ROI: czym jest i jak je zmaksymalizować?
W przepisie na udaną kampanię marketingową jednym z głównych składników jest ROI. Dowiedz się, co to jest, jak to obliczyć i jak zmaksymalizować.
W przepisie na udaną kampanię marketingową jednym z głównych składników jest ROI. Dowiedz się, co to jest, jak to obliczyć i jak zmaksymalizować.
Wśród wielu elementów sklepu internetowego, które mogą mieć wpływ na sprzedaż, warto zwrócić uwagę na zdjęcia produktów.
W tym artykule porozmawiamy o marketingu predykcyjnym, bardzo ważnej technice, która pomoże utrzymać Twój biznes na powierzchni.
Chcesz zdobyć więcej obserwujących na Instagramie i tworzyć angażujące posty? Zrozumienie, jak działa algorytm, da ci przewagę nad konkurencją.
Google Lighthouse to narzędzie umożliwiające przeprowadzenie audytu strony internetowej. Jak z niego korzystać i jakie korzyści oferuje?
Wśród najważniejszych kwestii przy tworzeniu mailingów do klientów znajdują się m.in. personalizacja i czas wysyłki.
Dzięki narzędziom do monitorowania mediów społecznościowych możesz dowiedzieć się, co użytkownicy mówią o Tobie w internecie.
Sekcja O nas na stronie sklepu, jeśli dobrze napisana, może przekonać odwiedzającego do dokonania zakupu. Jak ją stworzyć?