Co to jest downselling? Przykłady dla e-commerce

Jak sprzedawać, gdy klient mówi „nie”? Z downsellingiem. Dowiedz się, co to jest i jak możesz go oferować w swoim e-sklepie.

5min. czytania  |  05.09.2022

SEO kontra SEA: najlepsza strategia na zwiększenie widoczności

SEO czy SEA - jaka jest różnica i jak wykorzystać obie strategie, aby zwiększyć świadomość swojej marki, ruch na stronie i sprzedaż?

5min. czytania  |  01.09.2022

Radzenie sobie z negatywnymi i fałszywymi opiniami w Google

Opinie wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Dowiedz się, jak zarządzać opiniami Google, aby poprawić swój wizerunek!

4min. czytania  |  25.08.2022

Jak znaleźć niszę rynkową? Porady dla e-sprzedawców

Znalezienie niszy rynkowej to szansa na wyróżnienie się na rynku i zwiększenie sprzedaży. Może się jednak wiązać z pewnym ryzykiem.

4min. czytania  |  22.08.2022

Jak wykorzystywać badania fokusowe do zwiększania sprzedaży?

Grupy fokusowe mogą być dla firm świetnym sposobem na poznanie punktu widzenia konsumentów. Co wziąć pod uwagę przed podjęciem tego projektu?

6min. czytania  |  19.08.2022

Błędy 404: jak je wykryć i naprawić?

Ups, ta strona nie istnieje! Dowiedz się, jak wyeliminować błędy 404 i jak ich obecność wpływa na SEO.

5min. czytania  |  16.08.2022

Pokolenie silver w e-commerce: wskazówki marketingowe

Pokolenie silver, czyli osoby po 55. roku życia, są coraz mocniej obecni w sieci. Jaką strategię marketingową przyjąć, by do nich dotrzeć?

4min. czytania  |  11.08.2022

Kompletny przewodnik po WhatsApp Business

Dowiedz się, jak działa WhatsApp Business i sprawdź, jak korzystać z tej aplikacji, by poprawić jakość usług.

7min. czytania  |  04.08.2022

Jak wypromować sklep internetowy? 7 kroków

SEO, media społecznościowe, blog... to tylko niektóre z metod promocji sklepu internetowego. O czym jeszcze trzeba pamiętać?

11min. czytania  |  01.08.2022
Wybierz kraj: