Obsługa klienta w e-sklepie: jak robić to dobrze?
Dobra obsługa klienta w e-sklepie obejmuje m.in. dobre wyszkolenie pracowników i ich umiejętności komunikacyjne. O czym jeszcze trzeba pamiętać?
Dobra obsługa klienta w e-sklepie obejmuje m.in. dobre wyszkolenie pracowników i ich umiejętności komunikacyjne. O czym jeszcze trzeba pamiętać?
Remarketing i retargeting to pojęcia często ze sobą mylone. Co je różni, jakie są ich cele i kiedy je stosować?
Pinterest, w porównaniu do Facebooka i Instagrama, jest rzadko wykorzystywany w marketingu. Drzemie w nim jednak duży potencjał!
Cena i reputacja mają duże znaczenie przy podejmowaniu decyzji zakupowej, a zarządzanie nimi przekłada się na wyższą konwersję i sprzedaż.
Personalizacja, wzbudzenie ciekawości, nawiązanie do aktualnych trendów - z czego jeszcze warto korzystać, tworząc tytuł e-maila?
Wybór między reklamami w Google i na Facebooku w dużej mierze zależy od celu, który chcesz osiągnąć oraz Twojej branży. Na co się zdecydować?
Zaplanowana na maj dyrektywa Omnibus nałoży na e-sprzedawców m.in. nowe obowiązki informacyjne i wymogi dotyczące korzystania z opinii klientów.
Zwrot towaru to kwestia, z którą muszą mierzyć się wszyscy właściciele e-sklepów. Jakie są strategie, by ich unikać?