Marketing rekomendacyjny: jak pozyskać nowych klientów
Co oznacza marketing rekomendacyjny, jakie ma korzyści i co powinieneś oferować? Dowiedz się, jak przyciągnąć klientów za pomocą poczty pantoflowej!
Co oznacza marketing rekomendacyjny, jakie ma korzyści i co powinieneś oferować? Dowiedz się, jak przyciągnąć klientów za pomocą poczty pantoflowej!
Na rozpatrzenie reklamacji przedsiębiorca ma 14 dni. Jeśli nie odniesie się do niej w tym czasie, zostaje uznana za zasadną.
Rozszerzenia Google Chrome pomogą Ci w analizie konkurencji, SEO, SEA, optymalizacji UX i zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych.
Google Ads to sposób na skuteczną reklamę Twojej witryny w wyszukiwarce, ponieważ pozwala dotrzeć do tysięcy użytkowników. Dowiedz się, jak to zrobić!
Zastanawiasz się nad zakupem istniejącego konta w social mediach dla e-sklepu? Sprawdź, co powinieneś rozważyć, zanim to zrobisz.
Marketing partyzancki to forma promocji, która nie wymaga wysokich kosztów oraz wykorzystuje reklamę poza siecią. Jak może wykorzystać go e-sklep?
Istnieje kilka powodów, przez które sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację - np. używanie towaru niezgodnie z przeznaczeniem.
Specjalista ds. bezpieczeństwa online radzi, jak chronić dane klientów i zdradza, jakie są metody hakerów na ich zdobycie.