Pozyskiwanie backlinków w e-commerce: najlepsze metody

Linki zwrotne to jeden z najistotniejszych czynników rankingowych Google. W jaki sposób pozyskać dobre backlinki do e-sklepu?

4min. czytania  |  07.02.2022

Marketingowe pomysły na Dzień Kobiet

Dzień Kobiet to dla e-sklepów okazja do zwiększenia sprzedaży. Jakie strategie marketingowe przyjąć, by cieszyć się tego dnia lepszą konwersją?

4min. czytania  |  03.02.2022

Jak stworzyć ankietę dla klientów?

Ankieta dla klientów może być dobrą wskazówką dotyczącą tego, co możesz poprawić w swoim sklepie internetowym. Co wziąć pod uwagę przy jej tworzeniu?

4min. czytania  |  31.01.2022

Czy sklep internetowy potrzebuje certyfikatu SSL?

Na początku działalności wszelkie koszty są dodatkowym obciążeniem. Często e-sprzedawcy zastanawiają się nad rezygnacją z certyfikatu SSL. Czy słusznie?

4min. czytania  |  26.01.2022

Pop-upy: marketingowy sen czy koszmar klienta?

Pop-upy mogą przyciągnąć uwagę użytkownika - ale mogą też go zirytować. Jakie są rodzaje wyskakujących okienek i w jaki sposób je wykorzystywać?

4min. czytania  |  17.01.2022

Co to jest lead magnet i jak go wykorzystywać?

Lead magnet to darmowy bonus dla klienta, który otrzymuje go w zamian za zostawienie adresu e-mail czy innych danych kontaktowych. Co może nim być?

6min. czytania  |  14.01.2022

Audyt sklepu internetowego krok po kroku

Jak otrzymać certyfikat Trusted Shops? Z czym to się wiąże oraz jakie wymagania musi spełnić Twój sklep internetowy? Oto najważniejsze kwestie.

4min. czytania  |  03.01.2022

Czym są mikrokonwersje i jak wykorzystać je w sprzedaży?

Mikrokonwersje to mniejsze działania użytkownika na stronie, które mają doprowadzić do większego celu - sprzedaży. Dlaczego warto je mierzyć?

5min. czytania  |  27.12.2021

Jak zwiększyć ruch dzięki pozycjonowaniu long tail?

Działając w sieci wiesz, co to są słowa kluczowe i jak ważną rolę odgrywają jesli chodzi o ruch. Nie każdy jednak słyszał o słowach kluczowych long tail.

5min. czytania  |  16.12.2021
Wybierz kraj: