Współczynnik odrzuceń: co to jest, jak go obliczyć i poprawić?

Dobry współczynnik odrzuceń wynosi od 26 do 40%! Czy Twój jest wyższy? Oto kilka wskazówek, jak zoptymalizować swój sklep.

6min. czytania  |  25.07.2022

5 strategii cenowych, które zwiększają sprzedaż

Znalezienie właściwej strategii cenowej ma wpływ nie tylko na sprzedaż, lecz także na to, jak postrzegają Cię potencjalni klienci.

4min. czytania  |  18.07.2022

SEO na LinkedInie: jak zwiększyć widoczność profilu

Poznaj 10 porad, aby zwiększyć widoczność profilu na LinkedInie oraz możliwość kontaktu ze strony pracodawców, pracowników lub klientów.

5min. czytania  |  14.07.2022

Czy i jak korzystać ze Snapchata w e-sklepie?

Snapchat to aplikacja służąca do wymiany wiadomości zawierających zdjęcia i krótkie filmy. Jak można wykorzystać ją w prowadzeniu kampanii e-sklepu?

4min. czytania  |  07.07.2022

Jak radzić sobie z „seryjnymi zwracającymi” i zmniejszyć liczbę zwrotów?

Wysoka liczba zwrotów może kosztować Twoją firmę tysiące złotych każdego roku. Jak zmniejszyć odsetek zwracanych produktów?

4min. czytania  |  04.07.2022

Fulfillment i skalowanie biznesu na nowe rynki

Chociaż usługi fulfillmentowe znane są od dawna, to ostatnio mówi się o nich więcej. To dlatego, że e-sklepy coraz śmielej myślą o sprzedaży za granicę.

4min. czytania  |  30.06.2022

Niebieski znaczek w social mediach: jak go otrzymać?

Niebieski znaczek oznacza, że profil jest zweryfikowany. Jak go zdobyć na najpopularniejszych platformach?

8min. czytania  |  27.06.2022

Jak dobrać kolory na stronę internetową?

Najlepsze kolory dla Twojej witryny to takie, które zapamiętają Twoi docelowi odbiorcy i oddadzą wartości Twojej marki. Jak je dobrać?

5min. czytania  |  23.06.2022

Przekierowania – ich rodzaje i znaczenie dla SEO

Przekierowania mają na celu przenieść użytkownika pod inny adres. Jakie są zalety tego rozwiązania i jaki mają wpływ na ruch organiczny?

4min. czytania  |  20.06.2022
Wybierz kraj: