6 rozszerzeń Google Chrome, które ułatwią życie e-sprzedawcy

Rozszerzenia Google Chrome pomogą Ci w analizie konkurencji, SEO, SEA, optymalizacji UX i zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych.

5min. czytania  |  02.08.2021

Co należy wiedzieć przed kupnem konta w social mediach?

Zastanawiasz się nad zakupem istniejącego konta w social mediach dla e-sklepu? Sprawdź, co powinieneś rozważyć, zanim to zrobisz.

6min. czytania  |  27.07.2021

Kiedy sprzedawca może odrzucić reklamację?

Istnieje kilka powodów, przez które sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację - np. używanie towaru niezgodnie z przeznaczeniem.

5min. czytania  |  19.07.2021

Jak wykorzystać TikToka do promocji biznesu?

Najprawdopodobniej słyszałeś już o TikToku, ale czym jest ta platforma, jak działa i do kogo jest skierowana?

7min. czytania  |  08.07.2021

Jak testy A/B mogą pomóc Twojemu e-sklepowi?

Jeśli chodzi o optymalizację witryny e-sklepu, decyzja nie zawsze jest oczywista. Tu właśnie naprawdę pomocny okazuje się test A/B.

4min. czytania  |  05.07.2021

Współpraca z agencją reklamową - jak to wygląda?

Współpraca z agencją reklamową, agencją marketingową, firmą interaktywną. Sprawdź porady, jak wybrać i efektywnie współpracować.

4min. czytania  |  21.06.2021

Landing page: jak zwiększyć ich konwersję?

Jak tworzyć skuteczne landing pages zoptymalizowane pod kątem SEO: odkryj 23 wskazówki, jak poprawić konwersje w e-commerce.

10min. czytania  |  14.06.2021

6 darmowych wtyczek SEO do Google Chrome

Działania SEO mogą zająć dużo czasu, zwłaszcza jeśli musisz korzystać z wielu narzędzi. Przyjrzeliśmy się 5 rozszerzeniom Chrome, które w tym pomagają!

6min. czytania  |  04.06.2021

Czym są meta title i meta description i jak je pisać?

Meta title i meta description to znaczniki widoczne w wynikach wyszukiwania. Dobrze napisane mogą przyczynić się do zwiększenia ruchu.

5min. czytania  |  01.06.2021
Wybierz kraj: