Błędy 404: jak je wykryć i naprawić?

Ups, ta strona nie istnieje! Dowiedz się, jak wyeliminować błędy 404 i jak ich obecność wpływa na SEO.

5min. czytania  |  16.08.2022

Pokolenie silver w e-commerce: wskazówki marketingowe

Pokolenie silver, czyli osoby po 55. roku życia, są coraz mocniej obecni w sieci. Jaką strategię marketingową przyjąć, by do nich dotrzeć?

4min. czytania  |  11.08.2022

Kompletny przewodnik po WhatsApp Business

Dowiedz się, jak działa WhatsApp Business i sprawdź, jak korzystać z tej aplikacji, by poprawić jakość usług.

7min. czytania  |  04.08.2022

Jak wypromować sklep internetowy? 7 kroków

SEO, media społecznościowe, blog... to tylko niektóre z metod promocji sklepu internetowego. O czym jeszcze trzeba pamiętać?

11min. czytania  |  01.08.2022

Współczynnik odrzuceń: co to jest, jak go obliczyć i poprawić?

Dobry współczynnik odrzuceń wynosi od 26 do 40%! Czy Twój jest wyższy? Oto kilka wskazówek, jak zoptymalizować swój sklep.

6min. czytania  |  25.07.2022

5 strategii cenowych, które zwiększają sprzedaż

Znalezienie właściwej strategii cenowej ma wpływ nie tylko na sprzedaż, lecz także na to, jak postrzegają Cię potencjalni klienci.

4min. czytania  |  18.07.2022

SEO na LinkedInie: jak zwiększyć widoczność profilu

Poznaj 10 porad, aby zwiększyć widoczność profilu na LinkedInie oraz możliwość kontaktu ze strony pracodawców, pracowników lub klientów.

5min. czytania  |  14.07.2022

Czy i jak korzystać ze Snapchata w e-sklepie?

Snapchat to aplikacja służąca do wymiany wiadomości zawierających zdjęcia i krótkie filmy. Jak można wykorzystać ją w prowadzeniu kampanii e-sklepu?

4min. czytania  |  07.07.2022

Jak radzić sobie z „seryjnymi zwracającymi” i zmniejszyć liczbę zwrotów?

Wysoka liczba zwrotów może kosztować Twoją firmę tysiące złotych każdego roku. Jak zmniejszyć odsetek zwracanych produktów?

4min. czytania  |  04.07.2022
Wybierz kraj: