Szukaj na blogu

      Czym są mikrokonwersje i jak wykorzystać je w sprzedaży?

      Mikrokonwersje to mniejsze działania użytkownika na stronie, które mają doprowadzić do większego celu - sprzedaży. Dlaczego warto je mierzyć?

      4min. czytania  |  27.12.2021

      Jak zwiększyć ruch dzięki pozycjonowaniu long tail?

      Działając w sieci wiesz, co to są słowa kluczowe i jak ważną rolę odgrywają jesli chodzi o ruch. Nie każdy jednak słyszał o słowach kluczowych long tail.

      4min. czytania  |  16.12.2021

      7 wskazówek, jak zwiększyć szybkość ładowania strony

      Szybkość ładowania Twojego sklepu internetowego ma nie tylko duży wpływ na konwersje, ale również na pozycję w wynikach wyszukiwania Google.

      3min. czytania  |  13.12.2021

      Click & Collect – jak działa i dlaczego warto?

      Klienci coraz chętniej wybierają usługę Click & Collect. Polega na zamawianiu produktów online i ich odbiór w sklepie. Jakie są zalety tego systemu?

      4min. czytania  |  08.12.2021

      Wielki przewodnik po brandingu: logo, social media i nie tylko!

      Sukces w sieci zależy od zbudowania silnej marki. W artykule przyglądamy się m.in. temu, czym jest branding oraz jak ważnym elementem marki jest logo.

      11min. czytania  |  06.12.2021

      Dlaczego teraz jest dobry czas dla marek D2C (Direct-to-Consumer)

      Chcesz założyć markę direct to consumer? Poznaj przykłady marek D2C i ich sukcesu. Dowiedz się, jak rozwinąć tego typu biznes.

      4min. czytania  |  02.12.2021

      5 bezpłatnych narzędzi SEO, które poprawią Twój ranking

      SEO, czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to niełatwa procedura. Oto 5 bezpłatnych narzędzi, które Ci ją ułatwią.

      3min. czytania  |  29.11.2021

      Jak zwiększyć sprzedaż za pomocą storytellingu?

      Storytelling to idealna strategia, gdy chcesz tworzyć świetne kampanie i wyróżnić się na tle konkurencji. Na czym dokładnie polega ta idea?

      4min. czytania  |  25.11.2021

      Jak przeprowadzić audyt SEO: przewodnik

      Audyt SEO to działania, które należy podjąć, by znaleźć się na jak najwyższej pozycji w Google. Na co należy zwrócić uwagę, przeprowadzając ten proces?

      10min. czytania  |  22.11.2021
      Select Country: