Marketing relacji, czyli jak zatrzymać klienta przy sobie
Marketing relacji skupia się na budowaniu trwałej więzi z klientem, która trwa jeszcze po zakończeniu transakcji. Jak wdrożyć tę strategię?
Marketing relacji skupia się na budowaniu trwałej więzi z klientem, która trwa jeszcze po zakończeniu transakcji. Jak wdrożyć tę strategię?
Kanibalizacja treści to sytuacja, gdy kilka podstron tej samej witryny pozycjonuje się na to samo słowo kluczowe. Czym skutkuje?
Sprzedaż internetowa w Niemczech wiąże się z koniecznością spełnienia tamtejszych kryteriów prawnych. Jak się przygotować?
Trafiłeś na podejrzany sklep internetowy? Jego wiarygodność sprawdzisz m.in. dzięki opiniom klientów czy danym sprzedawcy.
Posiadanie dobrych opisów produktów może przynieść wiele korzyści Twojemu sklepowi internetowemu. Jak je tworzyć?
Na pewno wiesz, że reklama w internecie to sposób na zapewnienie odwiedzin w sklepie. Ale od czego zacząć, jeśli jesteś nowicjuszem?
Live streaming shopping zyskało na popularności. To transmisje na żywo i prezentacja produktów online. Sprawdź, jak je zorganizować.
Metodologia agile to bardzo popularny styl zarządzania projektami. Sprawdź, dlaczego może być ona dobrym rozwiązaniem dla Twojego sklepu.