Współczynnik odrzuceń: co to jest, jak go obliczyć i poprawić?
Dobry współczynnik odrzuceń wynosi od 26 do 40%! Czy Twój jest wyższy? Oto kilka wskazówek, jak zoptymalizować swój sklep.
Dobry współczynnik odrzuceń wynosi od 26 do 40%! Czy Twój jest wyższy? Oto kilka wskazówek, jak zoptymalizować swój sklep.
Znalezienie właściwej strategii cenowej ma wpływ nie tylko na sprzedaż, lecz także na to, jak postrzegają Cię potencjalni klienci.
Poznaj 10 porad, aby zwiększyć widoczność profilu na LinkedInie oraz możliwość kontaktu ze strony pracodawców, pracowników lub klientów.
Snapchat to aplikacja służąca do wymiany wiadomości zawierających zdjęcia i krótkie filmy. Jak można wykorzystać ją w prowadzeniu kampanii e-sklepu?
Wysoka liczba zwrotów może kosztować Twoją firmę tysiące złotych każdego roku. Jak zmniejszyć odsetek zwracanych produktów?
Chociaż usługi fulfillmentowe znane są od dawna, to ostatnio mówi się o nich więcej. To dlatego, że e-sklepy coraz śmielej myślą o sprzedaży za granicę.
Niebieski znaczek oznacza, że profil jest zweryfikowany. Jak go zdobyć na najpopularniejszych platformach?
Najlepsze kolory dla Twojej witryny to takie, które zapamiętają Twoi docelowi odbiorcy i oddadzą wartości Twojej marki. Jak je dobrać?