Dlaczego cele marketingowe są ważne dla e-sklepu?
Dzięki wyznaczeniu celów marketingowych tmożna zapewnić e-sklepowi większe grono stałych klientów i wzrost obrotów.
Dzięki wyznaczeniu celów marketingowych tmożna zapewnić e-sklepowi większe grono stałych klientów i wzrost obrotów.
Twój biznes ma już sporą liczbę obserwujących na Instagramie, ale chcesz mieć ich więcej? Oto, jak zwiększyć grono followersów - za darmo!
Badanie rynku to część działalności każdego odnoszącego sukcesy przedsiębiorstwa. Także e-sklepom opłaca się przyjrzeć konkurencji.
Przyjrzyjmy się, jak reagować na pozytywne, negatywne i neutralne opinie klientów, a tym samym wzmacniać swoją markę.
W Google Ads dodajesz te słowa kluczowe, które mają kierować do Twojej reklamy. Ale możesz też wykluczyć hasła niepasujące do Twojej oferty.
Marketing mix to ważne pojęcie w strategii marketingowej firmy. Poznaj 4 kluczowe punkty, które należy znać, aby wprowadzić je w życie.
Ponad 4,5 mln Polaków używa LinkedIna. Jak dotrzeć do tej grupy, nie wydając ani złotówki? W artykule wskazówki dotyczące m.in. profilu i struktury postów.
CLV to jeden z najważniejszych czynników dla prowadzących e-sklep. Czym jest i jak go poprawić?