Kanibalizacja treści – co to jest i jak jej uniknąć?

Kanibalizacja treści to sytuacja, gdy kilka podstron tej samej witryny pozycjonuje się na to samo słowo kluczowe. Czym skutkuje?

6min. czytania  |  13.09.2021

E-sprzedaż w Niemczech – aspekty prawne

Sprzedaż internetowa w Niemczech wiąże się z koniecznością spełnienia tamtejszych kryteriów prawnych. Jak się przygotować?

5min. czytania  |  09.09.2021

Podejrzany, fałszywy sklep internetowy - jak rozpoznać?

Trafiłeś na podejrzany sklep internetowy? Jego wiarygodność sprawdzisz m.in. dzięki opiniom klientów czy danym sprzedawcy.

5min. czytania  |  06.09.2021

Jak pisać doskonałe opisy produktów?

Posiadanie dobrych opisów produktów może przynieść wiele korzyści Twojemu sklepowi internetowemu. Jak je tworzyć?

4min. czytania  |  30.08.2021

Na czym polega live streaming shopping?

Live streaming shopping zyskało na popularności. To transmisje na żywo i prezentacja produktów online. Sprawdź, jak je zorganizować.

5min. czytania  |  26.08.2021

Metodologia agile: czym jest i jak może pomóc Twojemu biznesowi?

Metodologia agile to bardzo popularny styl zarządzania projektami. Sprawdź, dlaczego może być ona dobrym rozwiązaniem dla Twojego sklepu.

7min. czytania  |  16.08.2021

Jaki hosting dla e-sklepu? 10 najważniejszych funkcji

Szybkość, bezpieczeństwo i elastyczność to niektóre z najważniejszych kwestii, na jakie powinieneś zwrócić uwagę przy wyborze hostingu dla e-sklepu.

7min. czytania  |  12.08.2021

Marketing rekomendacyjny: jak pozyskać nowych klientów

Co oznacza marketing rekomendacyjny, jakie ma korzyści i co powinieneś oferować? Dowiedz się, jak przyciągnąć klientów za pomocą poczty pantoflowej!

5min. czytania  |  09.08.2021

Brak odpowiedzi na reklamację – co oznacza dla sprzedawcy?

Na rozpatrzenie reklamacji przedsiębiorca ma 14 dni. Jeśli nie odniesie się do niej w tym czasie, zostaje uznana za zasadną.

4min. czytania  |  05.08.2021
Wybierz kraj: