Radzenie sobie z negatywnymi i fałszywymi opiniami w Google

Opinie wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Dowiedz się, jak zarządzać opiniami Google, aby poprawić swój wizerunek!

4min. czytania  |  25.08.2022

Jak znaleźć niszę rynkową? Porady dla e-sprzedawców

Znalezienie niszy rynkowej to szansa na wyróżnienie się na rynku i zwiększenie sprzedaży. Może się jednak wiązać z pewnym ryzykiem.

4min. czytania  |  22.08.2022

Jak wykorzystywać badania fokusowe do zwiększania sprzedaży?

Grupy fokusowe mogą być dla firm świetnym sposobem na poznanie punktu widzenia konsumentów. Co wziąć pod uwagę przed podjęciem tego projektu?

6min. czytania  |  19.08.2022

Błędy 404: jak je wykryć i naprawić?

Ups, ta strona nie istnieje! Dowiedz się, jak wyeliminować błędy 404 i jak ich obecność wpływa na SEO.

5min. czytania  |  16.08.2022

Pokolenie silver w e-commerce: wskazówki marketingowe

Pokolenie silver, czyli osoby po 55. roku życia, są coraz mocniej obecni w sieci. Jaką strategię marketingową przyjąć, by do nich dotrzeć?

4min. czytania  |  11.08.2022

Kompletny przewodnik po WhatsApp Business

Dowiedz się, jak działa WhatsApp Business i sprawdź, jak korzystać z tej aplikacji, by poprawić jakość usług.

7min. czytania  |  04.08.2022

Jak wypromować sklep internetowy? 7 kroków

SEO, media społecznościowe, blog... to tylko niektóre z metod promocji sklepu internetowego. O czym jeszcze trzeba pamiętać?

11min. czytania  |  01.08.2022

Współczynnik odrzuceń: co to jest, jak go obliczyć i poprawić?

Dobry współczynnik odrzuceń wynosi od 26 do 40%! Czy Twój jest wyższy? Oto kilka wskazówek, jak zoptymalizować swój sklep.

6min. czytania  |  25.07.2022

5 strategii cenowych, które zwiększają sprzedaż

Znalezienie właściwej strategii cenowej ma wpływ nie tylko na sprzedaż, lecz także na to, jak postrzegają Cię potencjalni klienci.

4min. czytania  |  18.07.2022
Wybierz kraj: