Pozyskiwanie backlinków w e-commerce: najlepsze metody
Linki zwrotne to jeden z najistotniejszych czynników rankingowych Google. W jaki sposób pozyskać dobre backlinki do e-sklepu?
Linki zwrotne to jeden z najistotniejszych czynników rankingowych Google. W jaki sposób pozyskać dobre backlinki do e-sklepu?
Dzień Kobiet to dla e-sklepów okazja do zwiększenia sprzedaży. Jakie strategie marketingowe przyjąć, by cieszyć się tego dnia lepszą konwersją?
Ankieta dla klientów może być dobrą wskazówką dotyczącą tego, co możesz poprawić w swoim sklepie internetowym. Co wziąć pod uwagę przy jej tworzeniu?
Na początku działalności wszelkie koszty są dodatkowym obciążeniem. Często e-sprzedawcy zastanawiają się nad rezygnacją z certyfikatu SSL. Czy słusznie?
Pop-upy mogą przyciągnąć uwagę użytkownika - ale mogą też go zirytować. Jakie są rodzaje wyskakujących okienek i w jaki sposób je wykorzystywać?
Lead magnet to darmowy bonus dla klienta, który otrzymuje go w zamian za zostawienie adresu e-mail czy innych danych kontaktowych. Co może nim być?
Jak otrzymać certyfikat Trusted Shops? Z czym to się wiąże oraz jakie wymagania musi spełnić Twój sklep internetowy? Oto najważniejsze kwestie.
Mikrokonwersje to mniejsze działania użytkownika na stronie, które mają doprowadzić do większego celu - sprzedaży. Dlaczego warto je mierzyć?