Jak wyświetlać opinie w e-sklepie za pomocą widgetów?
Dowiedz się, jak wykorzystać widgety opinii w e-sklepie, aby zwiększyć zaufanie klientów i sprzedaż dzięki integracji z Trusted Shops.
Szybkość ładowania się strony Twojego sklepu internetowego ma nie tylko duży wpływ na konwersję, ale także na pozycję w wyszukiwarkach. W tym artykule przedstawiamy 7 wskazówek, jak zwiększyć szybkość ładowania witryny. Pokażemy też kilka narzędzi, które pomogą Ci zidentyfikować problemy spowalniające ładowanie się Twojej strony i je naprawić.
Kiedy mówimy o szybkości ładowania, należy wyraźnie zaznaczyć, że chodzi nam o prędkość danej strony na dowolnym urządzeniu elektronicznym. Oznacza to, że Twoja strona powinna ładować się szybko zarówno na komputerze stacjonarnym, jak i na smartfonie czy tablecie.
A jeśli weźmiemy pod uwagę, że aż 76 proc. Polaków dokonuje zakupów online za pośrednictwem telefonu komórkowego, to ważne jest, abyś upewnił się, że prędkość ładowania Twojej strony na tego typu urządzeniu jest optymalna.
Według Think with Google:
Dlatego idealny czas ładowania strony wynosi poniżej 3 sekund.
Oto 7 wskazówek, jak zwiększyć szybkość ładowania witryny e-commerce.
Jeśli posiadasz już sklep internetowy, warto najpierw przyjrzeć się obecnemu stanowi strony, aby zidentyfikować obszary wymagające poprawy. Darmowe narzędzie Google PageSpeed Insights pomoże Ci przeanalizować szybkość ładowania Twojej witryny i zidentyfikować problemy, które ją spowalniają.
Dzięki temu narzędziu dowiesz się, jakie działania musisz podjąć, aby strony ładowały się o kilka milisekund lub nawet sekund szybciej.
Częstym problemem dla sklepów internetowych jest szybkość ładowania się zdjęć. Obrazy są zazwyczaj dość ciężkie i dlatego ładują się wolniej. Można to łatwo rozwiązać poprzez skompresowanie ich za pomocą programu takiego jak TinyPNG (zarówno dla PNG jak i JPG). Narzędzie to pozwala na kompresję obrazów do 75 proc., bez utraty jakości.
Strony internetowe składają się z różnych kodów, np. HTML i CSS. Upewnij się, że usunąłeś zbędne symbole lub spacje. Crawler (robot indeksujący Google) czyta kod źródłowy linijka po linijce i takie zbędne elementy znacznie wydłużają czas ładowania.
Cache to pamięć każdej przeglądarki odpowiadająca za przechowywanie plików, które najdłużej pozostają statyczne na danej stronie (np. logo, zdjęcia produktów, pliki CSS itp.).
Dzięki przechowywaniu plików bezpośrednio na komputerze użytkownika, zwiększamy szybkość ładowania naszej strony, bo ten nie będzie musiał pobierać plików raz po raz. To z kolei poprawia doświadczenia użytkowników w Twoim e-sklepie.
Wybór dobrego hosta jest kolejnym istotnym czynnikiem w zwiększaniu szybkości ładowania strony. Serwer powinien być dobrze skonfigurowany i znajdować się w miejscu, w którym chcesz pozycjonować swoją stronę internetową, tak aby był w stanie zaoferować Ci dobrą obsługę i optymalną szybkość ładowania.
Zapoznaj się z poniższym artykułem, w którym podpowiadamy, jaka usługa będzie pasować najlepiej do Twojego biznesu:
Jeśli oferujesz produkty na skalę międzynarodową, powinieneś współpracować z tzw. siecią dostarczania treści (content delivery network, CDN). Tam kluczowe dane, takie jak zdjęcia produktów, mogą być przechowywane w sposób rozproszony. Kiedy żądanie jest kierowane do serwera, używany jest ten najbliższy, a prędkość ładowania jest znacznie niższa.
Przekierowania są często używane po to, by użytkownik nie wylądował na stronie, która nie istnieje. Chociaż poprawia to wrażenia użytkownika, zbyt wiele przekierowań przeciąża serwer, a to spowalnia czas ładowania strony.
Dobrze więc korzystać z narzędzi takich jak SEO Redirection – to akurat wtyczka do WordPressa, aby zidentyfikować niepotrzebne przekierowania i je usunąć.
Znak jakości Trusted Shops to „centrum zaufania” sklepu internetowego. Wyświetla on nie tylko znak jakości wraz z Ochroną Kupującego, ale także ocenę sklepu.
Jesteś ciekaw, jaki wpływ ma Trustbadge na szybkość ładowania się Twojej strony? To pytanie często zadają nam sprzedawcy. Nasz znak jakości jest zaprojektowany w taki sposób, że nie spowalnia czasu ładowania Twojej strony.
Ważne jest – zarówno dla Ciebie, jak i dla nas – aby użytkownicy robili zakupy w Twoim sklepie. Dlatego rozwiązania Trusted Shops zostały zaprojektowane tak, aby zagwarantować bezproblemowe doświadczenie klienta.
Ta publikacja jest tłumaczeniem artykułu z j. hiszpańskiego: 7 consejos para aumentar la velocidad de carga de tu sitio
13.12.2021Dowiedz się, jak wykorzystać widgety opinii w e-sklepie, aby zwiększyć zaufanie klientów i sprzedaż dzięki integracji z Trusted Shops.
Zasada E-E-A-T ocenia jakość strony, biorąc pod uwagę jej ekspertyzę, doświadczenie, autorytet i wiarygodność. W jaki sposób wpływa ona na SEO?