5 sposobów na poprawienie współczynnika otwieranych e-maili
E-mail marketing to wciąż jeden z najpopularniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. Jak sprawić, by Twoje wiadomości były chętniej otwierane?
E-mail marketing to wciąż jeden z najpopularniejszych kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. Jak sprawić, by Twoje wiadomości były chętniej otwierane?
Wysokiej jakości treść jest niezbędna w strategii marketingowej w social mediach. Pokażemy Ci 15 pomysłów na publikacjei, które pozwolą Ci się wyróżnić!
Podczas ostatniej konferencji Google ogłosiło chęć położenia większego nacisku e-commerce i przedstawiło efekty prac nad sztuczną inteligencją.
Dobrze zaprojektowany formularz w e-sklepie to jeden z najważniejszych czynników wpływających na zwiększenie konwersji. O czym trzeba pamiętać?
Myślisz o rozpoczęciu współpracy z influencerem, ale nie wiesz od czego zacząć? Z tego artykułu dowiesz się, jak znaleźć odpowiednią osobę!
Twój sklep internetowy sprzedaje te same produkty, co rynkowi konkurenci. Co możesz zrobić, aby się wyróżnić? Czytaj dalej!
Wykorzystaj siłę treści wizualnych, aby poprawić swoją pozycję w wyszukiwarkach, zwiększyć ruch na stronie, świadomość marki i nie tylko.
Chcesz, aby Twój e-sklep zwiększył nie tylko zasięg, ale też liczbę klientów? Umieszczaj hashtagi we wpisach w social mediach.