Model AIDA – jak go wykorzystać do zwiększenia obrotów?
W świecie marketingu istnieje wiele strategii, modeli, zasad i teorii. Jedną z nich jest AIDA. Co kryje się pod tym określeniem?
W świecie marketingu istnieje wiele strategii, modeli, zasad i teorii. Jedną z nich jest AIDA. Co kryje się pod tym określeniem?
Trusted Shops będzie jednym z uczestników 23. edycji Targów eHandlu. Spotkaj się z nami już 6 kwietnia!
Dzięki wyznaczeniu celów marketingowych tmożna zapewnić e-sklepowi większe grono stałych klientów i wzrost obrotów.
Twój biznes ma już sporą liczbę obserwujących na Instagramie, ale chcesz mieć ich więcej? Oto, jak zwiększyć grono followersów - za darmo!
Badanie rynku to część działalności każdego odnoszącego sukcesy przedsiębiorstwa. Także e-sklepom opłaca się przyjrzeć konkurencji.
Przyjrzyjmy się, jak reagować na pozytywne, negatywne i neutralne opinie klientów, a tym samym wzmacniać swoją markę.
W Google Ads dodajesz te słowa kluczowe, które mają kierować do Twojej reklamy. Ale możesz też wykluczyć hasła niepasujące do Twojej oferty.
Zwiększenie wartości koszyka jest możliwe - wystarczy zastosować sprawdzone metody. Dowiedz się, jak zwiększyć wartość koszyka w sklepie internetowym.