Decydując się na prowadzenie sklepu internetowego każdy właściciel chce jednego — żeby ten sklep przynosił zyski.
Wiele nieprzemyślanych, źle zaprojektowanych e-commerców zamyka się w pierwszym roku swojej działalności. Dzieje się tak z wielu przyczyn: zła polityka cenowa, brak wynegocjowanych, dobrych cen z dostawcami, nieprzystępny UX strony, a przede wszystkim słaba promocja w sieci. Reklamy. Social Media. A wreszcie widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania.
To ścieżki, dzięki którym sklepy internetowe mogą zwiększać swoje przychody, a właściciele pomnażać zyski. SEO jest jednym ze sposobów osiągnięcia celu, na które składa się wiele czynności i procesów, które regularnie prowadzone przynoszą nie tylko wzrost ruchu, ale także konwersji w sklepie.
Poniżej 10 najważniejszych działań wchodzących w zakres pozycjonowania, które przyczyniają się do wzrostu konwersji w e-commerce.
Więcej