Minimalna wartość zamówienia: czy ma sens w Twoim e-sklepie?

Minimalna wartość zamówienia ma dużo zalet - m.in. może pomóc w zmniejszeniu liczby porzuconych koszyków. Czy warto wprowadzić taką opcję w swoim...

4min. czytania  |  14.02.2022

Istotne dla e-sklepów zmiany w ochronie praw konsumenta coraz bliżej

Trwają prace nad wdrożeniem trzech unijnych dyrektyw, które będą miały znaczący wpływ na e-handel. Konieczne będzie m.in. dostosowanie się do zmian w...

4min. czytania  |  09.02.2022

Pozyskiwanie backlinków w e-commerce: najlepsze metody

Linki zwrotne to jeden z najistotniejszych czynników rankingowych Google. W jaki sposób pozyskać dobre backlinki do e-sklepu?

4min. czytania  |  07.02.2022

Marketingowe pomysły na Dzień Kobiet

Dzień Kobiet to dla e-sklepów okazja do zwiększenia sprzedaży. Jakie strategie marketingowe przyjąć, by cieszyć się tego dnia lepszą konwersją?

4min. czytania  |  03.02.2022

Jak stworzyć ankietę dla klientów?

Ankieta dla klientów może być dobrą wskazówką dotyczącą tego, co możesz poprawić w swoim sklepie internetowym. Co wziąć pod uwagę przy jej tworzeniu?

4min. czytania  |  31.01.2022

Czy sklep internetowy potrzebuje certyfikatu SSL?

Na początku działalności wszelkie koszty są dodatkowym obciążeniem. Często e-sprzedawcy zastanawiają się nad rezygnacją z certyfikatu SSL. Czy słusznie?

4min. czytania  |  26.01.2022

Pop-upy: marketingowy sen czy koszmar klienta?

Pop-upy mogą przyciągnąć uwagę użytkownika - ale mogą też go zirytować. Jakie są rodzaje wyskakujących okienek i w jaki sposób je wykorzystywać?

4min. czytania  |  17.01.2022

Co to jest lead magnet i jak go wykorzystywać?

Lead magnet to darmowy bonus dla klienta, który otrzymuje go w zamian za zostawienie adresu e-mail czy innych danych kontaktowych. Co może nim być?

6min. czytania  |  14.01.2022

Audyt sklepu internetowego krok po kroku

Jak otrzymać certyfikat Trusted Shops? Z czym to się wiąże oraz jakie wymagania musi spełnić Twój sklep internetowy? Oto najważniejsze kwestie.

4min. czytania  |  03.01.2022
Wybierz kraj: