6 rozszerzeń Google Chrome, które ułatwią życie e-sprzedawcy
Rozszerzenia Google Chrome pomogą Ci w analizie konkurencji, SEO, SEA, optymalizacji UX i zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych.
Rozszerzenia Google Chrome pomogą Ci w analizie konkurencji, SEO, SEA, optymalizacji UX i zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych.
Zastanawiasz się nad zakupem istniejącego konta w social mediach dla e-sklepu? Sprawdź, co powinieneś rozważyć, zanim to zrobisz.
Istnieje kilka powodów, przez które sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację - np. używanie towaru niezgodnie z przeznaczeniem.
Najprawdopodobniej słyszałeś już o TikToku, ale czym jest ta platforma, jak działa i do kogo jest skierowana?
Jeśli chodzi o optymalizację witryny e-sklepu, decyzja nie zawsze jest oczywista. Tu właśnie naprawdę pomocny okazuje się test A/B.
Współpraca z agencją reklamową, agencją marketingową, firmą interaktywną. Sprawdź porady, jak wybrać i efektywnie współpracować.
Jak tworzyć skuteczne landing pages zoptymalizowane pod kątem SEO: odkryj 23 wskazówki, jak poprawić konwersje w e-commerce.
Działania SEO mogą zająć dużo czasu, zwłaszcza jeśli musisz korzystać z wielu narzędzi. Przyjrzeliśmy się 5 rozszerzeniom Chrome, które w tym pomagają!