Jak pisać tytuł strony? Najnowsze wytyczne Google

Google zmieniło sposób, w jaki generuje tytuł strony widoczny w wynikach wyszukiwania i radzi, w jaki sposób go tworzyć.

3min. czytania  |  14.10.2021

Obsługa klienta: robić to samemu czy zlecać?

Co jest lepsze: samodzielna obsługa klienta czy usługi contact center? Bierzemy pod uwagę m.in. wielkość, koszty i profil pracowników.

3min. czytania  |  12.10.2021

Na jakie produkty jest popyt - jak zbadać zapotrzebowanie?

Jednym z najtrudniejszych zadań w sprzedaży jest określenie, na jakie produkty jest popyt. Dowiedz się, jak to sprawdzić. Osiągniesz sukces w biznesie.

5min. czytania  |  04.10.2021

Marketing relacji, czyli jak zatrzymać klienta przy sobie

Marketing relacji skupia się na budowaniu trwałej więzi z klientem, która trwa jeszcze po zakończeniu transakcji. Jak wdrożyć tę strategię?

5min. czytania  |  28.09.2021

Kanibalizacja treści – co to jest i jak jej uniknąć?

Kanibalizacja treści to sytuacja, gdy kilka podstron tej samej witryny pozycjonuje się na to samo słowo kluczowe. Czym skutkuje?

6min. czytania  |  13.09.2021

E-sprzedaż w Niemczech – aspekty prawne

Sprzedaż internetowa w Niemczech wiąże się z koniecznością spełnienia tamtejszych kryteriów prawnych. Jak się przygotować?

5min. czytania  |  09.09.2021

Podejrzany, fałszywy sklep internetowy - jak rozpoznać?

Trafiłeś na podejrzany sklep internetowy? Jego wiarygodność sprawdzisz m.in. dzięki opiniom klientów czy danym sprzedawcy.

5min. czytania  |  06.09.2021

Jak pisać doskonałe opisy produktów?

Posiadanie dobrych opisów produktów może przynieść wiele korzyści Twojemu sklepowi internetowemu. Jak je tworzyć?

4min. czytania  |  30.08.2021

Na czym polega live streaming shopping?

Live streaming shopping zyskało na popularności. To transmisje na żywo i prezentacja produktów online. Sprawdź, jak je zorganizować.

5min. czytania  |  26.08.2021
Wybierz kraj: