Marketing mix: definicja i najważniejsze punkty

Marketing mix to ważne pojęcie w strategii marketingowej firmy. Poznaj 4 kluczowe punkty, które należy znać, aby wprowadzić je w życie.

Czytaj dalej
marketing mix

Marketing na LinkedInie za darmo: wskazówki

Ponad 4,5 mln Polaków używa LinkedIna. Jak dotrzeć do tej grupy, nie wydając ani złotówki? W artykule wskazówki dotyczące m.in. profilu i struktury postów.

Czytaj dalej
marketing na linkedinie

8 wskazówek, jak poprawić Customer Lifetime Value

CLV to jeden z najważniejszych czynników dla prowadzących e-sklep. Czym jest i jak go poprawić?

Czytaj dalej
clv

7 korzyści m-commerce dla Twojej firmy

Coraz więcej konsumentów kupuje na urządzeniach mobilnych. Jeśli masz sklep internetowy, skorzystaj z ogromnego potencjału m-commerce!

Czytaj dalej
m-commerce

Zmiana formy prawnej: Trusted Shops GmbH staje się Trusted Shops...

Trusted Shops GmbH zmienia się w Trusted Shops AG. W tym artykule odpowiadamy na wszystkie istotne pytania z punktu widzenia członków.

Czytaj dalej

ROI: czym jest i jak je zmaksymalizować?

W przepisie na udaną kampanię marketingową jednym z głównych składników jest ROI. Dowiedz się, co to jest, jak to obliczyć i jak zmaksymalizować.

Czytaj dalej
roi

Zdjęcia produktu, które sprzedają – 10 wskazówek

Wśród wielu elementów sklepu internetowego, które mogą mieć wpływ na sprzedaż, warto zwrócić uwagę na zdjęcia produktów.

Czytaj dalej
Zdjęcie produktu

Marketing predykcyjny: co to jest i jak go stosować

W tym artykule porozmawiamy o marketingu predykcyjnym, bardzo ważnej technice, która pomoże utrzymać Twój biznes na powierzchni.

Czytaj dalej
marketing predykcyjny

Jak działa algorytm Instagrama?

Chcesz zdobyć więcej obserwujących na Instagramie i tworzyć angażujące posty? Zrozumienie, jak działa algorytm, da ci przewagę nad konkurencją.

Czytaj dalej
jak działa algorytm instagrama

Szukaj na blogu

      Marketing mix: definicja i najważniejsze punkty

      Marketing mix to ważne pojęcie w strategii marketingowej firmy. Poznaj 4 kluczowe punkty, które należy znać, aby wprowadzić je w życie.

      3min. czytania  |  18.01.2023

      Marketing na LinkedInie za darmo: wskazówki

      Ponad 4,5 mln Polaków używa LinkedIna. Jak dotrzeć do tej grupy, nie wydając ani złotówki? W artykule wskazówki dotyczące m.in. profilu i struktury postów.

      4min. czytania  |  04.01.2023

      8 wskazówek, jak poprawić Customer Lifetime Value

      CLV to jeden z najważniejszych czynników dla prowadzących e-sklep. Czym jest i jak go poprawić?

      4min. czytania  |  27.12.2022

      7 korzyści m-commerce dla Twojej firmy

      Coraz więcej konsumentów kupuje na urządzeniach mobilnych. Jeśli masz sklep internetowy, skorzystaj z ogromnego potencjału m-commerce!

      4min. czytania  |  22.12.2022

      Zmiana formy prawnej: Trusted Shops GmbH staje się Trusted...

      Trusted Shops GmbH zmienia się w Trusted Shops AG. W tym artykule odpowiadamy na wszystkie istotne pytania z punktu widzenia członków.

      1min. czytania  |  21.12.2022

      ROI: czym jest i jak je zmaksymalizować?

      W przepisie na udaną kampanię marketingową jednym z głównych składników jest ROI. Dowiedz się, co to jest, jak to obliczyć i jak zmaksymalizować.

      6min. czytania  |  19.12.2022

      Zdjęcia produktu, które sprzedają – 10 wskazówek

      Wśród wielu elementów sklepu internetowego, które mogą mieć wpływ na sprzedaż, warto zwrócić uwagę na zdjęcia produktów.

      3min. czytania  |  15.12.2022

      Marketing predykcyjny: co to jest i jak go stosować

      W tym artykule porozmawiamy o marketingu predykcyjnym, bardzo ważnej technice, która pomoże utrzymać Twój biznes na powierzchni.

      4min. czytania  |  08.12.2022

      Jak działa algorytm Instagrama?

      Chcesz zdobyć więcej obserwujących na Instagramie i tworzyć angażujące posty? Zrozumienie, jak działa algorytm, da ci przewagę nad konkurencją.

      6min. czytania  |  05.12.2022

      © 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies