Czy sklep internetowy potrzebuje certyfikatu SSL?
Na początku działalności wszelkie koszty są dodatkowym obciążeniem. Często e-sprzedawcy zastanawiają się nad rezygnacją z certyfikatu SSL. Czy słusznie?
Na początku działalności wszelkie koszty są dodatkowym obciążeniem. Często e-sprzedawcy zastanawiają się nad rezygnacją z certyfikatu SSL. Czy słusznie?
Pop-upy mogą przyciągnąć uwagę użytkownika - ale mogą też go zirytować. Jakie są rodzaje wyskakujących okienek i w jaki sposób je wykorzystywać?
Lead magnet to darmowy bonus dla klienta, który otrzymuje go w zamian za zostawienie adresu e-mail czy innych danych kontaktowych. Co może nim być?
Jak otrzymać certyfikat Trusted Shops? Z czym to się wiąże oraz jakie wymagania musi spełnić Twój sklep internetowy? Oto najważniejsze kwestie.
Mikrokonwersje to mniejsze działania użytkownika na stronie, które mają doprowadzić do większego celu - sprzedaży. Dlaczego warto je mierzyć?
Działając w sieci wiesz, co to są słowa kluczowe i jak ważną rolę odgrywają jesli chodzi o ruch. Nie każdy jednak słyszał o słowach kluczowych long tail.
Szybkość ładowania Twojego sklepu internetowego ma nie tylko duży wpływ na konwersje, ale również na pozycję w wynikach wyszukiwania Google.
Klienci coraz chętniej wybierają usługę Click & Collect. Polega na zamawianiu produktów online i ich odbiór w sklepie. Jakie są zalety tego systemu?