Personalizacja w e-commerce i jej zalety
Im lepsze dopasowanie oferty sklepu internetowego do potrzeb klientów, tym lepszy wskaźnik konwersji. Jakie masz możliwości?
Im lepsze dopasowanie oferty sklepu internetowego do potrzeb klientów, tym lepszy wskaźnik konwersji. Jakie masz możliwości?
Czy strategia dynamicznie zmieniających się cen w Twoim sklepie może Ci pomóc. Sprawdź, czym jest dynamic pricing i jak działa.
Amazon otwiera przed sprzedawcami online wiele możliwości. Jak wykorzystać je w jak największym stopniu i jak rozpocząć sprzedaż na platformie?
Piksel Facebooka to krótki kod HTML, który pomoże Ci w lepszej optymalizacji reklam na tej platformie. Jakie są jego korzyści?
Czy pamiętasz o aktualizowaniu swoich treści? Już opublikowane teksty mogą przynieść Ci wyższy ruch i pozycję w Google.
Mapa podróży klienta pomaga lepiej zrozumieć potrzeby kupujących i zwiększyć sprzedaż w dłuższej perspektywie.
Porównywarki cenowe mogą pomóc nie tylko w sprzedaży, ale też w zwiększeniu świadomości marki i zaufania klientów.
Dobra obsługa klienta w e-sklepie obejmuje m.in. dobre wyszkolenie pracowników i ich umiejętności komunikacyjne. O czym jeszcze trzeba pamiętać?