Marketing mix: definicja i najważniejsze punkty
Marketing mix to ważne pojęcie w strategii marketingowej firmy. Poznaj 4 kluczowe punkty, które należy znać, aby wprowadzić je w życie.
Marketing mix to ważne pojęcie w strategii marketingowej firmy. Poznaj 4 kluczowe punkty, które należy znać, aby wprowadzić je w życie.
Ponad 4,5 mln Polaków używa LinkedIna. Jak dotrzeć do tej grupy, nie wydając ani złotówki? W artykule wskazówki dotyczące m.in. profilu i struktury postów.
CLV to jeden z najważniejszych czynników dla prowadzących e-sklep. Czym jest i jak go poprawić?
Coraz więcej konsumentów kupuje na urządzeniach mobilnych. Jeśli masz sklep internetowy, skorzystaj z ogromnego potencjału m-commerce!
W przepisie na udaną kampanię marketingową jednym z głównych składników jest ROI. Dowiedz się, co to jest, jak to obliczyć i jak zmaksymalizować.
Wśród wielu elementów sklepu internetowego, które mogą mieć wpływ na sprzedaż, warto zwrócić uwagę na zdjęcia produktów.
W tym artykule porozmawiamy o marketingu predykcyjnym, bardzo ważnej technice, która pomoże utrzymać Twój biznes na powierzchni.
Chcesz zdobyć więcej obserwujących na Instagramie i tworzyć angażujące posty? Zrozumienie, jak działa algorytm, da ci przewagę nad konkurencją.