Jak zwiększyć efektywność zespołu sprzedaży?

Presja związana ze sprzedażą może odcisnąć pięto na zdrowiu psychicznym. Jak sprawić, by Twój zespół sprzedaży uniknął wypalenia?

4min. czytania  |  26.09.2022

Kampanie marketingowe z udziałem influencerów

Influencer marketing może stanowić świetne narzędzie do budowania świadomości marki i zwiększania sprzedaży. Jak wdrożyć tę strategię?

8min. czytania  |  22.09.2022

8 wskazówek, jak przygotować skuteczne reklamy Google Ads

Reklamy tekstowe Google AdWords są głównym elementem każdej płatnej kampanii bazującej na wynikach wyszukiwania. Reklamy tekstowe Google AdWords są...

4min. czytania  |  12.09.2022

Jak rozpocząć sprzedaż online z jednym produktem

Stworzyłeś jeden produkt i zastanawiasz się, czy warto otwierać dla niego sklep internetowy? Odpowiedź brzmi: tak!

5min. czytania  |  08.09.2022

Co to jest downselling? Przykłady dla e-commerce

Jak sprzedawać, gdy klient mówi „nie”? Z downsellingiem. Dowiedz się, co to jest i jak możesz go oferować w swoim e-sklepie.

5min. czytania  |  05.09.2022

SEO kontra SEA: najlepsza strategia na zwiększenie widoczności

SEO czy SEA - jaka jest różnica i jak wykorzystać obie strategie, aby zwiększyć świadomość swojej marki, ruch na stronie i sprzedaż?

5min. czytania  |  01.09.2022

Radzenie sobie z negatywnymi i fałszywymi opiniami w Google

Opinie wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Dowiedz się, jak zarządzać opiniami Google, aby poprawić swój wizerunek!

4min. czytania  |  25.08.2022

Jak znaleźć niszę rynkową? Porady dla e-sprzedawców

Znalezienie niszy rynkowej to szansa na wyróżnienie się na rynku i zwiększenie sprzedaży. Może się jednak wiązać z pewnym ryzykiem.

4min. czytania  |  22.08.2022

Jak wykorzystywać badania fokusowe do zwiększania sprzedaży?

Grupy fokusowe mogą być dla firm świetnym sposobem na poznanie punktu widzenia konsumentów. Co wziąć pod uwagę przed podjęciem tego projektu?

6min. czytania  |  19.08.2022
Wybierz kraj: