W ciągu ostatnich kilku lat aplikacje mobilne znacznie zyskały na popularności. Wraz z nimi ogromnie rozwinęła się również branża e-commerce. Czy istnieje sposób, aby czerpać zyski z obu tych zjawisk?
Google ogłosiło, że do 2022 r. chce wyeliminować ze swojej przeglądarki Chrome ciasteczka firm trzecich. Choć internetowy gigant sugerował wprowadzenie takich zmian już w ubiegłym roku, to teraz potwierdził te plany i dodał, że nie planuje zastąpić cookies innymi narzędziami służącymi do śledzenia aktywności konkretnych użytkowników w sieci. Taki ruch ze strony najpopularniejszej wyszukiwarki świata to prawdziwa rewolucja. Co to oznacza dla reklamodawców i jak będzie wyglądała przyszłość bez plików cookies?
Być może słyszałeś niedawno wyrażenie „mikromarketing”. Jest to słowo modne z dobrych i złych względów, ale w kontekście marketingu online może być całkiem przydatne w dotarciu do różnych grup docelowych. W dzisiejszym artykule przyjrzymy się kilku rzeczom, które należy rozważyć, jeśli zamierzasz korzystać z tej strategii marketingu online.
Masz małą firmę i chcesz ją wypromować w okresie wielkanocnym? Nawet jeśli nie sprzedajesz czekolady, to i tak warto zasygnalizować klientom, że w handlu zaczyna się nowy sezon. Przypomnij wszystkim, że w powietrzu czuć już wiosnę, słychać ptasi świergot, a lato jest tuż-tuż.
Jeśli posiadasz sklep internetowy, to z pewnością wiesz, że jednym z głównych celów prowadzenia takiej działalności jest zwiększenie sprzedaży online. Istnieje jednak wiele czynników, które mogą spowodować, że klient nie zdecyduje się na zrobienie zakupów. Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym i zminimalizować ryzyko porzuceń koszyka? Przyjrzyjmy się elementom, które mogą wpłynąć na ostateczną decyzję kupującego.
Masz sklep internetowy i zbierasz opinie? W takim razie jesteś na dobrej drodze, ale jeszcze nie doszedłeś do celu. Szczególnie po dużym wzroście liczby sklepów internetowych w 2020 roku, oceny nie są już wystarczające, aby pokazać swoją wiarygodność. O tym, dlaczego tak jest, wyjaśniamy w poniższym artykule.
Wdrożenie YouTube Shorts i wprowadzenie możliwości robienia zakupów bezpośrednio na platformie – to najważniejsze z punktu widzenia e-commerce punkty ogłoszonej niedawno przez YouTube strategii na najbliższe miesiące. Narzędzie mające stanowić konkurencję dla TikToka i Instagram Reels będzie dostępne już w marcu – póki co tylko w Stanach Zjednoczonych.
E-mail marketing jest nadal jedną z czołowych form komunikacji i nic nie wskazuje na to, by w najbliższym czasie miało się to zmienić. Ciężko znaleźć drugi tak potężny, skuteczny i bezpośredni kanał, który ma na celu przyciągnąć potencjalnych klientów i przekonać ich do dokonania zakupu.
Jako doświadczony właściciel sklepu internetowego wiesz, że jedną z zalet zakupów w sieci z punktu widzenia klienta jest możliwość dostarczenia zamówionych produktów bezpośrednio do miejsca jego zamieszkania. Nie da się więc ukryć, że wybór odpowiednich metod dostawy to kwestia ważna nie tylko z perspektywy konsumenta, lecz także prowadzenia biznesu. Jakie formy wysyłki towaru warto wdrożyć w sklepie internetowym?
Jest duża szansa, że słyszałeś już wcześniej termin „omnichannel”. Ale czy wiesz, co on tak naprawdę oznacza? Jaka jest różnica między omnichannel a multichannel? W tym artykule dowiesz się o zaletach, wadach i pułapkach tego rozwiązania, a także zobaczysz jak, krok po kroku, wdrożyć strategię sprzedaży wielokanałowej do swojego sklepu internetowego.