7 narzędzi niezbędnych dla e-commerce

Poznaj narzędzia niezbędne do efektywnego prowadzenia biznesu i odniesienia sukcesu. Na liście m.in. oprogramowanie do CRM i e-mail marketingu.

4min. czytania  |  06.06.2022

Black Hat SEO: 12 technik, których należy unikać

Osiągnięcie wysokiej pozycji w Google? Uważaj na Black Hat SEO! Przedstawiamy 12 zabronionych technik, które mogą poskutkować karą dla Twojej witryny.

8min. czytania  |  02.06.2022

Co to jest ROAS (zwrot z wydatków na reklamę)?

Odpowiadamy, jaki jest jeden z najważniejszych wskaźników marketingowych oraz zdradzamy, dlaczego niski ROAS nie zawsze jest czymś złym.

3min. czytania  |  30.05.2022

Docieranie do klientów w e-commerce: 6 wskazówek

Sprawienie, by klient dobrze się poczuł, jest istotne także w sklepach online. Jak docierać do kupujących w e-commerce?

3min. czytania  |  26.05.2022

5 wskazówek ułatwiających nawigację po witrynie

Nie trać potencjalnych klientów, przez zagmatwaną strukturę witryny. Poznaj kilka dobrych praktyk ułatwiających nawigację po witrynie.

6min. czytania  |  12.05.2022

Duży ruch, mała konwersja - co robić?

Uruchomienie własnej strony internetowej może być bardzo ekscytującym momentem. Może być też niezwykle frustrujące. Zwłaszcza gdy poświęcasz swojej...

4min. czytania  |  25.04.2022

Buyer persona – co to jest i jak ją stworzyć?

Stworzenie buyer persony to dobry sposób na poznanie potrzeb Twojego klienta, a także pomoc w tworzeniu właściwej komunikacji.

3min. czytania  |  19.04.2022

Jak ulepszyć wyszukiwarkę w sklepie i zwiększyć konwersję

Z wyszukiwarek w sklepie internetowym korzysta średnio 20 proc. odwiedzających, a zoptymalizowanie tego elementu może doprowadzić do większej sprzedaży.

5min. czytania  |  12.04.2022

Skuteczny marketing na Twitterze – 9 wskazówek

Chcesz zwiększyć konwersję i świadomość marki za pomocą Twittera? Oto wskazówki, jak stworzyć skuteczną strategię na tej platformie.

5min. czytania  |  04.04.2022
Wybierz kraj: