Radzenie sobie z negatywnymi i fałszywymi opiniami w Google
Opinie wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Dowiedz się, jak zarządzać opiniami Google, aby poprawić swój wizerunek!
Opinie wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Dowiedz się, jak zarządzać opiniami Google, aby poprawić swój wizerunek!
Znalezienie niszy rynkowej to szansa na wyróżnienie się na rynku i zwiększenie sprzedaży. Może się jednak wiązać z pewnym ryzykiem.
Grupy fokusowe mogą być dla firm świetnym sposobem na poznanie punktu widzenia konsumentów. Co wziąć pod uwagę przed podjęciem tego projektu?
Ups, ta strona nie istnieje! Dowiedz się, jak wyeliminować błędy 404 i jak ich obecność wpływa na SEO.
Pokolenie silver, czyli osoby po 55. roku życia, są coraz mocniej obecni w sieci. Jaką strategię marketingową przyjąć, by do nich dotrzeć?
Dowiedz się, jak działa WhatsApp Business i sprawdź, jak korzystać z tej aplikacji, by poprawić jakość usług.
SEO, media społecznościowe, blog... to tylko niektóre z metod promocji sklepu internetowego. O czym jeszcze trzeba pamiętać?
Dobry współczynnik odrzuceń wynosi od 26 do 40%! Czy Twój jest wyższy? Oto kilka wskazówek, jak zoptymalizować swój sklep.