Dlaczego porównywarki cenowe to świetna forma reklamy

Porównywarki cenowe mogą pomóc nie tylko w sprzedaży, ale też w zwiększeniu świadomości marki i zaufania klientów.

4min. czytania  |  10.05.2023

Obsługa klienta w e-sklepie: jak robić to dobrze?

Dobra obsługa klienta w e-sklepie obejmuje m.in. dobre wyszkolenie pracowników i ich umiejętności komunikacyjne. O czym jeszcze trzeba pamiętać?

4min. czytania  |  04.05.2023

CPC, CPV, CPA, CPL, CPM... Modele rozliczeń reklamy internetowej

Co to jest CPC? Jak obliczyć cost per click? Prześwietlamy ten i inne modele rozliczeń reklamy internetowej i pomagamy Ci wybrać najlepszy.

6min. czytania  |  20.04.2023

Pinterest dla e-sklepu: jak generować sprzedaż?

Pinterest, w porównaniu do Facebooka i Instagrama, jest rzadko wykorzystywany w marketingu. Drzemie w nim jednak duży potencjał!

6min. czytania  |  19.04.2023

Co wpływa na konwersję reklam produktowych? Wykorzystaj cenę i reputację!

Cena i reputacja mają duże znaczenie przy podejmowaniu decyzji zakupowej, a zarządzanie nimi przekłada się na wyższą konwersję i sprzedaż.

3min. czytania  |  14.04.2023

Tytuł maila - jak stworzyć skuteczny?

Personalizacja, wzbudzenie ciekawości, nawiązanie do aktualnych trendów - z czego jeszcze warto korzystać, tworząc tytuł e-maila?

4min. czytania  |  14.04.2023

Google Ads czy Facebook Ads – co wybrać dla e-sklepu?

Wybór między reklamami w Google i na Facebooku w dużej mierze zależy od celu, który chcesz osiągnąć oraz Twojej branży. Na co się zdecydować?

6min. czytania  |  05.04.2023

Analiza SWOT sklepu internetowego - jak zrobić? [+przykład]

Co to jest analiza SWOT? Poznaj jej korzyści dla sklepu internetowego i wykorzystaj ją w działalności biznesu.

5min. czytania  |  30.03.2023

Dyrektywa Omnibus: nowe wymogi dot. wyprzedaży i udostępniania opinii

Zaplanowana na maj dyrektywa Omnibus nałoży na e-sprzedawców m.in. nowe obowiązki informacyjne i wymogi dotyczące korzystania z opinii klientów.

5min. czytania  |  30.03.2023
Wybierz kraj: