Google Lighthouse – czym jest i jak korzystać?
Google Lighthouse to narzędzie umożliwiające przeprowadzenie audytu strony internetowej. Jak z niego korzystać i jakie korzyści oferuje?
Google Lighthouse to narzędzie umożliwiające przeprowadzenie audytu strony internetowej. Jak z niego korzystać i jakie korzyści oferuje?
Wśród najważniejszych kwestii przy tworzeniu mailingów do klientów znajdują się m.in. personalizacja i czas wysyłki.
Dzięki narzędziom do monitorowania mediów społecznościowych możesz dowiedzieć się, co użytkownicy mówią o Tobie w internecie.
Sekcja O nas na stronie sklepu, jeśli dobrze napisana, może przekonać odwiedzającego do dokonania zakupu. Jak ją stworzyć?
Propozycja wartości i business model canvas pomogą Ci w sukcesie Twojej marki. Dowiedz się, czym one są i dlaczego są ważne.
Optymalizacja pod kątem SEO to nie tylko praca nad właściwymi tekstami, ale też wiele aspektów technicznych. Oto najważniejsze z nich.
ROPO, czyli strategia szukania produktów w internecie i ich zakup offline, to coś, z czym boryka się wiele e-sklepów. Jak sobie z tym radzić?
Dowiedz się, jak stworzyć strategię marketingu przychodzącego, aby pozyskiwać potencjalnych klientów i zwiększać konwersje.