Techniczne SEO – odpowiedzi na najczęstsze pytania

Optymalizacja pod kątem SEO to nie tylko praca nad właściwymi tekstami, ale też wiele aspektów technicznych. Oto najważniejsze z nich.

5min. czytania  |  07.11.2022

Czym jest efekt ROPO i jak sobie z nim radzić?

ROPO, czyli strategia szukania produktów w internecie i ich zakup offline, to coś, z czym boryka się wiele e-sklepów. Jak sobie z tym radzić?

5min. czytania  |  03.11.2022

Inbound marketing: co to jest i jak działa?

Dowiedz się, jak stworzyć strategię marketingu przychodzącego, aby pozyskiwać potencjalnych klientów i zwiększać konwersje.

4min. czytania  |  27.10.2022

Social media – 10 kluczowych pojęć

Hashtag, feed, posty organiczne i płatne... znajomość najważniejszych pojęć związanych z social mediami pomoże Ci w ustaleniu właściwej strategii.

4min. czytania  |  24.10.2022

Sposoby na zwiększenie sprzedaży podczas mistrzostw świata

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej już za chwilę. To doskonały moment na promocję swojego sklepu – wykorzystaj go! W dzisiejszym artykule opisujemy, jak...

3min. czytania  |  13.10.2022

10 wskazówek, jak zmniejszyć zużycie energii w Twojej firmie

Przedstawiamy 10 wskazówek, jak zmniejszyć zużycie energii w Twojej firmie, obniżyć rachunki i działać na rzecz środowiska.

5min. czytania  |  10.10.2022

Co to jest SXO i jak wpływa na e-commerce?

SXO to podejście łączące SEO oraz UX i ma na celu zadowolenie zarówno robotów wyszukiwarek, jak i użytkowników.

4min. czytania  |  06.10.2022

Dzień Singla – największe święto zakupowe w roku

Obchodzony 11 listopada Dzień Singla to wyprzedażowe święto, które narodziło się w Chinach, ale staje się coraz popularniejsze w Europie.

4min. czytania  |  03.10.2022

5 narzędzi do planowania postów w social mediach i 7 wskazówek

W tym artykule poznasz 5 narzędzi i 7 wskazówek, jak zaplanować posty i ułatwić tworzenie treści w mediach społecznościowych swojego e-sklepu.

4min. czytania  |  29.09.2022
Wybierz kraj: