Aktualizacje produktów: nowości od Trusted Shops

Wszystkie nowe produkty oraz aktualizacje usług Trusted Shops zebrane w jednym artykule. Wykorzystaj swoje członkostwo w pełni!

Obrazy w widgetach – jeszcze lepsze prezentowanie opinii

22.09.2023

Z przyjemnością przedstawiamy nową funkcję, które przeniesie wrażenia z przeglądania i prezentowania opinii na nowy poziom: wprowadzenie obrazów w widgetach.

obrazy w widgetach Trusted Shops

Funkcja ta zmieni sposób, w jaki klienci wchodzą w interakcję z opiniami na Twojej platformie, dając im głębsze zrozumienie produktów i usług dzięki treściom wizualnym.

Siła obrazów

Rozumiemy, że obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. Podczas gdy opinie tekstowe są źródłem cennego feedbacku, wierzymy, że zdjęcia mogą jeszcze bardziej wzmocnić przekaz. Dzięki naszej nowej funkcji obrazy dołączone do opinii zostaną płynnie zintegrowane z widgetami, w tym z karuzelą z opiniami, pełną listą opinii i widgetem głos klienta.

Widgety nie są już ograniczone do tekstu: wyświetlają zarówno pisane komentarze, jak i powiązane obrazy jako miniatury. A to jeszcze nie wszystko! Jeśli Twoi klienci chcą zanurzyć się głębiej, wystarczy jedno kliknięcie, aby otworzyć większą galerię zdjęć. Daje im to wciągające wrażenia wizualne, które uzupełniają pisemne spostrzeżenia. Dzięki temu mogą zobaczyć produkty, usługi i doświadczenia z zupełnie nowej perspektywy.

Spojrzenie w przyszłość

Ta wiadomość to dopiero początek naszych wysiłków na rzecz zwiększenia widoczności obrazów w opiniach. Jesteśmy zdeterminowani, aby zapewnić dostęp do cennych treści wizualnych w wielu miejscach. Wkrótce zdjęcia będzie można znaleźć nie tylko w widgetach, ale także w profilach firm i innych interfejsach skierowanych do użytkowników. To kompleksowe podejście ma na celu zapewnienie całościowego obrazu poprzez uwzględnienie zarówno tekstu, jak i fotografii.

Kwestie prawne

Jesteśmy w pełni świadomi kwestii prawnych związanych z udostępnianiem obrazów. Podobnie jak w przypadku wszelkich treści wizualnych, wykorzystanie ich wiąże się z kwestiami prywatności i zgody. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby sprostać tym wyzwaniom i zapewnić, że wszystkie obrazy wyświetlane w widgetach i innych obszarach są obsługiwane z najwyższą starannością i poszanowaniem zgody użytkowników.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak aktywować i używać obrazów w widgetach, zapoznaj się z naszym artykułem w Centrum pomocy.

⭐⭐⭐⭐⭐

Odpowiadanie na opinie za pomocą sztucznej inteligencji dzięki Smart Review Assistant

02.03.2023

Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich nie tylko od czasu szumu wokół ChatGPT. Samouczące się oprogramowanie wnosi również wartość dodaną do handlu online. Smart Review Assistant generuje dostosowane, wysokiej jakości odpowiedzi na opinie klientów za pomocą jednego kliknięcia myszy. Z tego artykułu dowiesz się, co potrafi to narzędzie i dlaczego warto je wykorzystywać.

smart review assistant od Trusted Shops

Profile opinii stanowią ważny element budulcowy reputacji sklepu online, dlatego firmy powinny pokazać się na nich z jak najlepszej strony. Oprócz pozytywnych opinii klientów obejmuje to również publiczne odpowiedzi sklepu. To tutaj potencjalni klienci mogą zobaczyć ton, w jakim komunikuje się przedsiębiorstwo.

Odpowiadanie na opinie nie wymaga wysiłku

Oceny klientów są ważne dla sklepu internetowego, ale indywidualne odpowiadanie na każdą z nich może być bardzo pracochłonne. Smart Review Assistant odciąża sprzedawców w tej pracy. Narzędzie formułuje odpowiednie odpowiedzi sklepu dzięki samouczącej się sztucznej inteligencji. Ma to następujące korzyści:

  • wyższa jakość: zróżnicowane i indywidualne reakcje sklepów sprawiają, że Twoja witryna jawi się w lepszym świetle,

  • oszczędność kosztów osobowych: skróć czas potrzebny na przetworzenie recenzji i zaoszczędź na kosztach związanych z personelem,

  • popraw reputację online: wysokiej jakości odpowiedzi na opinie pokazują potencjalnym klientom, że Twoja usługa jest na najwyższym poziomie.

Odpowiedni dla sklepu każdej wielkości

Smart Review Assistant jest opłacalny dla każdego sklepu internetowego, niezależnie od tego, czy jest to start-up, czy marka o już ugruntowanej pozycji. W przypadku małych sklepów, które nie zebrały jeszcze tak wielu ocen, jakość odpowiedzi jest szczególnie ważna, ponieważ reputacja w sieci jest dla wielu osób decydującym kryterium zakupu, zwłaszcza w przypadku nieznanych witryn. Narzędzie pomaga średnim i dużym firmom w łatwym przeglądaniu i odpowiadaniu na dużą liczbę przychodzących komentarzy.

Ponieważ odpowiedzi są precyzyjne i indywidualne, nie ma znaczenia, czy chcesz odpowiedzieć na pozytywne, neutralne czy negatywne opinie. Smart Review Assistant znajdzie przekonującą i zorientowaną na obsługę odpowiedź na każde zapytanie.

Jak działa Smart Review Assistant

Obsługa Smart Review Assistant w Centrum kontrolnym eTrusted jest całkowicie intuicyjna i łatwa. Po zarezerwowaniu narzędzia możesz zacząć od razu, bez konieczności dodatkowych integracji.

  1. Przejdź do opinii, na którą chcesz odpowiedzieć.

  2. Wygeneruj tekst odpowiedzi jednym kliknięciem myszy. Jeśli jesteś zadowolony, nie musisz robić nic więcej. Jeśli jednak okaże się konieczne ręczne edytowanie tekstu, jest to oczywiście możliwe.

  3. Jeśli wszystko pasuje, opublikuj tekst kolejnym kliknięciem.

  4. Komentarz zwrotny pojawia się publicznie w profilu opinii sklepu internetowego.

smart review assistant od trusted shops

Chciałbyś odpowiadać na opinie o e-sklepie bez wysiłku i w postaci treści wysokiej jakości? W takim razie Smart Review Assistant jest właściwym narzędziem dla Ciebie! Na tej stronie znajdziesz wszystkie informacje. Wypełnij formularz kontaktowy, aby otrzymać ofertę.

New call-to-action

⭐⭐⭐⭐⭐

Materiały marketingowe: wzmocnij swój marketing dzięki zaufaniu

28.11.2022

Widoczność, świadomość marki, wiarygodność, autentyczność – lista celów, do których dąży swoją pracą każdy marketingowiec jest długa. Mają one jeszcze większe znaczenie w sferze e-commerce – sferze, w której zaufanie napędza decyzje konsumentów.

materiały marketingowe trusted shops

Aby wesprzeć naszych członków w realizacji ich celów marketingowych, Trusted Shops udostępniło narzędzie Materiały marketingowe. To miejsce, w którym sprzedawcy mogą znaleźć i dostosować różne elementy zaufania do swoich działań promocyjnych i jest ono dostępne w ramach każdego członkostwa Trusted Shops. Od newsletterów i banerów po posty w mediach społecznościowych i filmy – Materiały marketingowe zostały stworzone po to, aby zwiększyć zaufanie do Twojej reklamy.

Nie ma szybszego sposobu na budowanie zaufania

Aby przejść do nowej strony z Materiałami marketingowymi, członkowie Trusted Shops muszą otworzyć swoje Centrum Kontrolne eTrusted i przejść do sekcji Marketing. Zakładka Materiały marketingowe znajduje się obok Biblioteki widgetów i nowej funkcji Kreatora postów. Stamtąd link poprowadzi Cię do strony materiałów marketingowych. Masz tam dwie możliwości.

Osoby, które mają doświadczenie w projektowaniu graficznym, mogą pobrać pełny pakiet z Centrum Kontrolnego. Dla pozostałych użytkowników stworzyliśmy oddzielną stronę Materiały marketingowe, na której można łatwo edytować pliki bezpośrednio na stronie. Link do tej strony można znaleźć w zakładce Materiały marketingowe w Centrum Kontrolnym.

Aby uzyskać dostęp do szablonów i grafik na tej stronie, członkowie muszą być zalogowani. Tworzenie dodatkowego konta nie będzie konieczne. Logowanie odbywa się poprzez pojedyncze logowanie (SSO) z Centrum Kontrolnego eTrusted, co oznacza, że po logowaniu, można automatycznie zalogować się również na stronie Materiałów marketingowych.  

W obu przypadkach będziesz miał w zasięgu ręki liczne grafiki, które dostosujesz do swoich potrzeb. Jako przykład można podać znak jakości, Trustbadge, grafiki dla certyfikowanych i niecertyfikowanych sklepów, itd. 

Wykorzystaj efekt zaufania

Dzięki tej nowej funkcji członkowie mogą zmaksymalizować wpływ swoich reklam poprzez wykorzystanie dobrze znanych elementów wiodącej europejskiej marki. Jednym z takich rozpoznawalnych elementów jest znak jakości Trusted Shops. Przyznawany jest wyłącznie sklepom internetowym, które przeszły obszerny proces certyfikacji i zostały uznane za wiarygodnych sprzedawców.

Poprzez umieszczenie znaku jakości sprzedawcy wykazują, że oferują swoim klientom Ochronę Kupującego. Stworzona w celu zwiększenia zaufania w internecie, oferuje konsumentom zabezpieczenie przed stratami finansowymi po dokonaniu zakupu.

Więcej informacji o znaku jakości i Ochronie Kupującego można znaleźć tutaj.

Zaufanie w Twoim marketingu

Dzięki Materiałom marketingowym masz morze możliwości:

Posty w mediach społecznościowych

post w mediach społecznościowych z wykorzystaniem materiałów marketingowych trusted shops

Instagram, Facebook, LinkedIn… możesz włączyć elementy zaufania do swoich działań w social mediach i dotrzeć do szerszej cyfrowej publiczności.

Banery

przykład wykorzystania materiałów marketingowych trusted shops w banerach

Przeznaczone do kierowania ruchu na stronę internetową, banery z symbolami zaufania tworzą środowisko bezpieczeństwa i mogą pomóc w zwiększeniu ruchu.

Newslettery

przykład wykorzystania materiałów marketingowych trusted shops w newsletterze

Wiadomości o sklepie wzbogacone o zaufanie.

Filmy

przykład wykorzystania materiałów marketingowych trusted shops w filmach

Gwiazdki w animacjach marketingowych.

…i więcej!

Dowiedz się, jak produkty Trusted Shops pomogły firmie Millésima zwiększyć współczynnik konwersji i poprawić jakość usług w całej Europie.

Nowe wezwanie do działania

⭐⭐⭐⭐⭐

Kreator postów: zamień opinie w przyciągające wzrok treści

06.07.2022

Szykujemy coś nowego i nie możemy się doczekać, aby się tym z Tobą podzielić! Stworzyliśmy Kreatora postów, dzięki któremu możesz wyświetlać zbierane na Trusted Shops opinie klientów w mediach społecznościowych - Facebooku, Instagramie, LinkedInie lub Twitterze. Możesz wybierać spośród wielu formatów i przenieść treści generowane przez użytkowników na zupełnie nowy poziom.

Dlaczego warto dzielić się opiniami w mediach społecznościowych?

Jako przykład wykorzystajmy Instagram. 90 proc. użytkowników platformy obserwuje co najmniej jedną markę, 50 proc. wykazuje większe zainteresowanie produktem lub marką, jeśli pojawia się w reklamie na Instagramie, a 81 proc. ankietowanych korzysta z aplikacji, aby odkrywać nowe produkty lub usługi (źródło: Instagram).

Oprócz przekonującej siły mediów społecznościowych, opinie pełnią funkcję społecznego dowodu słuszności i wpływają na decyzje zakupowe.

Teraz, dzięki Kreatorowi postów dostępnemu w centrum kontrolnym eTrusted, możesz tworzyć interesujące, przekonujące i estetyczne posty na swoim pulpicie!

Zalety wizualnego udostępniania opinii

76 proc. konsumentów twierdzi, że bardziej ufa autentycznym opiniom klientów niż zwykłym opisom produktów. Zdjęcia wzmacniają zaufanie użytkowników, ponieważ sprawiają, że recenzowane marki i produkty są bardziej namacalne.

Oto, jak możesz wykorzystać Kreatora postów.

Jak udostępniać opinie?

Czy w Twojej skrzynce odbiorczej eTrusted znalazły się wyjątkowo pozytywne opinie klientów?

Po zalogowaniu się do eTrusted i przejściu do sekcji Marketing w Centrum Kontrolnym eTrusted, znajdziesz nowego Kreatora postów. Domyślnie wybierana jest ostatnia 5-gwiazdkowa opinia (z wystarczającą liczbą znaków). Możesz jednak wybrać dowolną ocenę. Do dyspozycji jest kilka szablonów graficznych, a także indywidualnie wybrany obraz. Możesz zrobić zdjęcie, przesłać je do eTrusted i ustawić je jako tło, na którym będzie wyświetlany tekst opinii i gwiazdki oceny.

Wypróbuj Kreatora postów i puść wodze fantazji! Po utworzeniu posta możesz pobrać obraz na pulpit i udostępnić go na swoich social mediach.

kreator postów trusted shops

W których mediach społecznościowych możesz udostępniać opinie?

To zależy wyłącznie od Ciebie! Nasza funkcja umożliwia tworzenie obrazów, które można udostępniać na następujących platformach:

  • Facebook (1200x1200)

  • Instagram (1200x1200)

  • Instagram Story (1080x1920)

  • LinkedIn (1920x1080)

  • Twitter (1200x675)

Możesz także udostępnić zdjęcia w Google Ads i Pinterest, ale to od Ciebie zależy, jakie wymiary wybierzesz.

Co możesz zrobić z dostępnymi formatami?

W zależności od preferencji można wybrać jedną z następujących opcji:

  • publikacja zwykłego zdjęcia lub obrazu statycznego,

  • publikacja albumu/karuzeli ze zdjęciami Na Instagramie można na przykład utworzyć post z karuzelą, wybierając kilka obrazów. Dzięki tej opcji możesz sprawić, że użytkownicy będą przesuwać palcem po różnych opiniach, lub że na pierwszym zdjęciu będzie znajdowało się jedno zdanie z dłuższego komentarza, a na kolejnych - ciąg dalszy.

📱 Nie masz jeszcze aplikacji eTrusted? Pobierz ją, korzystając z poniższych kodów QR:

IOS-IT-qr

iPhone

ANDROID-IT-qrAndroid

Dowiedz się więcej na temat Kreatora postów:

Nowe wezwanie do działania

⭐⭐⭐⭐⭐

Zaproszenia do wystawienia opinii przez Review Collector

28.06.2022

Opinie opowiadają historię. Historię usług, produktów oraz reputacji całego sklepu. Są istotne nie tylko dla konsumentów, którzy chcą się dowiedzieć więcej o sklepie internetowym i oferowanych towarach, ale także przyczyniają się do ogólnego rozwoju sprzedawcy.

Opinie o produktach mają przede wszystkim kluczowe znaczenie dla wyższej konwersji, niższych wskaźników zwrotów i ogólnego zadowolenia klienta. Dostęp do informacji pozostawionych przez wcześniejszych kupujących jest cenny, ponieważ ułatwia podejmowanie trafnych decyzji zakupowych.

Aby umożliwić sklepom zbieranie większej liczby opinii od samego początku członkostwa, Trusted Shops wprowadziło narzędzie Review Collector. W pierwszej fazie sprzedawcy mogli za jego pomocą ręcznie wysyłać klientom zaproszenia do wystawienia komentarza na temat usługi.

W ramach aktualizacji produktu przedstawiamy nasze zmodernizowane narzędzie Review Collector. Dzięki niemu sklepy mogą teraz ręcznie wysyłać swoim klientom zaproszenia do wystawienia opinii zarówno na temat usług, jak i produktów.

Czym jest Review Collector?

Review Collector umożliwia sklepom ręczne wysyłanie zaproszeń do wystawienia opinii. Sklepy mogą korzystać z tego narzędzia od samego początku członkostwa w Trusted Shops. Już w trakcie integracji technicznej sprzedawcy mogą zbierać opinie o swoim biznesie.

Dzięki narzędziu handlowcy mogą poprosić swoich stałych klientów o przejrzenie wcześniejszych zamówień i dzięki temu szybko zebrać pierwsze opinie o sklepie. W tym celu sprzedawcy przesyłają na platformę eTrusted plik CSV zawierający dane klientów – w tym adresy e-mail, numery referencyjne zamówień oraz imiona i nazwiska.

Sprzedawcy detaliczni powinni przed zebraniem i wykorzystaniem danych uzyskać zgodę swoich klientów.

Narzędzie Review Collector do zbierania opinii o produktach

Za pomocą zaktualizowanego narzędzia Review Collector sklepy mają teraz możliwość ręcznego wysyłania klientom zaproszeń do wystawienia opinii nie tylko o usługach, ale również o produktach. Aby korzystać z tej opcji, sprzedawcy muszą mieć wykupione opinie o produktach Trusted Shops.

Zaktualizowane narzędzie Review Collector działa tak samo jak dotychczas. Jedyna zmiana polega na tym, że sprzedawcy mogą teraz we wczytanym pliku CSV oprócz danych klienta zawrzeć także dane produktów – takie jak daty transakcji, nazwy produktów, SKU i adresy URL produktów. Dane produktów należy uwzględnić tylko wtedy, gdy sklep chce zbierać opinie o produktach.

Ponadto narzędzie Review Collector zostało wzbogacone o nowy interfejs użytkownika. Dostępny dotychczas szablon CSV do pobrania i wypełnienia przez sprzedawców zawiera teraz kategorie niezbędne do zbierania opinii o produktach.

Aby uzyskać więcej informacji na temat ręcznego zapraszania klientów do wystawiania opinii za pomocą narzędzia Review Collector, przeczytaj ten artykuł.

⭐⭐⭐⭐⭐

Opinie prosto w Twojej skrzynce

08.06.2022

Dobre czy złe, opinie klientów mogą być bardzo zróżnicowane. W związku z tym należy na bieżąco monitorować nowe oceny. Niezależnie od tego, czy są to opinie wykazujące dużą satysfakcję klienta, czy zaskakująco negatywne, ta forma treści generowanych przez użytkowników jest niezwykle cenna w demonstrowaniu jakości marki.

ilustracja przedstawiająca koncept wysyłania powiadomień

Odwiedzający sklep internetowy korzystają z opinii, aby określić wiarygodność danego sklepu i uzyskać wsparcie w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych. Jeśli jednak konsument odwiedza sekcję opinii i odkrywa, że zarówno te negatywne, jak i pozytywne są pozostawiane bez odpowiedzi, może założyć, że marka nie jest zainteresowana zdaniem kupujących.

Dlaczego odpowiadanie na opinie jest ważne?

Nikt nie chce czuć się ignorowany. Jeśli więc opinie są pozostawione bez odpowiedzi, klienci mogą być mniej skłonni do pozostawienia własnej. Mniejsza liczba recenzji powoduje gorszą wiarygodność marki. Ta z kolei prowadzi do niskiej stopy konwersji. Ostatecznie sprzedawcy, którzy nie odpowiadają na opinie, ryzykują niższą sprzedażą.

Aby pomóc naszym członkom w śledzeniu otrzymywanych opinii i ułatwić im interakcję z klientami, Trusted Shops opracował nową funkcję na platformie eTrusted: powiadomienia e-mail o nowych opiniach. To narzędzie dla sprzedawców, którzy chcą monitorować opinie klientów i natychmiast na nie odpowiadać.

Powiadomienia e-mail o nowych opiniach

Jak to działa

Nowa funkcja jest dostępna na platformie eTrusted dla wszystkich członków Trusted Shops. W ustawieniach użytkownika eTrusted sprzedawcy muszą aktywnie zasubskrybować powiadomienia e-mail. Powiadomienia można konfigurować również na podstawie oceny w gwiazdkach. Na przykład można aktywować powiadomienia dla opinii 1- i 2-gwiazdkowych, 3-gwiazdkowych i/lub 4- i 5-gwiazdkowych.

powiadomienia e-mail trusted shops

Co zawiera wiadomość e-mail z powiadomieniem?

Za każdym razem, gdy klient przesyła ocenę usługi lub produktu, na adres e-mail użyty do zalogowania się w eTrusted zostaje wysłana wiadomość z powiadomieniem opartym na wcześniej ustawionej konfiguracji na platformie eTrusted. Zawiera ono m.in. pełną treść opinii i jej tytuł (bez względu na to, czy dotyczy ona usługi czy produktu), liczbę gwiazdek oraz bezpośredni link do opinii na eTrusted.

Jakie są zalety tej funkcji?

Po aktywacji członkowie są na bieżąco informowani o nowych opiniach. Dzięki temu są w stanie natychmiast reagować na otrzymane informacje. Jest to szczególnie ważne w przypadku opinii negatywnych. Szybko reagując na nieprzychylne recenzje, sprzedawcy mogą błyskawicznie rozwiązać wszelkie problemy, z którymi borykają się klienci, i wykazać się troską.

Kolejną zaletą tej funkcji jest możliwość wyboru opinii, o których członkowie chcą być powiadamiani. Jeśli sprzedawca jest bardziej zainteresowany szybką odpowiedzią na negatywne opinie, może aktywować powiadomienia o opiniach jedno- i dwugwiazdkowych. Jeśli chce otrzymywać powiadomienia o wszystkich opiniach, może po prostu aktywować wszystkie kategorie. W związku z tym funkcję można dostosować do indywidualnych potrzeb.

Powiązane funkcje Trusted Shops

Aplikacja mobilna Trusted Shops to kolejne narzędzie, za pomocą którego sklepy internetowe mogą śledzić opinie i odpowiadać na nie. Dzięki aplikacji członkowie Trusted Shops mogą otrzymywać powiadomienia push o negatywnych opiniach, odpowiadać na opinie klientów i udostępniać je w mediach społecznościowych. Oprócz funkcji powiadomień, aplikacja mobilna eTrusted umożliwia przeglądanie opinii i zarządzanie nimi w podróży.

⭐⭐⭐⭐⭐

Zarządzaj reputacją w sieci z Menedżerem Wizerunku

02.04.2021

Czy możesz pochwalić się dobrymi opiniami sklepu na wszystkich platformach zbierających opinie? Kiedy nowy klient ma zamiar dokonać zakupu, często najpierw sprawdza w internecie, jakie recenzje ma dane miejsce. Ale czy te rzeczywiście odpowiadają jakości obsługi, którą zapewniasz? Strony, którymi nie zarządzasz, mogą tworzyć mniej pozytywny obraz Twojego biznesu. Jak więc sprawić, by wszędzie cieszyć się dobrą reputacją? Trusted Shops ma rozwiązanie: Menedżer Wizerunku!

Dlaczego Twoja reputacja online jest ważna?

Jeśli masz sklep internetowy, dostajesz wiele recenzji. Również na stronach, na których nie stworzyłeś profilu. Pomyśl na przykład o Trustpilot i Google Moja Firma. Wszystkie te opinie są czytane przez (potencjalnych) klientów i na ich podstawie ci podejmują decyzję o złożeniu zamówienia u Ciebie lub Twojego konkurenta. Jak nietrudno zgadnąć, wybierają biznes, który cieszy się najlepszymi recenzjami. To właśnie na tym miejscu powinieneś być!

Dlaczego recenzje różnią się w zależności od platformy?

Wyobraź sobie, że jesteś klientem. Złożyłeś zamówienie i otrzymałeś je zgodnie z planem i na czas. Czy w takiej sytuacji zamierzasz aktywnie szukać firmy online, aby powiedzieć im, co myślisz o zamówieniu? A jeśli zamówienie nie zostało dostarczone w należyty sposób? Większość ludzi szuka firmy po dokonaniu zamówienia tylko wtedy, gdy coś pójdzie nie tak. Oznacza to, że wielu zadowolonych klientów się nie udziela.

Aktywnie prosząc swoich klientów o zostawienie opinii, masz szansę, że kupujący z pozytywnymi doświadczeniami również dadzą Ci o sobie znać. Wielokrotnie przekonujemy się, że aktywne pytanie klientów przyczynia się do powstawania lepszych recenzji! Istnieje zatem duża szansa, że masz dobry wynik na platformie opinii Trusted Shops.

Oczywiście chcesz, by sytuację tę rozszerzyć na inne platformy z opiniami. I właśnie dlatego proponujemy wyjątkowe rozwiązanie.

W jaki sposób Menedżer Wizerunku pomaga poprawić reputację online?

menedżer wizerunku trusted shops

Jeśli korzystasz z opinii Trusted Shops, nasz system automatycznie wyśle do Twojego klienta zapytanie o zostawienie oceny. Dzięki temu masz pewność, że to prawdziwy klient zostawia recenzję i zachęca innych do zrobienia tego samego.

Standardowo opinie trafiają tylko do profilu Trusted Shops, ale dzięki Menedżerowi Wizerunku możemy iść o krok dalej.

Dzięki nowemu narzędziu Trusted Shops możesz wysyłać wnioski nie tylko do swojego profilu opinii na naszej platformie, ale także do innych dostawców, takich jak Trustpilot i Google My Business. Wystarczy, że będziesz członkiem Trusted Shops, co oznacza, że nie musisz płacić za profile w innych serwisach! Poza tym korzystanie z Menedżera Wizerunku jest bardzo proste.

Jak dokładnie działa Menedżer Wizerunku?

To trzy proste kroki:

Krok 1. Dodaj profile innych usługodawców

menedżer wizerunku trusted shops

Tutaj możesz określić profile, dla których chcesz zbierać recenzje. Obecnie możesz dodać swoje profile z Trusted Shops, Trustpilot i Google Moja Firma.

Krok 2. Skonfiguruj dystrybucję

Tutaj określasz, jaki procent Twoich recenzji jest przeznaczony na którą platformę. Masz pełną kontrolę!

menedżer wizerunku trusted shops

Krok 3. Automatyczne wysyłanie zaproszeń

Nie musisz już nic robić. Nasz system automatycznie wysyła prośby o recenzję.

Rezultat: dobra opinia na każdej platformie!

Zdobądź reputację, na którą zasługujesz na wszystkich wprowadzonych profilach.

menedżer wizerunku trusted shops

Jeśli chcesz poprawić swoją reputację w sieci na wszystkich platformach recenzyjnych, Menedżer Wizerunku jest rozwiązaniem dla Ciebie.

Pełne wyjaśnienie można znaleźć na stronie narzędzia. Tam możesz też skontaktować się z naszymi ekspertami, by uzyskać bezpłatną konsultację na temat Menedżera Wizerunku i innych produktów Trusted Shops, które mogą pomóc Twojemu e-sklepowi.

Kliknij przycisk poniżej, aby odwiedzić stronę Menedżera Wizerunku!

Poznaj Menedżera Wizerunku

⭐⭐⭐⭐⭐

Chcesz wiedzieć więcej na temat naszych produktów? Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na Twoje pytania:

Skontaktuj się z nami

22.09.2023

Trusted Shops

Trusted Shops

© 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies