Jak ulepszyć wyszukiwarkę w sklepie i zwiększyć konwersję
Z wyszukiwarek w sklepie internetowym korzysta średnio 20 proc. odwiedzających, a zoptymalizowanie tego elementu może doprowadzić do większej sprzedaży.
Z wyszukiwarek w sklepie internetowym korzysta średnio 20 proc. odwiedzających, a zoptymalizowanie tego elementu może doprowadzić do większej sprzedaży.
Chcesz zwiększyć konwersję i świadomość marki za pomocą Twittera? Oto wskazówki, jak stworzyć skuteczną strategię na tej platformie.
Dyrektywa cyfrowa to jedna z trzech dyrektyw UE, która wpłynie na funkcjonowanie niektórych e-sklepów. Co trzeba wiedzieć przed jej wejściem w życie?
Instagram to idealna platforma do prowadzenia influencer marketingu. Jak to robić by odnieść sukces i dlaczego warto zdecydować się na taką strategię?
Wśród najbardziej irytujących dla klientów czynników w sklepach mobilnych znajdziemy m.in. nieresponsywny design czy mało intuicyjną nawigację.
Up-selling i cross-selling to skuteczne metody zwiększenia sprzedaży. Poznaj przykłady warte naśladowania i rozkręć swój e-sklep.
By newsletter był chętnie czytany, warto pamiętać o kilku zasadach. Jeśli newsletter zaciekawi konsumentów wtedy chętniej odwiedzą oni stronę sklepu.
Jakie są wady i zalety poszczególnych platform e-commerce i na co trzeba zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji o ich wyborze?