Metodologia agile: czym jest i jak może pomóc Twojemu biznesowi?

Metodologia agile to bardzo popularny styl zarządzania projektami. Sprawdź, dlaczego może być ona dobrym rozwiązaniem dla Twojego sklepu.

7min. czytania  |  16.08.2021

Jaki hosting dla e-sklepu? 10 najważniejszych funkcji

Szybkość, bezpieczeństwo i elastyczność to niektóre z najważniejszych kwestii, na jakie powinieneś zwrócić uwagę przy wyborze hostingu dla e-sklepu.

7min. czytania  |  12.08.2021

Marketing rekomendacyjny: jak pozyskać nowych klientów

Co oznacza marketing rekomendacyjny, jakie ma korzyści i co powinieneś oferować? Dowiedz się, jak przyciągnąć klientów za pomocą poczty pantoflowej!

5min. czytania  |  09.08.2021

Brak odpowiedzi na reklamację – co oznacza dla sprzedawcy?

Na rozpatrzenie reklamacji przedsiębiorca ma 14 dni. Jeśli nie odniesie się do niej w tym czasie, zostaje uznana za zasadną.

4min. czytania  |  05.08.2021

6 rozszerzeń Google Chrome, które ułatwią życie e-sprzedawcy

Rozszerzenia Google Chrome pomogą Ci w analizie konkurencji, SEO, SEA, optymalizacji UX i zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych.

5min. czytania  |  02.08.2021

Co należy wiedzieć przed kupnem konta w social mediach?

Zastanawiasz się nad zakupem istniejącego konta w social mediach dla e-sklepu? Sprawdź, co powinieneś rozważyć, zanim to zrobisz.

6min. czytania  |  27.07.2021

Kiedy sprzedawca może odrzucić reklamację?

Istnieje kilka powodów, przez które sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację - np. używanie towaru niezgodnie z przeznaczeniem.

5min. czytania  |  19.07.2021

Jak wykorzystać TikToka do promocji biznesu?

Najprawdopodobniej słyszałeś już o TikToku, ale czym jest ta platforma, jak działa i do kogo jest skierowana?

7min. czytania  |  08.07.2021

Jak testy A/B mogą pomóc Twojemu e-sklepowi?

Jeśli chodzi o optymalizację witryny e-sklepu, decyzja nie zawsze jest oczywista. Tu właśnie naprawdę pomocny okazuje się test A/B.

4min. czytania  |  05.07.2021
Wybierz kraj: