Szukaj na blogu

      Dyrektywa cyfrowa: nadchodzą ważne zmiany dla sklepów internetowych

      Dyrektywa cyfrowa to jedna z trzech dyrektyw UE, która wpłynie na funkcjonowanie niektórych e-sklepów. Co trzeba wiedzieć przed jej wejściem w życie?

      3min. czytania  |  21.03.2022

      Skuteczny influencer marketing na Instagramie [+ przykłady]

      Instagram to idealna platforma do prowadzenia influencer marketingu. Jak to robić by odnieść sukces i dlaczego warto zdecydować się na taką strategię?

      5min. czytania  |  14.03.2022

      Co najbardziej irytuje klientów w mobilnych wersjach e-sklepów?

      Wśród najbardziej irytujących dla klientów czynników w sklepach mobilnych znajdziemy m.in. nieresponsywny design czy mało intuicyjną nawigację.

      3min. czytania  |  07.03.2022

      Up-selling, cross-selling - sposoby na większą sprzedaż

      Up-selling i cross-selling to skuteczne metody zwiększenia sprzedaży. Poznaj przykłady warte naśladowania i rozkręć swój e-sklep.

      4min. czytania  |  03.03.2022

      10 wskazówek, jak z sukcesem wysyłać newsletter

      By newsletter był chętnie czytany, warto pamiętać o kilku zasadach. Jeśli newsletter zaciekawi konsumentów wtedy chętniej odwiedzą oni stronę sklepu.

      2min. czytania  |  28.02.2022

      Porównanie platform e-commerce: która jest najlepsza?

      Jakie są wady i zalety poszczególnych platform e-commerce i na co trzeba zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji o ich wyborze?

      6min. czytania  |  24.02.2022

      Francja: Google Analytics narusza RODO

      Europejskie kraje przyglądają się, czy Google Analytics jest zgodne z rozporządzeniem o ochronie danych. Czy to oznacza koniec tego narzędzia w UE?

      4min. czytania  |  21.02.2022

      Emoji marketing – co to jest i jak go skutecznie wykorzystać?

      Wbrew pozorom, emoji marketing możesz wykorzystywać w komunikacji nie tylko z młodymi klientami. Co jeszcze trzeba wiedzieć o tej strategii?

      4min. czytania  |  17.02.2022

      Minimalna wartość zamówienia: czy ma sens w Twoim e-sklepie?

      Minimalna wartość zamówienia ma dużo zalet - m.in. może pomóc w zmniejszeniu liczby porzuconych koszyków. Czy warto wprowadzić taką opcję w swoim...

      3min. czytania  |  14.02.2022
      Select Country: