Minimalna wartość zamówienia: czy ma sens w Twoim e-sklepie?
Minimalna wartość zamówienia ma dużo zalet - m.in. może pomóc w zmniejszeniu liczby porzuconych koszyków. Czy warto wprowadzić taką opcję w swoim...
Minimalna wartość zamówienia ma dużo zalet - m.in. może pomóc w zmniejszeniu liczby porzuconych koszyków. Czy warto wprowadzić taką opcję w swoim...
Trwają prace nad wdrożeniem trzech unijnych dyrektyw, które będą miały znaczący wpływ na e-handel. Konieczne będzie m.in. dostosowanie się do zmian w...
Linki zwrotne to jeden z najistotniejszych czynników rankingowych Google. W jaki sposób pozyskać dobre backlinki do e-sklepu?
Dzień Kobiet to dla e-sklepów okazja do zwiększenia sprzedaży. Jakie strategie marketingowe przyjąć, by cieszyć się tego dnia lepszą konwersją?
Ankieta dla klientów może być dobrą wskazówką dotyczącą tego, co możesz poprawić w swoim sklepie internetowym. Co wziąć pod uwagę przy jej tworzeniu?
Na początku działalności wszelkie koszty są dodatkowym obciążeniem. Często e-sprzedawcy zastanawiają się nad rezygnacją z certyfikatu SSL. Czy słusznie?
Pop-upy mogą przyciągnąć uwagę użytkownika - ale mogą też go zirytować. Jakie są rodzaje wyskakujących okienek i w jaki sposób je wykorzystywać?
Lead magnet to darmowy bonus dla klienta, który otrzymuje go w zamian za zostawienie adresu e-mail czy innych danych kontaktowych. Co może nim być?