Dyrektywa Omnibus: nowe wymogi dot. wyprzedaży i udostępniania opinii
Zaplanowana na maj dyrektywa Omnibus nałoży na e-sprzedawców m.in. nowe obowiązki informacyjne i wymogi dotyczące korzystania z opinii klientów.
Zaplanowana na maj dyrektywa Omnibus nałoży na e-sprzedawców m.in. nowe obowiązki informacyjne i wymogi dotyczące korzystania z opinii klientów.
Choć inwestycja w reklamy na Facebooku może być opłacalna, nadal istnieją sposoby, aby zwiększyć zasięg organiczny i dotrzeć do fanów.
Na pewno wiesz, że reklama w internecie to sposób na zapewnienie odwiedzin w sklepie. Ale od czego zacząć, jeśli jesteś nowicjuszem?
W świecie marketingu istnieje wiele strategii, modeli, zasad i teorii. Jedną z nich jest AIDA. Co kryje się pod tym określeniem?
Dzięki wyznaczeniu celów marketingowych tmożna zapewnić e-sklepowi większe grono stałych klientów i wzrost obrotów.
Twój biznes ma już sporą liczbę obserwujących na Instagramie, ale chcesz mieć ich więcej? Oto, jak zwiększyć grono followersów - za darmo!
Badanie rynku to część działalności każdego odnoszącego sukcesy przedsiębiorstwa. Także e-sklepom opłaca się przyjrzeć konkurencji.
Przyjrzyjmy się, jak reagować na pozytywne, negatywne i neutralne opinie klientów, a tym samym wzmacniać swoją markę.