Dlaczego cele marketingowe są ważne dla e-sklepu?

Dzięki wyznaczeniu celów marketingowych tmożna zapewnić e-sklepowi większe grono stałych klientów i wzrost obrotów.

5min. czytania  |  09.03.2023

Więcej obserwujących na Instagramie – bez płacenia

Twój biznes ma już sporą liczbę obserwujących na Instagramie, ale chcesz mieć ich więcej? Oto, jak zwiększyć grono followersów - za darmo!

4min. czytania  |  27.02.2023

Analiza konkurencji i growth marketing w e-commerce

Badanie rynku to część działalności każdego odnoszącego sukcesy przedsiębiorstwa. Także e-sklepom opłaca się przyjrzeć konkurencji.

6min. czytania  |  24.02.2023

Jak reagować na opinie o sklepie?

Przyjrzyjmy się, jak reagować na pozytywne, negatywne i neutralne opinie klientów, a tym samym wzmacniać swoją markę.

3min. czytania  |  23.02.2023

Wykluczające słowa kluczowe: 5 kroków do sukcesu

W Google Ads dodajesz te słowa kluczowe, które mają kierować do Twojej reklamy. Ale możesz też wykluczyć hasła niepasujące do Twojej oferty.

3min. czytania  |  03.02.2023

Marketing mix: definicja i najważniejsze punkty

Marketing mix to ważne pojęcie w strategii marketingowej firmy. Poznaj 4 kluczowe punkty, które należy znać, aby wprowadzić je w życie.

4min. czytania  |  18.01.2023

Marketing na LinkedInie za darmo: wskazówki

Ponad 4,5 mln Polaków używa LinkedIna. Jak dotrzeć do tej grupy, nie wydając ani złotówki? W artykule wskazówki dotyczące m.in. profilu i struktury postów.

6min. czytania  |  04.01.2023

8 wskazówek, jak poprawić Customer Lifetime Value

CLV to jeden z najważniejszych czynników dla prowadzących e-sklep. Czym jest i jak go poprawić?

5min. czytania  |  27.12.2022

7 korzyści m-commerce dla Twojej firmy

Coraz więcej konsumentów kupuje na urządzeniach mobilnych. Jeśli masz sklep internetowy, skorzystaj z ogromnego potencjału m-commerce!

4min. czytania  |  22.12.2022
Wybierz kraj: