5 wskazówek ułatwiających nawigację po witrynie
Nie trać potencjalnych klientów, przez zagmatwaną strukturę witryny. Poznaj kilka dobrych praktyk ułatwiających nawigację po witrynie.
Nie trać potencjalnych klientów, przez zagmatwaną strukturę witryny. Poznaj kilka dobrych praktyk ułatwiających nawigację po witrynie.
Uruchomienie własnej strony internetowej może być bardzo ekscytującym momentem. Może być też niezwykle frustrujące. Zwłaszcza gdy poświęcasz swojej...
Stworzenie buyer persony to dobry sposób na poznanie potrzeb Twojego klienta, a także pomoc w tworzeniu właściwej komunikacji.
Jeśli chodzi o reklamowanie produktów, najlepiej działa poczta pantoflowa. Rozwinięciem tej koncepcji jest marketing afiliacyjny. Jak dokładnie działa?
Z wyszukiwarek w sklepie internetowym korzysta średnio 20 proc. odwiedzających, a zoptymalizowanie tego elementu może doprowadzić do większej sprzedaży.
Aktualizacja algorytmu Google ma na celu zaprezentowanie użytkownikom rzetelnych opinii. Jakie oceny będą nagradzane wyższą pozycją w wynikach...
Chcesz zwiększyć konwersję i świadomość marki za pomocą Twittera? Oto wskazówki, jak stworzyć skuteczną strategię na tej platformie.
Grywalizacja pomaga zatrzymać kupujących. Dowiedz się, jak skutecznie wprowadzić ją w ścieżkę zakupową klientów.