Outsourcing w e-commerce – kiedy ma sens?
Jeśli samodzielnie prowadzisz sklep online, w końcu nadejdzie chwila, w której ilość zadań przerośnie Twoje możliwości. Rozwiązaniem może być outsourcing.
Jeśli samodzielnie prowadzisz sklep online, w końcu nadejdzie chwila, w której ilość zadań przerośnie Twoje możliwości. Rozwiązaniem może być outsourcing.
Na rynku istnieje wiele darmowych platform do zbierania opinii, więc po co sklep internetowy miałby za nią płacić? Oto 10 powodów.
Neuromarketing może pomóc w usprawnieniu kampanii i informowaniu o produktach. Ponadto może pozytywnie wpłynąć na decyzję o zakupie.
Dodaj faviconę do swojej strony internetowej i wyróżnij się w wynikach wyszukiwania. Bonus: jak zmienić kolor paska przeglądarki na smartfonie.
Im lepsze dopasowanie oferty sklepu internetowego do potrzeb klientów, tym lepszy wskaźnik konwersji. Jakie masz możliwości?
Czy strategia dynamicznie zmieniających się cen w Twoim sklepie może Ci pomóc. Sprawdź, czym jest dynamic pricing i jak działa.
Amazon otwiera przed sprzedawcami online wiele możliwości. Jak wykorzystać je w jak największym stopniu i jak rozpocząć sprzedaż na platformie?
Piksel Facebooka to krótki kod HTML, który pomoże Ci w lepszej optymalizacji reklam na tej platformie. Jakie są jego korzyści?