Jak zmniejszyć liczbę zwrotów w branży modowej?

Żadna branża nie zajmuje się zwrotami tak bardzo, jak modowa. W jaki sposób sprzedawcy detaliczni z branży odzieżowej mogą zmniejszyć ich liczbę?

6min. czytania  |  18.10.2023

Kalendarz adwentowy w social mediach – 8 pomysłów

Kalendarz adwentowy w social mediach może być unikalnym pomysłem marketingowym. Oto kilka pomysłów na taką akcję.

7min. czytania  |  11.10.2023

Jak społeczny dowód słuszności może zwiększyć sprzedaż?

Społeczny dowód słuszności w e-commerce to wykorzystywanie doświadczeń klientów do generowania sprzedaży. Jedna z jego form to opinie kupujących.

7min. czytania  |  04.10.2023

Sztuczna inteligencja i jej rola w SEO

Sztuczna inteligencja może wesprzeć Twoje działania SEO. Co możesz wdrożyć w e-sklepie, aby jak najlepiej wykorzystać sztuczną inteligencję?

6min. czytania  |  27.09.2023

Aktualizacje produktów: nowości od Trusted Shops

Wszystkie nowe produkty oraz aktualizacje usług Trusted Shops zebrane w jednym artykule. Wykorzystaj swoje członkostwo w pełni!

11min. czytania  |  22.09.2023

Jak przekonać niezdecydowanych klientów do zakupu?

Przekonanie niezdecydowanych klientów do zakupu to jedno z największych wyzwań e-sprzedawców. Jak tego dokonać?

4min. czytania  |  20.09.2023

Metody płatności w internecie – jakie oferować w e-sklepie?

Udostępnienie klientom wielu metod płatności to jeden z kluczowych czynników zapobiegających porzucaniu koszyka zakupowego.

5min. czytania  |  19.09.2023

Google Discover: co to jest i do czego służy?

Gdy Google wyświetli Twoją stronę w Google Discover, zgarniasz ogromną ilość ruchu. Za darmo. Dowiedz się, jak tam trafić.

3min. czytania  |  13.09.2023

Dlaczego klienci do Ciebie nie wracają? [+rozwiązania]

Utrata klientów łamie ci serce? Mamy kilka sztuczek, które mogą pomóc Ci w ich zatrzymaniu.

5min. czytania  |  06.09.2023
Wybierz kraj: