Fulfillment i skalowanie biznesu na nowe rynki

Chociaż usługi fulfillmentowe znane są od dawna, to ostatnio mówi się o nich więcej. To dlatego, że e-sklepy coraz śmielej myślą o sprzedaży za granicę.

4min. czytania  |  30.06.2022

Niebieski znaczek w social mediach: jak go otrzymać?

Niebieski znaczek oznacza, że profil jest zweryfikowany. Jak go zdobyć na najpopularniejszych platformach?

8min. czytania  |  27.06.2022

Jak dobrać kolory na stronę internetową?

Najlepsze kolory dla Twojej witryny to takie, które zapamiętają Twoi docelowi odbiorcy i oddadzą wartości Twojej marki. Jak je dobrać?

5min. czytania  |  23.06.2022

Przekierowania – ich rodzaje i znaczenie dla SEO

Przekierowania mają na celu przenieść użytkownika pod inny adres. Jakie są zalety tego rozwiązania i jaki mają wpływ na ruch organiczny?

4min. czytania  |  20.06.2022

Jak odnieść sukces w marketingu w social mediach?

Marketing w social mediach może być doskonałym narzędziem do budowania relacji z docelowymi odbiorcami, zarówno byłymi, jak i potencjalnymi klientami.

6min. czytania  |  15.06.2022

Najważniejsze wskaźniki KPI dla e-commerce

Czym są wskaźniki KPI i dlaczego to pojęcie jest tak ważne? Którym z nich powinni przyjrzeć się właściciele e-sklepów?

5min. czytania  |  13.06.2022

7 narzędzi niezbędnych dla e-commerce

Poznaj narzędzia niezbędne do efektywnego prowadzenia biznesu i odniesienia sukcesu. Na liście m.in. oprogramowanie do CRM i e-mail marketingu.

4min. czytania  |  06.06.2022

Black Hat SEO: 12 technik, których należy unikać

Osiągnięcie wysokiej pozycji w Google? Uważaj na Black Hat SEO! Przedstawiamy 12 zabronionych technik, które mogą poskutkować karą dla Twojej witryny.

8min. czytania  |  02.06.2022

Co to jest ROAS (zwrot z wydatków na reklamę)?

Odpowiadamy, jaki jest jeden z najważniejszych wskaźników marketingowych oraz zdradzamy, dlaczego niski ROAS nie zawsze jest czymś złym.

3min. czytania  |  30.05.2022
Wybierz kraj: