Jak odnieść sukces w marketingu w social mediach?

Marketing w social mediach może być doskonałym narzędziem do budowania relacji z docelowymi odbiorcami, zarówno byłymi, jak i potencjalnymi klientami.

6min. czytania  |  15.06.2022

Najważniejsze wskaźniki KPI dla e-commerce

Czym są wskaźniki KPI i dlaczego to pojęcie jest tak ważne? Którym z nich powinni przyjrzeć się właściciele e-sklepów?

5min. czytania  |  13.06.2022

7 narzędzi niezbędnych dla e-commerce

Poznaj narzędzia niezbędne do efektywnego prowadzenia biznesu i odniesienia sukcesu. Na liście m.in. oprogramowanie do CRM i e-mail marketingu.

4min. czytania  |  06.06.2022

Black Hat SEO: 12 technik, których należy unikać

Osiągnięcie wysokiej pozycji w Google? Uważaj na Black Hat SEO! Przedstawiamy 12 zabronionych technik, które mogą poskutkować karą dla Twojej witryny.

8min. czytania  |  02.06.2022

Co to jest ROAS (zwrot z wydatków na reklamę)?

Odpowiadamy, jaki jest jeden z najważniejszych wskaźników marketingowych oraz zdradzamy, dlaczego niski ROAS nie zawsze jest czymś złym.

3min. czytania  |  30.05.2022

Docieranie do klientów w e-commerce: 6 wskazówek

Sprawienie, by klient dobrze się poczuł, jest istotne także w sklepach online. Jak docierać do kupujących w e-commerce?

3min. czytania  |  26.05.2022

5 wskazówek ułatwiających nawigację po witrynie

Nie trać potencjalnych klientów, przez zagmatwaną strukturę witryny. Poznaj kilka dobrych praktyk ułatwiających nawigację po witrynie.

6min. czytania  |  12.05.2022

Duży ruch, mała konwersja - co robić?

Uruchomienie własnej strony internetowej może być bardzo ekscytującym momentem. Może być też niezwykle frustrujące. Zwłaszcza gdy poświęcasz swojej...

4min. czytania  |  25.04.2022

Buyer persona – co to jest i jak ją stworzyć?

Stworzenie buyer persony to dobry sposób na poznanie potrzeb Twojego klienta, a także pomoc w tworzeniu właściwej komunikacji.

3min. czytania  |  19.04.2022
Wybierz kraj: