5 sposobów na poprawienie współczynnika otwieranych e-maili

E-mail marketing to wciąż jeden z najpopularniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. Jak sprawić, by Twoje wiadomości były chętniej otwierane?

4min. czytania  |  26.05.2021

15 pomysłów na treści w mediach społecznościowych

Wysokiej jakości treść jest niezbędna w strategii marketingowej w social mediach. Pokażemy Ci 15 pomysłów na publikacjei, które pozwolą Ci się wyróżnić!

4min. czytania  |  25.05.2021

Nowości w Google: zakupy za pomocą zdjęć, wiarygodniejsze wyniki i sztuczna inteligencja

Podczas ostatniej konferencji Google ogłosiło chęć położenia większego nacisku e-commerce i przedstawiło efekty prac nad sztuczną inteligencją.

3min. czytania  |  20.05.2021

Jak zwiększyć konwersję w e-sklepie za pomocą formularza?

Dobrze zaprojektowany formularz w e-sklepie to jeden z najważniejszych czynników wpływających na zwiększenie konwersji. O czym trzeba pamiętać?

3min. czytania  |  11.05.2021

Dlaczego warto współpracować z mikroinfluencerami?

Myślisz o rozpoczęciu współpracy z influencerem, ale nie wiesz od czego zacząć? Z tego artykułu dowiesz się, jak znaleźć odpowiednią osobę!

7min. czytania  |  05.05.2021

Jak sklepy z tymi samymi produktami mogą się wyróżnić?

Twój sklep internetowy sprzedaje te same produkty, co rynkowi konkurenci. Co możesz zrobić, aby się wyróżnić? Czytaj dalej!

4min. czytania  |  23.04.2021

Visual content marketing: jak zwiększyć ruch dzięki obrazom?

Wykorzystaj siłę treści wizualnych, aby poprawić swoją pozycję w wyszukiwarkach, zwiększyć ruch na stronie, świadomość marki i nie tylko.

4min. czytania  |  09.04.2021

Hashtagi i ich moc w social media marketingu

Chcesz, aby Twój e-sklep zwiększył nie tylko zasięg, ale też liczbę klientów? Umieszczaj hashtagi we wpisach w social mediach.

6min. czytania  |  06.04.2021

Dlaczego Twój sklep internetowy potrzebuje chatbota

Jak możesz się wyróżnić, gdy coraz więcej firm przenosi się do sieci i pojawiają się nowe e-sklepy? Chatbot może pomóc w szybszym rozwoju Twojej firmy.

4min. czytania  |  31.03.2021
Wybierz kraj: