Pinterest dla e-sklepu: jak generować sprzedaż?
Pinterest, w porównaniu do Facebooka i Instagrama, jest rzadko wykorzystywany w marketingu. Drzemie w nim jednak duży potencjał!
Pinterest, w porównaniu do Facebooka i Instagrama, jest rzadko wykorzystywany w marketingu. Drzemie w nim jednak duży potencjał!
Cena i reputacja mają duże znaczenie przy podejmowaniu decyzji zakupowej, a zarządzanie nimi przekłada się na wyższą konwersję i sprzedaż.
Personalizacja, wzbudzenie ciekawości, nawiązanie do aktualnych trendów - z czego jeszcze warto korzystać, tworząc tytuł e-maila?
Wybór między reklamami w Google i na Facebooku w dużej mierze zależy od celu, który chcesz osiągnąć oraz Twojej branży. Na co się zdecydować?
Co to jest analiza SWOT? Poznaj jej korzyści dla sklepu internetowego i wykorzystaj ją w działalności biznesu.
Zaplanowana na maj dyrektywa Omnibus nałoży na e-sprzedawców m.in. nowe obowiązki informacyjne i wymogi dotyczące korzystania z opinii klientów.
Choć inwestycja w reklamy na Facebooku może być opłacalna, nadal istnieją sposoby, aby zwiększyć zasięg organiczny i dotrzeć do fanów.
Na pewno wiesz, że reklama w internecie to sposób na zapewnienie odwiedzin w sklepie. Ale od czego zacząć, jeśli jesteś nowicjuszem?