Co to jest współczynnik konwersji i jak go obliczyć?

Optymalizacja wskaźnika konwersji to temat ważny dla właścicieli sklepów. Dzięki niej możesz przyjąć uporządkowaną strategię, by poprawić wydajność strony.

6min. czytania  |  27.03.2024

Shopify usunie aplikację Product Reviews w maju 2024

Zbierasz opinie z Product Reviews od Shopify? 6 maja 2024 r. utracisz je, jeśli nie przeniesiesz ich do nowego dostawcy.

2min. czytania  |  13.03.2024

Rich snippets, czyli jak wyróżnić się w wyszukiwarce Google

Rich snippets to dodatkowe elementy w wynikach wyszukiwania. Za ich pomocą możesz pokazać m.in. opinie, cenę i dostępność produktu.

6min. czytania  |  06.03.2024

Porady marketingowe na Dzień Matki

Dzień Matki to jedna z najpopularniejszych okazji do obdarowywania swoich najbliższych. Jak przypomnieć klientom o tym dniu i zwiększyć sprzedaż?

9min. czytania  |  27.02.2024

Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami klientów?

Opinie klientów to dla właścicieli firm cenna lekcja. To od nich może zależeć czy klient kupi nasze produkty czy też kliknie znaczek „x”.

7min. czytania  |  20.02.2024

7 skutecznych sposobów na zatrzymanie klienta na stronie

Mało intuicyjna nawigacja, niepraktyczny układ strony... to niektóre z czynników sprawiających, że klient decyduje się opuścić witrynę. Jak temu zapobiec?

4min. czytania  |  31.01.2024

Trusted Talks: budowanie zaufania i bezpieczeństwa w e-commerce

W dobie rozwoju e-commerce, zaufanie i bezpieczeństwo stały się kluczowymi elementami w relacji między sprzedawcami a kupującymi.

3min. czytania  |  25.01.2024

Typy klientów w e-commerce: poznaj je i sprzedawaj więcej

Znając typy klientów, możesz lepiej pomóc klientowi w podjęciu decyzji oraz zwiększyć sprzedaż swoich produktów.

6min. czytania  |  18.01.2024

Międzynarodowe SEO: jak pozycjonować się na wielu rynkach?

Rozpoczynając sprzedaż na innych rynkach, musisz wziąć pod uwagę aspekty związane z SEO. Jak pozycjonować się za granicą?

7min. czytania  |  10.01.2024
Wybierz kraj: