Docieranie do klientów w e-commerce: 6 wskazówek

Sprawienie, by klient dobrze się poczuł, jest istotne także w sklepach online. Jak docierać do kupujących w e-commerce?

3min. czytania  |  26.05.2022

5 wskazówek ułatwiających nawigację po witrynie

Nie trać potencjalnych klientów, przez zagmatwaną strukturę witryny. Poznaj kilka dobrych praktyk ułatwiających nawigację po witrynie.

6min. czytania  |  12.05.2022

Duży ruch, mała konwersja - co robić?

Uruchomienie własnej strony internetowej może być bardzo ekscytującym momentem. Może być też niezwykle frustrujące. Zwłaszcza gdy poświęcasz swojej...

4min. czytania  |  25.04.2022

Buyer persona – co to jest i jak ją stworzyć?

Stworzenie buyer persony to dobry sposób na poznanie potrzeb Twojego klienta, a także pomoc w tworzeniu właściwej komunikacji.

3min. czytania  |  19.04.2022

Jak ulepszyć wyszukiwarkę w sklepie i zwiększyć konwersję

Z wyszukiwarek w sklepie internetowym korzysta średnio 20 proc. odwiedzających, a zoptymalizowanie tego elementu może doprowadzić do większej sprzedaży.

5min. czytania  |  12.04.2022

Skuteczny marketing na Twitterze – 9 wskazówek

Chcesz zwiększyć konwersję i świadomość marki za pomocą Twittera? Oto wskazówki, jak stworzyć skuteczną strategię na tej platformie.

5min. czytania  |  04.04.2022

Dyrektywa cyfrowa: nadchodzą ważne zmiany dla sklepów internetowych

Dyrektywa cyfrowa to jedna z trzech dyrektyw UE, która wpłynie na funkcjonowanie niektórych e-sklepów. Co trzeba wiedzieć przed jej wejściem w życie?

3min. czytania  |  21.03.2022

Skuteczny influencer marketing na Instagramie [+ przykłady]

Instagram to idealna platforma do prowadzenia influencer marketingu. Jak to robić by odnieść sukces i dlaczego warto zdecydować się na taką strategię?

6min. czytania  |  14.03.2022

Co najbardziej irytuje klientów w mobilnych wersjach e-sklepów?

Wśród najbardziej irytujących dla klientów czynników w sklepach mobilnych znajdziemy m.in. nieresponsywny design czy mało intuicyjną nawigację.

4min. czytania  |  07.03.2022
Wybierz kraj: