Jak rozpocząć sprzedaż online z jednym produktem
Stworzyłeś jeden produkt i zastanawiasz się, czy warto otwierać dla niego sklep internetowy? Odpowiedź brzmi: tak!
Stworzyłeś jeden produkt i zastanawiasz się, czy warto otwierać dla niego sklep internetowy? Odpowiedź brzmi: tak!
Jak sprzedawać, gdy klient mówi „nie”? Z downsellingiem. Dowiedz się, co to jest i jak możesz go oferować w swoim e-sklepie.
SEO czy SEA - jaka jest różnica i jak wykorzystać obie strategie, aby zwiększyć świadomość swojej marki, ruch na stronie i sprzedaż?
Na czym polega data mining? Jak możesz go wykorzystać w e-sklepie, nawet jeśli masz tylko małą firmę? Na co należy uważać?
Opinie wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Dowiedz się, jak zarządzać opiniami Google, aby poprawić swój wizerunek!
Znalezienie niszy rynkowej to szansa na wyróżnienie się na rynku i zwiększenie sprzedaży. Może się jednak wiązać z pewnym ryzykiem.
Grupy fokusowe mogą być dla firm świetnym sposobem na poznanie punktu widzenia konsumentów. Co wziąć pod uwagę przed podjęciem tego projektu?
Ups, ta strona nie istnieje! Dowiedz się, jak wyeliminować błędy 404 i jak ich obecność wpływa na SEO.