Podejrzany, fałszywy sklep internetowy - jak rozpoznać?
Trafiłeś na podejrzany sklep internetowy? Jego wiarygodność sprawdzisz m.in. dzięki opiniom klientów czy danym sprzedawcy.
Trafiłeś na podejrzany sklep internetowy? Jego wiarygodność sprawdzisz m.in. dzięki opiniom klientów czy danym sprzedawcy.
Posiadanie dobrych opisów produktów może przynieść wiele korzyści Twojemu sklepowi internetowemu. Jak je tworzyć?
Live streaming shopping zyskało na popularności. To transmisje na żywo i prezentacja produktów online. Sprawdź, jak je zorganizować.
Metodologia agile to bardzo popularny styl zarządzania projektami. Sprawdź, dlaczego może być ona dobrym rozwiązaniem dla Twojego sklepu.
Szybkość, bezpieczeństwo i elastyczność to niektóre z najważniejszych kwestii, na jakie powinieneś zwrócić uwagę przy wyborze hostingu dla e-sklepu.
Co oznacza marketing rekomendacyjny, jakie ma korzyści i co powinieneś oferować? Dowiedz się, jak przyciągnąć klientów za pomocą poczty pantoflowej!
Na rozpatrzenie reklamacji przedsiębiorca ma 14 dni. Jeśli nie odniesie się do niej w tym czasie, zostaje uznana za zasadną.
Rozszerzenia Google Chrome pomogą Ci w analizie konkurencji, SEO, SEA, optymalizacji UX i zarządzaniu profilami w mediach społecznościowych.