Pinterest dla e-sklepu: jak generować sprzedaż?

Pinterest, w porównaniu do Facebooka i Instagrama, jest rzadko wykorzystywany w marketingu. Drzemie w nim jednak duży potencjał!

6min. czytania  |  19.04.2023

Co wpływa na konwersję reklam produktowych? Wykorzystaj cenę i reputację!

Cena i reputacja mają duże znaczenie przy podejmowaniu decyzji zakupowej, a zarządzanie nimi przekłada się na wyższą konwersję i sprzedaż.

3min. czytania  |  14.04.2023

Tytuł maila - jak stworzyć skuteczny?

Personalizacja, wzbudzenie ciekawości, nawiązanie do aktualnych trendów - z czego jeszcze warto korzystać, tworząc tytuł e-maila?

4min. czytania  |  14.04.2023

Google Ads czy Facebook Ads – co wybrać dla e-sklepu?

Wybór między reklamami w Google i na Facebooku w dużej mierze zależy od celu, który chcesz osiągnąć oraz Twojej branży. Na co się zdecydować?

6min. czytania  |  05.04.2023

Analiza SWOT sklepu internetowego - jak zrobić? [+przykład]

Co to jest analiza SWOT? Poznaj jej korzyści dla sklepu internetowego i wykorzystaj ją w działalności biznesu.

5min. czytania  |  30.03.2023

Dyrektywa Omnibus: nowe wymogi dot. wyprzedaży i udostępniania opinii

Zaplanowana na maj dyrektywa Omnibus nałoży na e-sprzedawców m.in. nowe obowiązki informacyjne i wymogi dotyczące korzystania z opinii klientów.

5min. czytania  |  30.03.2023

Jak zwiększyć zasięg na Facebooku? 7 porad

Choć inwestycja w reklamy na Facebooku może być opłacalna, nadal istnieją sposoby, aby zwiększyć zasięg organiczny i dotrzeć do fanów.

6min. czytania  |  23.03.2023

Reklamy online dla małych firm – 9 wskazówek

Na pewno wiesz, że reklama w internecie to sposób na zapewnienie odwiedzin w sklepie. Ale od czego zacząć, jeśli jesteś nowicjuszem?

5min. czytania  |  23.03.2023

Model AIDA – jak go wykorzystać do zwiększenia obrotów?

W świecie marketingu istnieje wiele strategii, modeli, zasad i teorii. Jedną z nich jest AIDA. Co kryje się pod tym określeniem?

3min. czytania  |  16.03.2023
Wybierz kraj: