Zdjęcia produktu, które sprzedają – 10 wskazówek
Wśród wielu elementów sklepu internetowego, które mogą mieć wpływ na sprzedaż, warto zwrócić uwagę na zdjęcia produktów.
Wśród wielu elementów sklepu internetowego, które mogą mieć wpływ na sprzedaż, warto zwrócić uwagę na zdjęcia produktów.
W tym artykule porozmawiamy o marketingu predykcyjnym, bardzo ważnej technice, która pomoże utrzymać Twój biznes na powierzchni.
Chcesz zdobyć więcej obserwujących na Instagramie i tworzyć angażujące posty? Zrozumienie, jak działa algorytm, da ci przewagę nad konkurencją.
Google Lighthouse to narzędzie umożliwiające przeprowadzenie audytu strony internetowej. Jak z niego korzystać i jakie korzyści oferuje?
Wśród najważniejszych kwestii przy tworzeniu mailingów do klientów znajdują się m.in. personalizacja i czas wysyłki.
Dzięki narzędziom do monitorowania mediów społecznościowych możesz dowiedzieć się, co użytkownicy mówią o Tobie w internecie.
Sekcja O nas na stronie sklepu, jeśli dobrze napisana, może przekonać odwiedzającego do dokonania zakupu. Jak ją stworzyć?
Propozycja wartości i business model canvas pomogą Ci w sukcesie Twojej marki. Dowiedz się, czym one są i dlaczego są ważne.