Czym jest efekt ROPO i jak sobie z nim radzić?
ROPO, czyli strategia szukania produktów w internecie i ich zakup offline, to coś, z czym boryka się wiele e-sklepów. Jak sobie z tym radzić?
ROPO, czyli strategia szukania produktów w internecie i ich zakup offline, to coś, z czym boryka się wiele e-sklepów. Jak sobie z tym radzić?
Dowiedz się, jak stworzyć strategię marketingu przychodzącego, aby pozyskiwać potencjalnych klientów i zwiększać konwersje.
Hashtag, feed, posty organiczne i płatne... znajomość najważniejszych pojęć związanych z social mediami pomoże Ci w ustaleniu właściwej strategii.
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej już za chwilę. To doskonały moment na promocję swojego sklepu – wykorzystaj go! W dzisiejszym artykule opisujemy, jak...
Przedstawiamy 10 wskazówek, jak zmniejszyć zużycie energii w Twojej firmie, obniżyć rachunki i działać na rzecz środowiska.
SXO to podejście łączące SEO oraz UX i ma na celu zadowolenie zarówno robotów wyszukiwarek, jak i użytkowników.
Obchodzony 11 listopada Dzień Singla to wyprzedażowe święto, które narodziło się w Chinach, ale staje się coraz popularniejsze w Europie.
W tym artykule poznasz 5 narzędzi i 7 wskazówek, jak zaplanować posty i ułatwić tworzenie treści w mediach społecznościowych swojego e-sklepu.