Jak pisać tytuł strony? Najnowsze wytyczne Google
Google zmieniło sposób, w jaki generuje tytuł strony widoczny w wynikach wyszukiwania i radzi, w jaki sposób go tworzyć.
Google zmieniło sposób, w jaki generuje tytuł strony widoczny w wynikach wyszukiwania i radzi, w jaki sposób go tworzyć.
Co jest lepsze: samodzielna obsługa klienta czy usługi contact center? Bierzemy pod uwagę m.in. wielkość, koszty i profil pracowników.
Jednym z najtrudniejszych zadań w sprzedaży jest określenie, na jakie produkty jest popyt. Dowiedz się, jak to sprawdzić. Osiągniesz sukces w biznesie.
Marketing relacji skupia się na budowaniu trwałej więzi z klientem, która trwa jeszcze po zakończeniu transakcji. Jak wdrożyć tę strategię?
Kanibalizacja treści to sytuacja, gdy kilka podstron tej samej witryny pozycjonuje się na to samo słowo kluczowe. Czym skutkuje?
Sprzedaż internetowa w Niemczech wiąże się z koniecznością spełnienia tamtejszych kryteriów prawnych. Jak się przygotować?
Trafiłeś na podejrzany sklep internetowy? Jego wiarygodność sprawdzisz m.in. dzięki opiniom klientów czy danym sprzedawcy.
Posiadanie dobrych opisów produktów może przynieść wiele korzyści Twojemu sklepowi internetowemu. Jak je tworzyć?