Up-selling, cross-selling - sposoby na większą sprzedaż
Up-selling i cross-selling to skuteczne metody zwiększenia sprzedaży. Poznaj przykłady warte naśladowania i rozkręć swój e-sklep.
Up-selling i cross-selling to skuteczne metody zwiększenia sprzedaży. Poznaj przykłady warte naśladowania i rozkręć swój e-sklep.
By newsletter był chętnie czytany, warto pamiętać o kilku zasadach. Jeśli newsletter zaciekawi konsumentów wtedy chętniej odwiedzą oni stronę sklepu.
Jakie są wady i zalety poszczególnych platform e-commerce i na co trzeba zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji o ich wyborze?
Wbrew pozorom, emoji marketing możesz wykorzystywać w komunikacji nie tylko z młodymi klientami. Co jeszcze trzeba wiedzieć o tej strategii?
Minimalna wartość zamówienia ma dużo zalet - m.in. może pomóc w zmniejszeniu liczby porzuconych koszyków. Czy warto wprowadzić taką opcję w swoim...
Trwają prace nad wdrożeniem trzech unijnych dyrektyw, które będą miały znaczący wpływ na e-handel. Konieczne będzie m.in. dostosowanie się do zmian w...
Linki zwrotne to jeden z najistotniejszych czynników rankingowych Google. W jaki sposób pozyskać dobre backlinki do e-sklepu?
Dzień Kobiet to dla e-sklepów okazja do zwiększenia sprzedaży. Jakie strategie marketingowe przyjąć, by cieszyć się tego dnia lepszą konwersją?