Dyrektywa cyfrowa: nadchodzą ważne zmiany dla sklepów internetowych
Dyrektywa cyfrowa to jedna z trzech dyrektyw UE, która wpłynie na funkcjonowanie niektórych e-sklepów. Co trzeba wiedzieć przed jej wejściem w życie?
Dyrektywa cyfrowa to jedna z trzech dyrektyw UE, która wpłynie na funkcjonowanie niektórych e-sklepów. Co trzeba wiedzieć przed jej wejściem w życie?
Instagram to idealna platforma do prowadzenia influencer marketingu. Jak to robić by odnieść sukces i dlaczego warto zdecydować się na taką strategię?
Wśród najbardziej irytujących dla klientów czynników w sklepach mobilnych znajdziemy m.in. nieresponsywny design czy mało intuicyjną nawigację.
Up-selling i cross-selling to skuteczne metody zwiększenia sprzedaży. Poznaj przykłady warte naśladowania i rozkręć swój e-sklep.
By newsletter był chętnie czytany, warto pamiętać o kilku zasadach. Jeśli newsletter zaciekawi konsumentów wtedy chętniej odwiedzą oni stronę sklepu.
Jakie są wady i zalety poszczególnych platform e-commerce i na co trzeba zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji o ich wyborze?
Europejskie kraje przyglądają się, czy Google Analytics jest zgodne z rozporządzeniem o ochronie danych. Czy to oznacza koniec tego narzędzia w UE?
Wbrew pozorom, emoji marketing możesz wykorzystywać w komunikacji nie tylko z młodymi klientami. Co jeszcze trzeba wiedzieć o tej strategii?