify? 6 maja 2024 r. utracisz je, jeśli nie przeniesiesz ich do nowego dostawcy.

2min. czytania  |  13.03.2024

Rich snippets, czyli jak wyróżnić się w wyszukiwarce Google

Rich snippets to dodatkowe elementy w wynikach wyszukiwania. Za ich pomocą możesz pokazać m.in. opinie, cenę i dostępność produktu.

6min. czytania  |  06.03.2024

Porady marketingowe na Dzień Matki

Dzień Matki to jedna z najpopularniejszych okazji do obdarowywania swoich najbliższych. Jak przypomnieć klientom o tym dniu i zwiększyć sprzedaż?

9min. czytania  |  27.02.2024

Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami klientów?

Opinie klientów to dla właścicieli firm cenna lekcja. To od nich może zależeć czy klient kupi nasze produkty czy też kliknie znaczek „x”.

7min. czytania  |  20.02.2024
Wybierz kraj: