Marketing na LinkedInie za darmo: wskazówki

Ponad 4,5 mln Polaków używa LinkedIna. Jak dotrzeć do tej grupy, nie wydając ani złotówki? W artykule wskazówki dotyczące m.in. profilu i struktury postów.

6min. czytania  |  04.01.2023

8 wskazówek, jak poprawić Customer Lifetime Value

CLV to jeden z najważniejszych czynników dla prowadzących e-sklep. Czym jest i jak go poprawić?

5min. czytania  |  27.12.2022

7 korzyści m-commerce dla Twojej firmy

Coraz więcej konsumentów kupuje na urządzeniach mobilnych. Jeśli masz sklep internetowy, skorzystaj z ogromnego potencjału m-commerce!

4min. czytania  |  22.12.2022

ROI: czym jest i jak je zmaksymalizować?

W przepisie na udaną kampanię marketingową jednym z głównych składników jest ROI. Dowiedz się, co to jest, jak to obliczyć i jak zmaksymalizować.

10min. czytania  |  19.12.2022

Zdjęcia produktu, które sprzedają – 10 wskazówek

Wśród wielu elementów sklepu internetowego, które mogą mieć wpływ na sprzedaż, warto zwrócić uwagę na zdjęcia produktów.

4min. czytania  |  15.12.2022

Marketing predykcyjny: co to jest i jak go stosować

W tym artykule porozmawiamy o marketingu predykcyjnym, bardzo ważnej technice, która pomoże utrzymać Twój biznes na powierzchni.

4min. czytania  |  08.12.2022

Jak działa algorytm Instagrama?

Chcesz zdobyć więcej obserwujących na Instagramie i tworzyć angażujące posty? Zrozumienie, jak działa algorytm, da ci przewagę nad konkurencją.

7min. czytania  |  05.12.2022

Google Lighthouse – czym jest i jak korzystać?

Google Lighthouse to narzędzie umożliwiające przeprowadzenie audytu strony internetowej. Jak z niego korzystać i jakie korzyści oferuje?

4min. czytania  |  28.11.2022

Jak tworzyć e-maile do klientów? Wskazówki

Wśród najważniejszych kwestii przy tworzeniu mailingów do klientów znajdują się m.in. personalizacja i czas wysyłki.

4min. czytania  |  24.11.2022
Wybierz kraj: