SEO na LinkedInie: jak zwiększyć widoczność profilu

Poznaj 10 porad, aby zwiększyć widoczność profilu na LinkedInie oraz możliwość kontaktu ze strony pracodawców, pracowników lub klientów.

5min. czytania  |  14.07.2022

Czy i jak korzystać ze Snapchata w e-sklepie?

Snapchat to aplikacja służąca do wymiany wiadomości zawierających zdjęcia i krótkie filmy. Jak można wykorzystać ją w prowadzeniu kampanii e-sklepu?

4min. czytania  |  07.07.2022

Jak radzić sobie z „seryjnymi zwracającymi” i zmniejszyć liczbę zwrotów?

Wysoka liczba zwrotów może kosztować Twoją firmę tysiące złotych każdego roku. Jak zmniejszyć odsetek zwracanych produktów?

4min. czytania  |  04.07.2022

Fulfillment i skalowanie biznesu na nowe rynki

Chociaż usługi fulfillmentowe znane są od dawna, to ostatnio mówi się o nich więcej. To dlatego, że e-sklepy coraz śmielej myślą o sprzedaży za granicę.

4min. czytania  |  30.06.2022

Niebieski znaczek w social mediach: jak go otrzymać?

Niebieski znaczek oznacza, że profil jest zweryfikowany. Jak go zdobyć na najpopularniejszych platformach?

8min. czytania  |  27.06.2022

Jak dobrać kolory na stronę internetową?

Najlepsze kolory dla Twojej witryny to takie, które zapamiętają Twoi docelowi odbiorcy i oddadzą wartości Twojej marki. Jak je dobrać?

5min. czytania  |  23.06.2022

Przekierowania – ich rodzaje i znaczenie dla SEO

Przekierowania mają na celu przenieść użytkownika pod inny adres. Jakie są zalety tego rozwiązania i jaki mają wpływ na ruch organiczny?

4min. czytania  |  20.06.2022

Jak odnieść sukces w marketingu w social mediach?

Marketing w social mediach może być doskonałym narzędziem do budowania relacji z docelowymi odbiorcami, zarówno byłymi, jak i potencjalnymi klientami.

6min. czytania  |  15.06.2022

Najważniejsze wskaźniki KPI dla e-commerce

Czym są wskaźniki KPI i dlaczego to pojęcie jest tak ważne? Którym z nich powinni przyjrzeć się właściciele e-sklepów?

5min. czytania  |  13.06.2022
Wybierz kraj: