Co to jest SXO i jak wpływa na e-commerce?
SXO to podejście łączące SEO oraz UX i ma na celu zadowolenie zarówno robotów wyszukiwarek, jak i użytkowników.
SXO to podejście łączące SEO oraz UX i ma na celu zadowolenie zarówno robotów wyszukiwarek, jak i użytkowników.
Obchodzony 11 listopada Dzień Singla to wyprzedażowe święto, które narodziło się w Chinach, ale staje się coraz popularniejsze w Europie.
W tym artykule poznasz 5 narzędzi i 7 wskazówek, jak zaplanować posty i ułatwić tworzenie treści w mediach społecznościowych swojego e-sklepu.
Presja związana ze sprzedażą może odcisnąć pięto na zdrowiu psychicznym. Jak sprawić, by Twój zespół sprzedaży uniknął wypalenia?
Influencer marketing może stanowić świetne narzędzie do budowania świadomości marki i zwiększania sprzedaży. Jak wdrożyć tę strategię?
Reklamy tekstowe Google AdWords są głównym elementem każdej płatnej kampanii bazującej na wynikach wyszukiwania. Reklamy tekstowe Google AdWords są...
Stworzyłeś jeden produkt i zastanawiasz się, czy warto otwierać dla niego sklep internetowy? Odpowiedź brzmi: tak!
Jak sprzedawać, gdy klient mówi „nie”? Z downsellingiem. Dowiedz się, co to jest i jak możesz go oferować w swoim e-sklepie.