Jak zapobiegać zwrotom towaru?

Zwrot towaru to kwestia, z którą muszą mierzyć się wszyscy właściciele e-sklepów. Jakie są strategie, by ich unikać?

3min. czytania  |  29.03.2023

Jak zwiększyć zasięg na Facebooku? 7 porad

Choć inwestycja w reklamy na Facebooku może być opłacalna, nadal istnieją sposoby, aby zwiększyć zasięg organiczny i dotrzeć do fanów.

6min. czytania  |  23.03.2023

Reklamy online dla małych firm – 9 wskazówek

Na pewno wiesz, że reklama w internecie to sposób na zapewnienie odwiedzin w sklepie. Ale od czego zacząć, jeśli jesteś nowicjuszem?

5min. czytania  |  23.03.2023

Co oferuje Trusted Shops, czego nie mają inni?

Większa widoczność, lojalność i konwersje: dowiedz się, które produkty wyróżniają Trusted Shops na tle konkurencji i jakie są ich zalety.

8min. czytania  |  22.03.2023

Model AIDA – jak go wykorzystać do zwiększenia obrotów?

W świecie marketingu istnieje wiele strategii, modeli, zasad i teorii. Jedną z nich jest AIDA. Co kryje się pod tym określeniem?

3min. czytania  |  16.03.2023

Dlaczego cele marketingowe są ważne dla e-sklepu?

Dzięki wyznaczeniu celów marketingowych tmożna zapewnić e-sklepowi większe grono stałych klientów i wzrost obrotów.

5min. czytania  |  09.03.2023

Więcej obserwujących na Instagramie – bez płacenia

Twój biznes ma już sporą liczbę obserwujących na Instagramie, ale chcesz mieć ich więcej? Oto, jak zwiększyć grono followersów - za darmo!

4min. czytania  |  27.02.2023

Analiza konkurencji i growth marketing w e-commerce

Badanie rynku to część działalności każdego odnoszącego sukcesy przedsiębiorstwa. Także e-sklepom opłaca się przyjrzeć konkurencji.

6min. czytania  |  24.02.2023

Jak reagować na opinie o sklepie?

Przyjrzyjmy się, jak reagować na pozytywne, negatywne i neutralne opinie klientów, a tym samym wzmacniać swoją markę.

3min. czytania  |  23.02.2023
Wybierz kraj: