Skuteczna strona główna sklepu online: jak ją zaprojektować?

Twoja strona główna ma tylko kilka sekund, by przekonać użytkownika do zakupu. Sprawdź jak zbudować zaufanie i zamienić odwiedzających w klientów.

9min. czytania  |  14.08.2025

Jak sklepy z tymi samymi produktami mogą się wyróżnić?

Twój sklep internetowy sprzedaje te same produkty, co rynkowi konkurenci. Co możesz zrobić, aby się wyróżnić? Czytaj dalej!

8min. czytania  |  19.06.2025

Jak zapobiegać zwrotom towaru?

Zwrot towaru to kwestia, z którą muszą mierzyć się wszyscy właściciele e-sklepów. Jakie są strategie, by ich unikać?

5min. czytania  |  30.04.2025

8 wskazówek jak zwiększyć sprzedaż latem

Chcesz cieszyć się lepszą konwersją w czasie wakacji? Wykorzystaj nasze wskazówki - m.in. marketing rekomendacyjny czy konkursy w social mediach.

6min. czytania  |  11.04.2025

Jak zwiększać sprzedaż dzięki opiniom o sklepie?

Opinie klientów są kluczowe dla e-commerce. Wpływają na decyzje zakupowe i budują zaufanie. Jak wykorzystywać je w sprzedaży?

4min. czytania  |  26.02.2025

Jak zbierać więcej opinii klientów?

Zbierając więcej opinii, możesz zwiększyć zaufanie klientów i poprawić SEO. Dowiedz się, jak skutecznie prosić o oceny swojego sklepu.

4min. czytania  |  30.01.2025

Jak zwiększyć średnią wartość koszyka zakupowego (AOV)?

Zwiększenie wartości koszyka jest możliwe - wystarczy zastosować sprawdzone metody. Dowiedz się, jak zwiększyć wartość koszyka w sklepie internetowym.

7min. czytania  |  20.11.2024

Darmowa dostawa – czy (i jak) ją oferować?

Darmowa dostawa jest oferowana przez coraz większą liczbę sklepów internetowych i pożądana przez klientów. Jak ją wdrożyć, by nie stracić?

3min. czytania  |  13.11.2024

Co to jest UX i dlaczego jest ważne dla e-sklepu?

UX to doświadczenie użytkownika i jego wrażenia z interakcji ze stroną. Jego rola jest coraz bardziej istotna w e-commerce. Co składa się na UX e-sklepu?

14min. czytania  |  16.10.2024
Wybierz kraj: