Jak dobrać kolory na stronę internetową?
Najlepsze kolory dla Twojej witryny to takie, które zapamiętają Twoi docelowi odbiorcy i oddadzą wartości Twojej marki. Jak je dobrać?
Najlepsze kolory dla Twojej witryny to takie, które zapamiętają Twoi docelowi odbiorcy i oddadzą wartości Twojej marki. Jak je dobrać?
Przekierowania mają na celu przenieść użytkownika pod inny adres. Jakie są zalety tego rozwiązania i jaki mają wpływ na ruch organiczny?
Marketing w social mediach może być doskonałym narzędziem do budowania relacji z docelowymi odbiorcami, zarówno byłymi, jak i potencjalnymi klientami.
Czym są wskaźniki KPI i dlaczego to pojęcie jest tak ważne? Którym z nich powinni przyjrzeć się właściciele e-sklepów?
Poznaj narzędzia niezbędne do efektywnego prowadzenia biznesu i odniesienia sukcesu. Na liście m.in. oprogramowanie do CRM i e-mail marketingu.
Osiągnięcie wysokiej pozycji w Google? Uważaj na Black Hat SEO! Przedstawiamy 12 zabronionych technik, które mogą poskutkować karą dla Twojej witryny.
Odpowiadamy, jaki jest jeden z najważniejszych wskaźników marketingowych oraz zdradzamy, dlaczego niski ROAS nie zawsze jest czymś złym.
Sprawienie, by klient dobrze się poczuł, jest istotne także w sklepach online. Jak docierać do kupujących w e-commerce?