Docieranie do klientów w e-commerce: 6 wskazówek
Sprawienie, by klient dobrze się poczuł, jest istotne także w sklepach online. Jak docierać do kupujących w e-commerce?
Sprawienie, by klient dobrze się poczuł, jest istotne także w sklepach online. Jak docierać do kupujących w e-commerce?
Nie trać potencjalnych klientów, przez zagmatwaną strukturę witryny. Poznaj kilka dobrych praktyk ułatwiających nawigację po witrynie.
Uruchomienie własnej strony internetowej może być bardzo ekscytującym momentem. Może być też niezwykle frustrujące. Zwłaszcza gdy poświęcasz swojej...
Stworzenie buyer persony to dobry sposób na poznanie potrzeb Twojego klienta, a także pomoc w tworzeniu właściwej komunikacji.
Z wyszukiwarek w sklepie internetowym korzysta średnio 20 proc. odwiedzających, a zoptymalizowanie tego elementu może doprowadzić do większej sprzedaży.
Chcesz zwiększyć konwersję i świadomość marki za pomocą Twittera? Oto wskazówki, jak stworzyć skuteczną strategię na tej platformie.
Dyrektywa cyfrowa to jedna z trzech dyrektyw UE, która wpłynie na funkcjonowanie niektórych e-sklepów. Co trzeba wiedzieć przed jej wejściem w życie?
Instagram to idealna platforma do prowadzenia influencer marketingu. Jak to robić by odnieść sukces i dlaczego warto zdecydować się na taką strategię?