7 narzędzi niezbędnych dla e-commerce
Poznaj narzędzia niezbędne do efektywnego prowadzenia biznesu i odniesienia sukcesu. Na liście m.in. oprogramowanie do CRM i e-mail marketingu.
Poznaj narzędzia niezbędne do efektywnego prowadzenia biznesu i odniesienia sukcesu. Na liście m.in. oprogramowanie do CRM i e-mail marketingu.
Osiągnięcie wysokiej pozycji w Google? Uważaj na Black Hat SEO! Przedstawiamy 12 zabronionych technik, które mogą poskutkować karą dla Twojej witryny.
Odpowiadamy, jaki jest jeden z najważniejszych wskaźników marketingowych oraz zdradzamy, dlaczego niski ROAS nie zawsze jest czymś złym.
Sprawienie, by klient dobrze się poczuł, jest istotne także w sklepach online. Jak docierać do kupujących w e-commerce?
Nie trać potencjalnych klientów, przez zagmatwaną strukturę witryny. Poznaj kilka dobrych praktyk ułatwiających nawigację po witrynie.
Uruchomienie własnej strony internetowej może być bardzo ekscytującym momentem. Może być też niezwykle frustrujące. Zwłaszcza gdy poświęcasz swojej...
Stworzenie buyer persony to dobry sposób na poznanie potrzeb Twojego klienta, a także pomoc w tworzeniu właściwej komunikacji.
Z wyszukiwarek w sklepie internetowym korzysta średnio 20 proc. odwiedzających, a zoptymalizowanie tego elementu może doprowadzić do większej sprzedaży.