Kod SKU: co to jest i do czego służy?

Chcesz dowiedzieć się, jak uprościć proces przechowywania produktów i zachować kontrolę nad trendami zakupowymi? Ułatwi Ci to kod SKU!

5min. czytania  |  18.11.2021

Real time marketing w e-commerce: wskazówki i przykłady

Marketing w czasie rzeczywistym polega na wykorzystywaniu bieżących wydarzeń do promocji biznesu. Sprawdź, jak robią to najlepsi!

12min. czytania  |  10.11.2021

Co to jest dropshipping i jak zacząć z niego korzystać?

Dropshipping to metoda dostawy, w której sklep sprzedaje produkty, nie mając ich w magazynie. Czy to właściwa forma dla Twojego biznesu?

5min. czytania  |  02.11.2021

Co to jest link baiting? 7 skutecznych sposobów

Link baiting to jedna z metod pozyskiwania naturalnych linków. To tworzenie treści, którymi użytkownicy chcą się dzielić.

5min. czytania  |  27.10.2021

Najlepsze narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych

Aby dać znaleźć się w internecie, trzeba wiedzieć, z jakich słów kluczowych korzystać. Nie musisz zgadywać - skorzystaj z narzędzi.

7min. czytania  |  18.10.2021

Jak pisać tytuł strony? Najnowsze wytyczne Google

Google zmieniło sposób, w jaki generuje tytuł strony widoczny w wynikach wyszukiwania i radzi, w jaki sposób go tworzyć.

3min. czytania  |  14.10.2021

Obsługa klienta: robić to samemu czy zlecać?

Co jest lepsze: samodzielna obsługa klienta czy usługi contact center? Bierzemy pod uwagę m.in. wielkość, koszty i profil pracowników.

3min. czytania  |  12.10.2021

Na jakie produkty jest popyt - jak zbadać zapotrzebowanie?

Jednym z najtrudniejszych zadań w sprzedaży jest określenie, na jakie produkty jest popyt. Dowiedz się, jak to sprawdzić. Osiągniesz sukces w biznesie.

5min. czytania  |  04.10.2021

Marketing relacji, czyli jak zatrzymać klienta przy sobie

Marketing relacji skupia się na budowaniu trwałej więzi z klientem, która trwa jeszcze po zakończeniu transakcji. Jak wdrożyć tę strategię?

5min. czytania  |  28.09.2021
Wybierz kraj: