Dlaczego porównywarki cenowe to świetna forma reklamy
Porównywarki cenowe mogą pomóc nie tylko w sprzedaży, ale też w zwiększeniu świadomości marki i zaufania klientów.
Porównywarki cenowe mogą pomóc nie tylko w sprzedaży, ale też w zwiększeniu świadomości marki i zaufania klientów.
Dobra obsługa klienta w e-sklepie obejmuje m.in. dobre wyszkolenie pracowników i ich umiejętności komunikacyjne. O czym jeszcze trzeba pamiętać?
Co to jest CPC? Jak obliczyć cost per click? Prześwietlamy ten i inne modele rozliczeń reklamy internetowej i pomagamy Ci wybrać najlepszy.
Pinterest, w porównaniu do Facebooka i Instagrama, jest rzadko wykorzystywany w marketingu. Drzemie w nim jednak duży potencjał!
Cena i reputacja mają duże znaczenie przy podejmowaniu decyzji zakupowej, a zarządzanie nimi przekłada się na wyższą konwersję i sprzedaż.
Personalizacja, wzbudzenie ciekawości, nawiązanie do aktualnych trendów - z czego jeszcze warto korzystać, tworząc tytuł e-maila?
Wybór między reklamami w Google i na Facebooku w dużej mierze zależy od celu, który chcesz osiągnąć oraz Twojej branży. Na co się zdecydować?
Co to jest analiza SWOT? Poznaj jej korzyści dla sklepu internetowego i wykorzystaj ją w działalności biznesu.