Jak wyświetlać opinie w e-sklepie za pomocą widgetów?
Dowiedz się, jak wykorzystać widgety opinii w e-sklepie, aby zwiększyć zaufanie klientów i sprzedaż dzięki integracji z Trusted Shops.
Tworzenie widgetów opinii dla sklepu internetowego jest łatwe i przynosi wiele korzyści. Zwiększają one zaufanie do firmy i sprzedaż. W tym artykule pokażemy kilka przykładów widgetów i zaprezentujemy, jak zintegrować je z witryną za pomocą Trusted Shops.
Widgety to małe, interaktywne elementy na stronie internetowej, które wykonują określone funkcje, takie jak wyświetlanie opinii klientów lub chatbota na stronie głównej. Są zazwyczaj klikalne i interaktywne. Często prowadzą do dodatkowych stron lub funkcji, takich jak przegląd opinii lub okno czatu. Termin widget pochodzi od słów „window” (okno) i „gadget” (gadżet).
Widgety są idealne do integrowania dodatkowych funkcji i linków do strony sklepu, takich jak platformy mediów społecznościowych, znaki jakości, opcje kontaktu itp. W tym artykule dowiesz się, nieco więcej o widgetach związanych z opiniami.
Widgety opinii to łatwy sposób na zaprezentowanie feedbacku klientów bezpośrednio na stronie sklepu.
Oto ich zalety w skrócie:
Oto kilka widgetów opinii Trusted Shops, które można wykorzystać w sklepie internetowym.
Trustbadge umożliwia nie tylko wyświetlanie średniej oceny Twoich usług, lecz także znaku jakości Trusted Shops (z 30-dniową Ochroną Kupującego). Ten potrójny pakiet zaufania jest dostępny dla kupujących na każdej podstronie sklepu. Pomaga to upewnić użytkowników, że Twoja firma jest godna zaufania podczas całej podróży klienta.
Właściciele sklepów, którzy są członkami Community of Trust, sprzedają więcej. Dowodzi tego test A/B przeprowadzony przez sprzedawcę mebli ogrodowych Garten-und-Freizeit.de. Wersja A pokazywała stronę sklepu z Trustbadge, wersja B - bez niej. Wyniki były przekonujące: wersja z Trustbadge uzyskała o 8,66% więcej zamówień niż druga wersja w okresie testowym!
Dzięki Karuzeli z opiniami możesz prezentować swoim odwiedzającym ciągły strumień autentycznych i aktualnych opinii. Jeśli potencjalni klienci zobaczą je we właściwym miejscu i czasie, od razu zbudujesz zaufanie.
Podobnie jak w przypadku karuzeli, odwiedzający mogą „kręcić się” po opiniach za pomocą jednego kliknięcia i uzyskać ogólnie wrażenie klientów bez konieczności otwierania profilu opinii.
Czy otrzymałeś szczególnie wybitną opinię i chcesz wyświetlić ją w widocznym miejscu na swojej stronie? Jest to łatwe dzięki widżetowi Customer Voice. Zaprojektuj go tak, aby pasował do identyfikacji wizualnej Twojej witryny i zaprezentuj opinię klienta lub niewielki wybór pozytywnych komentarzy.
Zaletą tego widgetu jest fakt, że jego wygląd wyraźnie wskazuje, że jest to opinia zebrana przy pomocy Trusted Shops. Dzięki temu konsumenci wiedzą, że jest to autentyczny feedback, a nie zmyślony cytat.
Opinie o produktach Trusted Shops nie tylko wzbogacają strony produktów o istotne z punktu widzenia SEO treści generowane przez użytkowników, ale także pomagają obniżyć współczynnik zwrotów.
Jak to działa? Osoby, które mogą zapoznać się z autentycznymi doświadczeniami, podejmują bardziej świadome decyzje zakupowe. Znacznie zmniejsza to prawdopodobieństwo, że klient dowie się, że dana koszula jest nieco za mała po jej otrzymaniu.
Dzięki Pełnej liście opinii prezentujesz opinie o produktach z tekstami i ewentualnie obrazami tuż obok danego artykułu. Widget może być umieszczony jako kolumna lub stopka i zapewniać wszelkie istotne informacje na pierwszy rzut oka.
Widgety opinii Trusted Shops można łatwo zintegrować i wyświetlać w swojej witrynie. Te przedstawione w tym artykule i inne znajdziesz na swoim koncie eTrusted. Wystarczy kilka kliknięć, aby dodać je na swoją stronę.
Więcej widgetów i informacji o integracji znajdziesz w Centrum pomocy.
Widgety opinii mogą być skutecznie wykorzystywane w sklepie i pomóc w zwiększeniu konwersji. Jako członek Community of Trust zyskujesz wiele opcji umieszczania feedbacku klientów na swojej stronie. Eksperymentuj, aby znaleźć to, co działa najlepiej - dzięki prostej integracji możesz łatwo zmienić wykorzystywaną opcję.
26.03.2025
Dowiedz się, jak wykorzystać widgety opinii w e-sklepie, aby zwiększyć zaufanie klientów i sprzedaż dzięki integracji z Trusted Shops.
Zasada E-E-A-T ocenia jakość strony, biorąc pod uwagę jej ekspertyzę, doświadczenie, autorytet i wiarygodność. W jaki sposób wpływa ona na SEO?