Historia sukcesu: Gamax
Wiodąca firma w sektorze beauty i pielęgnacji paznokci we Włoszech.
URL: gamax.it
Rynek: B2C
Rok założenia: 2002
Członek Trusted Shops od 2018
O Gamax
Od października 2018 r. Gamax wyświetla znak jakości z Ochroną Kupującego, aby wzmocnić swoją wiarygodność, oraz korzysta z systemu opinii, dzięki którym sklep jest w stanie zidentyfikować i rozwiązać wszelkie problemy.
Piękno, które Google lubi
Konwersja wyższa o 6,92%
Elementy zaufania zebrane w ramach Trustbadge® wraz z systemem opinii zapewniły społeczny dowód słuszności, który pomógł zwiększyć konwersje.
W teście przeprowadzonym w okresie przed integracją Trustbadge (15.08.2018 - 14.10.2018) i po (15.10.2018 - 14.12.2018), współczynnik konwersji wzrósł z 2,69% do 2,88%, co stanowi ogólny wzrost o 6,92%.
Przy okazji: Trusted Shops przekonał Gamax płynną integracją z PrestaShop: Trustbadge integruje się za pomocą zaledwie kilku kliknięć, nawet bez wiedzy technicznej.
„Od samego początku otrzymywałem nieocenioną pomoc od mojego Customer Success Managera w kwestiach biznesowych i operacyjnych. Ponadto wsparcie prawne odegrało kluczową rolę w przejściu audytu Trusted Shops, dzięki szybkiej wymianie wiadomości e-mail. Znakomite wsparcie!”
Dario Roberti, E-commerce Specialist w Gamax
Wzrost ruchu na stronie o 61%
Dzięki połączeniu Google Ads, postów w mediach społecznościowych i produktów Trusted Shops Gamax może pochwalić się wzrostem ruchu w swoim sklepie internetowym o 61% oraz obniżeniem współczynnika odrzuceń o 6,06%.
Dzięki wtyczce PrestaShop i rich snippets, gwiazdki oceny są wyświetlane w wynikach wyszukiwania, co pozwala wyróżniać sklep na tle konkurencji.
Opinie, jako treści generowane przez użytkowników, poprawiają SEO witryny.
Średnie zamówienie wyższe o 20,3%
Dzięki widoczności znaku jakości i opiniom odwiedzający witrynę mają większe zaufanie do sklepu.
Szczególnie te drugie okazały się kluczowe dla Gamax: pozytywna opinia na temat jednego z odcieni lakieru do paznokci pomogła klientom podjąć właściwą decyzję o zakupie. W rezultacie średnia wartość zamówienia w sklepie wzrosła o 20,3%.
„Produkty Trusted Shops z pewnością uczyniły nas bardziej wiarygodnymi w oczach sceptycznych klientów. Pozwoliło nam to również usłyszeć głos kupujących, którzy pomimo swojej lojalności, mieli zastrzeżenia do niektórych aspektów związanych z dostawą, cenami lub produktami. Aktualność opinii z pewnością pomaga nam interweniować w razie potrzeby.”
Irma Allocca, Social & Web marketer w Gamax