Outsourcing w e-commerce – kiedy ma sens?

Jeśli samodzielnie prowadzisz sklep online, w końcu nadejdzie chwila, w której ilość zadań przerośnie Twoje możliwości. Rozwiązaniem może być outsourcing.

5min. czytania  |  30.08.2023

Co jest lepsze: płatna czy bezpłatna platforma z opiniami?

Na rynku istnieje wiele darmowych platform do zbierania opinii, więc po co sklep internetowy miałby za nią płacić? Oto 10 powodów.

6min. czytania  |  23.08.2023

Neuromarketing – 9 technik zwiększających sprzedaż

Neuromarketing może pomóc w usprawnieniu kampanii i informowaniu o produktach. Ponadto może pozytywnie wpłynąć na decyzję o zakupie.

6min. czytania  |  17.08.2023

Favicon: jak dodać swoje logo do Google?

Dodaj faviconę do swojej strony internetowej i wyróżnij się w wynikach wyszukiwania. Bonus: jak zmienić kolor paska przeglądarki na smartfonie.

5min. czytania  |  09.08.2023

Personalizacja w e-commerce i jej zalety

Im lepsze dopasowanie oferty sklepu internetowego do potrzeb klientów, tym lepszy wskaźnik konwersji. Jakie masz możliwości?

5min. czytania  |  02.08.2023

Czym są dynamiczne ceny i jak działają?

Czy strategia dynamicznie zmieniających się cen w Twoim sklepie może Ci pomóc. Sprawdź, czym jest dynamic pricing i jak działa.

4min. czytania  |  26.07.2023

Jak sprzedawać na Amazonie? Wszystko, co musisz wiedzieć

Amazon otwiera przed sprzedawcami online wiele możliwości. Jak wykorzystać je w jak największym stopniu i jak rozpocząć sprzedaż na platformie?

5min. czytania  |  21.07.2023

Co to jest piksel Facebooka i do czego służy?

Piksel Facebooka to krótki kod HTML, który pomoże Ci w lepszej optymalizacji reklam na tej platformie. Jakie są jego korzyści?

7min. czytania  |  06.07.2023

Jak aktualizować treści, by poprawić SEO?

Czy pamiętasz o aktualizowaniu swoich treści? Już opublikowane teksty mogą przynieść Ci wyższy ruch i pozycję w Google.

6min. czytania  |  29.06.2023
Wybierz kraj: