Cyberataki: jak chronić firmę przed hakerami?

Specjalista ds. bezpieczeństwa online radzi, jak chronić dane klientów i zdradza, jakie są metody hakerów na ich zdobycie.

3min. czytania  |  16.07.2021

CPC, CPV, CPA, CPL, CPM... Modele rozliczeń reklamy internetowej

Co to jest CPC? Jak obliczyć cost per click? Prześwietlamy ten i inne modele rozliczeń reklamy internetowej i pomagamy Ci wybrać najlepszy.

4min. czytania  |  13.07.2021

Jak wykorzystać TikToka do promocji biznesu?

Najprawdopodobniej słyszałeś już o TikToku, ale czym jest ta platforma, jak działa i do kogo jest skierowana?

6min. czytania  |  08.07.2021

Jak testy A/B mogą pomóc Twojemu e-sklepowi?

Jeśli chodzi o optymalizację witryny e-sklepu, decyzja nie zawsze jest oczywista. Tu właśnie naprawdę pomocny okazuje się test A/B.

3min. czytania  |  05.07.2021

Współpraca z agencją reklamową - jak to wygląda?

Współpraca z agencją reklamową, agencją marketingową, firmą interaktywną. Sprawdź porady, jak wybrać i efektywnie współpracować.

4min. czytania  |  21.06.2021

Google Page Experience: ruszyła ważna aktualizacja

Google wprowadza do swojego algorytmu Page Experience. Na ranking będą miały wpływ konkretne metryki dotyczące wydajności. Sprawdź szczegóły.

4min. czytania  |  19.06.2021

Landing page: jak zwiększyć ich konwersję?

Jak tworzyć skuteczne landing pages zoptymalizowane pod kątem SEO: odkryj 23 wskazówki, jak poprawić konwersje w e-commerce.

7min. czytania  |  14.06.2021

6 darmowych wtyczek SEO do Google Chrome

Działania SEO mogą zająć dużo czasu, zwłaszcza jeśli musisz korzystać z wielu narzędzi. Przyjrzeliśmy się 5 rozszerzeniom Chrome, które w tym pomagają!

5min. czytania  |  04.06.2021

Czym są meta title i meta description i jak je pisać?

Meta title i meta description to znaczniki widoczne w wynikach wyszukiwania. Dobrze napisane mogą przyczynić się do zwiększenia ruchu.

4min. czytania  |  01.06.2021
Wybierz kraj: