Co to jest SXO i jak wpływa na e-commerce?

SXO to podejście łączące SEO oraz UX i ma na celu zadowolenie zarówno robotów wyszukiwarek, jak i użytkowników.

4min. czytania  |  06.10.2022

Dzień Singla – największe święto zakupowe w roku

Obchodzony 11 listopada Dzień Singla to wyprzedażowe święto, które narodziło się w Chinach, ale staje się coraz popularniejsze w Europie.

4min. czytania  |  03.10.2022

5 narzędzi do planowania postów w social mediach i 7 wskazówek

W tym artykule poznasz 5 narzędzi i 7 wskazówek, jak zaplanować posty i ułatwić tworzenie treści w mediach społecznościowych swojego e-sklepu.

4min. czytania  |  29.09.2022

Jak zwiększyć efektywność zespołu sprzedaży?

Presja związana ze sprzedażą może odcisnąć pięto na zdrowiu psychicznym. Jak sprawić, by Twój zespół sprzedaży uniknął wypalenia?

4min. czytania  |  26.09.2022

Kampanie marketingowe z udziałem influencerów

Influencer marketing może stanowić świetne narzędzie do budowania świadomości marki i zwiększania sprzedaży. Jak wdrożyć tę strategię?

8min. czytania  |  22.09.2022

8 wskazówek, jak przygotować skuteczne reklamy Google Ads

Reklamy tekstowe Google AdWords są głównym elementem każdej płatnej kampanii bazującej na wynikach wyszukiwania. Reklamy tekstowe Google AdWords są...

4min. czytania  |  12.09.2022

Jak rozpocząć sprzedaż online z jednym produktem

Stworzyłeś jeden produkt i zastanawiasz się, czy warto otwierać dla niego sklep internetowy? Odpowiedź brzmi: tak!

5min. czytania  |  08.09.2022

Co to jest downselling? Przykłady dla e-commerce

Jak sprzedawać, gdy klient mówi „nie”? Z downsellingiem. Dowiedz się, co to jest i jak możesz go oferować w swoim e-sklepie.

5min. czytania  |  05.09.2022

SEO kontra SEA: najlepsza strategia na zwiększenie widoczności

SEO czy SEA - jaka jest różnica i jak wykorzystać obie strategie, aby zwiększyć świadomość swojej marki, ruch na stronie i sprzedaż?

5min. czytania  |  01.09.2022
Wybierz kraj: