Jak tworzyć e-maile do klientów? Wskazówki
Wśród najważniejszych kwestii przy tworzeniu mailingów do klientów znajdują się m.in. personalizacja i czas wysyłki.
Wśród najważniejszych kwestii przy tworzeniu mailingów do klientów znajdują się m.in. personalizacja i czas wysyłki.
Dzięki narzędziom do monitorowania mediów społecznościowych możesz dowiedzieć się, co użytkownicy mówią o Tobie w internecie.
Sekcja O nas na stronie sklepu, jeśli dobrze napisana, może przekonać odwiedzającego do dokonania zakupu. Jak ją stworzyć?
Propozycja wartości i business model canvas pomogą Ci w sukcesie Twojej marki. Dowiedz się, czym one są i dlaczego są ważne.
Optymalizacja pod kątem SEO to nie tylko praca nad właściwymi tekstami, ale też wiele aspektów technicznych. Oto najważniejsze z nich.
ROPO, czyli strategia szukania produktów w internecie i ich zakup offline, to coś, z czym boryka się wiele e-sklepów. Jak sobie z tym radzić?
Dowiedz się, jak stworzyć strategię marketingu przychodzącego, aby pozyskiwać potencjalnych klientów i zwiększać konwersje.
Hashtag, feed, posty organiczne i płatne... znajomość najważniejszych pojęć związanych z social mediami pomoże Ci w ustaleniu właściwej strategii.